تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/07/22 - 12:36
کد خبر: 286256

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری اعلام کرد

تکمیل بزرگراه ایلام - مهران تا پایان سال ۹۸

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری گفت: در حال حاضر ۴۰ کیلومتر از جاده ۸۰ کیلومتری ایلام-مهران ۴ خطه شده است و پیش‌بینی می‌شود، تکمیل این پروژه تا پایان سال ۹۸ زمان ببرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، رضا اکبری امروز در نشست خبری آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و محورهای مواصلاتی برای سفرهای اربعین اظهار داشت: ساماندهی و ایمن سازی راه‌های منتهی به مرزها از گذشته با کمبود اعتباراتی از سوی دولت مواجه بوده است و این پروژه‌ها اعتبارات مصوبی در دولت نداشتند.

وی با بیان اینکه البته یکسری از فعالیت‌ها و بهسازی‌ها در جاده‌ها انجام شده است، افزود: تا رسیدن به جاده‌های ایده‌آل و مناسب در مناطق مذکور فاصله زیاد داریم.

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری ادامه داد: از میان اعتبارات دیگر پروژه‌ها، پروژه‌هایی برای بهسازی و ایمن‌سازی محورهای مرزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه تعریف کردیم تا این محورهای مواصلاتی به سمت ایمن‌سازی پیش برود.

اکبری ادامه داد: مسیر ایلام-مهران-مرز مهمترین جاده در ایلام است که ۸۰ کیلومتر طول دارد و در برخی از مقاطع از مناطق صعب‌العبور می‌گذرد که راهسازی آن پرهزینه است.

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری افزود: تاکنون ۴۰ کیلومتر از این مسیر ۸۰ کیلومتری ۴ خطه و بزرگتر شده است و ۴۰ کیلومتر دیگر باقی مانده است که تا پایان سال ۹۸ ۴ خطه می‌شود.

وی تأکید کرد: در این راستا در محورهای مرزی بخصوص در ایام اربعین حضور گسترده‌تر پلیس، ساماندهی ترافیک و احتمالاً یکطرفه کردن مسیرها باید لحاظ شود.

وی با اشاره به لکه‌گیری و روکش آسفالت ۷۰ کیلومتر از محورهای منتهی به مرز گفت: برای آماده‌سازی جاده‌ها ۱۵۰۰ کیلومتر خط‌کشی محورهای منتهی به مرز انجام شد.

وی با بیان اینکه در محور مهران-دهلران ایمن‌سازی و بازسازی در حال انجام است، گفت: تعریض پل‌ها و حذف نقاط پرحادثه در محورهای مرزی باید ادامه یابد، در همین محور مهران-دهلران ۲۰ دستگاه پل تعریض و ایمن‌سازی شد، ضمن آنکه گارد ریل نیز نصب کردیم.

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری ادامه داد: امسال ۱۲ کیلومتر از محور دهلران - اندیمشک ۴ خطه می‌شود، ضمن آنکه ۳۰ کیلومتر جداکننده و نیوجرسی (بلوک سیمانی) لازم دارد که پرهزینه است و به اربعین امسال نمی‌رسد.

وی افزود: در محور اهواز-سوسنگرد-چزابه ۲۵ کیلومتر راهسازی لازم دارد که اگر تکمیل شود کل محور بزرگراه می‌شود.

وی اظهارداشت: برای این ایام ۷۰۰ کیلومتر نصب تابلو در محورهای مواصلاتی انجام شد، ضمن آنکه محور عبدالخان-بستان به طول ۵۰ کیلومتر نیز در حال بازسازی است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top