تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/07/11 - 19:51
کد خبر: 284836

گوجه؛ دغدغه جدید دانشجویان دانشگاه ارومیه!

مدیر رستوران‌های دانشگاه ارومیه گفت: در تأمین اقلام غذایی هیچ مشکلی نداریم و هر برنامه غذایی که تدوین کرده باشیم، پیمانکاران موظف به ارائه آن است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، دانشجویان هر سال با مشکلات صنفی در دانشگاه‌ها روبرو هستند و امسال نیز همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها انتظار می‌رفت که به دلیل شرایط فعلی اقتصاد دانشگاه‌ها در ارائه امکانات، مخصوصا اقلام غذایی به دانشجویان به مشکل برخورد کنند.

طبق اخبار به دست آمده از دانشگاه ارومیه، اعتراضات دانشجویی در رابطه با مشکلات غذای دانشجویان، مستقل از این مسئله نبود و دانشجویان در فضای مجازی نسبت به اختلالات به وجود آمده در رستوران‌های غذاخوری دانشگاه ارومیه اعتراض خود را نشان دادند.

گوجه؛ دغدغه جدید دانشجویان دانشگاه ارومیه!

یکی از دانشجویان در مصاحبه با خبرنگار ما در این رابطه می گوید: با آغاز سال تحصیلی وقتی برای خوردن غذا به رستوران سلف رفتیم، متوجه شدیم که اقلام غذایی مثل گوجه فرنگی را از برنامه غذایی خود حذف کرده است.

این دانشجوی دانشگاه ارومیه می افزید: ما این موضوع را به روابط عمومی شورای صنفی دانشگاه ارومیه انتقال دادیم و این احتمال را دادیم که به خاطر گرانی گوجه از برنامه غذایی رستوران های دانشگاه حذف شده است.

ایوب فتح الهیۀ، دبیر شورای صنفی دانشگاه ارومیه در رابطه به  خبرنگار ما می‌گوید: از همان ساعات اولیه که دانشجویان این مشکل به وجود آمده در رستوران را به ما انتقال دادند، موضوع را به مدیریت امور رستوران‌های دانشگاه ارومیه انتقال دادیم.

گوجه؛ دغدغه جدید دانشجویان دانشگاه ارومیه!

ایوب فتح اللهی در ادامه می‌افزاید: ما صراحتاً در این نامه خواستار برخورد و جریمه سریع پیمانکار‌های خطاکار شدیم تا از تکرار چنین مشکلاتی جلوگیری شود.

او می گوید: مشکلات دیگری در نامه افزوده شده است که از جمله تحویل با تاخیر غذا به دانشجویان و نرسیدن گوجه فرنگی به اکثر دانشجویان در وعده ناهار در برخی از رستوران‌ها از جمله این مشکلات است.

رامین رزمی مدیر رستوران‌های دانشگاه ارومیه با اشاره به جزئیات این اتفاق به خبرنگار ما می گوید: ما هیچ برنامه برای اضافه کردن گوجه فرنگی به برنامه غذایی این هفته نداشتیم؛ برخی پیمانکار‌ها خودسرانه گوجه‌ فرنگی را به برنامه غذایی اضافه کرده بودند.

رامین رزمی در ادامه می افزاید اینکه می‌گویند به خاطر مشکلات مالی ما در تامین اقلام غذایی به مشکل برخوردیم، یک موضوع کذب است.

مدیر رستوران‌های دانشگاه ارومیه می گوید:ما در تأمین اقلام غذایی هیچ مشکلی نداریم و هر برنامه غذایی که تدوین کرده باشیم آن برنامه را پیمانکاران موظف هستند به دانشجویان ارائه بدهند.

وی  گفت: زمانی که دانشجویان به این موضوع اعتراض کردند، من در محل تحویل غذا حضور داشتم و در عرض ۵ دقیقه این مشکل سریع حل شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top