تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/07/18 - 12:56
کد خبر: 285789

نقد تلگرام طلایی و نرم افزارهای مرتبط مهر ۹۷

فیلگرام به طور کامل و بدون هیچ عیب بارزی از زبان فارسی در محیط برنامه پشتیبانی می کند. تاریخ را بر حسب علاقه می توانید هجری شمسی قرار دهید و ساعت را در حالت 24 ساعته مشاهده کنید. آخرین تغییرات مخاطبان برایتان قابل رویت می باشد

خبرنامه دانشجویان ایران: پس از اعمال فیلترینگ بر روی نرم افزار پیام رسان تلگرام، کاربران این اپلیکیشن با مشکلات زیادی رو به رو شدند. از این رو تعداد زیادی از آن ها به دنبال دانلود تلگرام طلایی بودند. زیرا این تلگرام غیر رسمی جزء معدود نرم افزارهایی بود که، توانسته بود مجوزهای تعیین شده برای عبور از فیلترینگ را توسط مراجع مربوطه دریافت کند. در مورد امنیت این پیام رسان داخلی هیچ جای نگرانی نیست به خاطر اینکه، تلگرام طلایی (تلگرام پیشرفته) به طور مستقیم از سرورهای اصلی تلگرام استفاده می کند. تلگرام طلایی تا به امروز در مارکت های ارائه دهنده کاربردهای اندروید، بیش از 15 میلیون نصب داشته است و پیش بینی می شود به دلیل مسیر رو به رشد این اپلیکیشن در آینده نزدیک این آمار و ارقام از آن چه که هست نیز، بیشتر شوند.

برخی از بهترین ویژگی های تلگرام طلایی به شرح زیر است:

  • پشتیبانی کامل و بدون مشکل از زبان فارسی و تاریخ هجری خورشیدی
  • امکان نمایش افرادی که شماره موبایل شما را ذخیره کرده اند.
  • چیدمان محیط گفت و گو بر اساس سلایق شخصی
  • تغییر فونت پیش فرض برنامه
  • تایید دو مرحله ای ارسال استیکر و پیام های صوتی
  • امکان رمزگذاری پیشرفته بر روی گفت و گوهای محرمانه و شخصی
  • امکان نمایش مدیران و سازندگان گروه ها، سوپر گروه ها و کانال ها به طور مجزا
  • حذف چندین مخاطب به صورت گروهی و همزمان
  • امکان خروج از گروه های معمولی و بازگشت مجدد به آن ها
  • و ویژگی های بسیار جذاب دیگر...

نقد تلگرام طلایی و نرم افزارهای مرتبط مهر ۹۷

اما اگر به دنبال دانلود نسخه کامل دایرکت اینستاگرام هستید، ادامه این مطلب به کارتان خواهد آمد. با آمدن شبکه اجتماعی اینستاگرام، بسیاری از کاربرهای طرفدار فیسبوک، به دلیل سهولت استفاده و امکانات جذاب دیگر این اپلیکیشن، از فیسبوک نقل مکان کرده و به اینستاگرام آمدند. به طوری که فیسبوک از رقابت با اینستاگرام جا ماند و در سال 2012 مجبور شد برای خرید این شبکه اجتماعی پر طرفدار اقدام کند. یکی از عیب های بزرگ اینستاگرام که اوایل به شدت به چشم می خورد، نبودن راه ارتباطی برای ارسال و دریافت پیام های شخصی در این شبکه اجتماعی بود. ویژگی و قابلیتی که برای بسیاری از استفاده کنندگان از این نوع شبکه های اجتماعی به شدت اهمیت دارد.

 اما اینستاگرام در یک آپدیت خاص، اقدام به رو نمایی از ویژگی ذکر شده با نام دایرکت کرد. این ویژگی در اپلیکیشن اصلی برنامه وجود دارد اما می توانید آن را به صورت مجزا نیز، تحت عنوان برنامه دایرکت اینستاگرام دانلود کنید. ویژگی مهم دایرکت اینستاگرام این است که توسط شرکت اینستاگرام به صورت رسمی و بدون واسطه وارد مارکت های جهانی شده است که این موضوع صحت و سلامت امنیتی این اپلیکیشن را تضمین می کند. در دایرکت اینستاگرام شما قادر خواهید بود، بهتر و آسان تر از قبل با دنبال کنندگان پیج شخصی و عمومی خود در اینستاگرام در ارتباط باشید. در دایرکت امکان ارسال انواع پیام های متنی، صوتی و تصویری، ویدیوهای کوتاه ساخته شده با بومرنگ با اعمال فیلترهای جذاب با تنوع بالا، استوری ها و پست ها فراهم شده است. سرعت ارتباطی این اپلیکیشن برای تعامل با مخاطبین و کاربران به حد کافی بالا می باشد.

نقد تلگرام طلایی و نرم افزارهای مرتبط مهر ۹۷

با مطالعه مطالب گفته شده درباره شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام و دایرکت آن، شاید شما نیز به دنبال آپدیت اینستاگرام خود باشید. معمولا شرکت اینستاگرام هر چند وقت یک بار، با ارائه آپدیتی جدید برای نسخه های قبلی اپلیکیشن خود، کاربران خود را شگفت زده می کند. خیلی کم پیش می آید که اینستاگرام آپدیتی را فقط برای رفع مشکلات نمایان شده در اپلیکیشن خود، منتشر کند و در اکثر مواقع این آپدیت ها با قابلیت های کاربردی جذابی همراه هستند. یکی از بهترین به روزرسانی های اینستاگرام که جانی دوباره به این شبکه اجتماعی بخشید، اضافه شدن قابلیت استوری یا پست زمان دار، به آن بود. قابلیتی که می توان گفت برداشتی مستقیم از استوری اپلیکیشن اسنپ چت می باشد. به دلیل همین قابلیت ها و اضافه شدن ویژگی های جذاب به این نرم افزار، کاربران اینستاگرام همواره به دنبال دریافت آخرین نسخه آن می باشند تا از دوستان و دنبال کنندگان خود در استفاده از این قابلیت های جدید جا نمانند.

و اما به طور مختصر به بررسی آخرین ویژگی های اضافه شده به اینستاگرام می پردازیم:

  • اضافه شدن قابلیت جدید برای نظرسنجی با شکل و شمایل متفاوت
  • تغییر سبک های پس زمینه های رنگی و افکت ها
  • تایپ متون مختلف با امکان اعمال حالت های جدید در استوری
  • نمایش انیمیشن کوتاهی به حالت محو شدن در هنگام حذف پیام ها در دایرکت
  • و ویژگی جدید و جالب NameTags برای راحتی کار کاربران در دنبال کردن دیگران

نقد تلگرام طلایی و نرم افزارهای مرتبط مهر ۹۷

یکی دیگر از تلگرام های غیر رسمی که از API اصلی تلگرام برای تولید اپلیکیشن خود بهره برده است، تلگرام غیر رسمی فیلگرام می باشد. این پیام رسان نیز تمام مجوزهای لازم جهت استفاده کاربران ایرانی خود را دریافت کرده است. پس برای دانلود جدیدترین فیلگرام مشکلی نخواهید داشت، زیرا هم چنان این برنامه کارکرد خود را حفظ کرده است. به طور کلی اکثر تلگرام های غیر رسمی ارائه شده مانند موبوگرام، فیلگرام، هاتگرام و موارد دیگر، برای ایجاد ارتباط راحت تر و عدم غریبگی کاربر با نرم افزار، تغییرات زیادی در محیط کاربری اپلیکیشن اصلی تلگرام اعمال نکرده اند. بیشتر تغییرات محیطی در فیلگرام مانند انتخاب و اعمال قالب بندی جدید، تغییر در فونت پیش فرض برنامه، چیدمان محیط چت یا گفت و گو و همچنین جداسازی مخاطبین مورد علاقه، فقط برای شخصی سازی برنامه انجام شده است تا کاربر همان طور که می خواهد با برنامه کار کند.

نقد تلگرام طلایی و نرم افزارهای مرتبط مهر ۹۷

فیلگرام به طور کامل و بدون هیچ عیب بارزی از زبان فارسی در محیط برنامه پشتیبانی می کند. تاریخ را بر حسب علاقه می توانید هجری شمسی قرار دهید و ساعت را در حالت 24 ساعته مشاهده کنید. آخرین تغییرات مخاطبان برایتان قابل رویت می باشد و در قسمتی جدا می توانید مخاطبینی که در حال حاضر آنلاین هستند را ببینید. همچنین فیلگرام نیز مانند سایر تلگرام های غیر رسمی ازقابلیت کاملا کاربردی فوروارد پیشرفته برای انتقال پیام ها به صورت بی نام، بدون کپشن، تغییر در متن و ارسال چندگانه برای چندین مخاطب به صورت یک جا، پشتیبانی می کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top