تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/07/23 - 10:34
کد خبر: 286405

ناصر استاد:

دوره‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی مجازی منجر به مدرک نمی‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: دوره‌هایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می‌شود دوره‌های مهارتی بوده و منجر به اخذ مدرک تحصیلی نمی‌شود و تنها گواهینامه شرکت در این دوره‌ها به افراد ارائه می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت بهداشت، ناصر استاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی  با اشاره به شایعاتی که درخصوص اعطای مدارک بین المللی توسط این دانشگاه منتشر شده است، گفت: دوره‌هایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می‌شود دوره‌های مهارتی بوده و منجر به اخذ مدرک تحصیلی نمی‌شود و تنها گواهینامه شرکت در این دوره‌ها به افراد ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: دوره‌های مهارتی با مشارکت موسسات بین المللی به منظور مهارت افزایی دانش آموختگان برگزار می‌شود و افراد پس از شرکت در این دوره‌ها مدرک تحصیلی دریافت نخواهند کرد بلکه تنها یک گواهی حضور به افراد اعطا می‌شود.

استاد اظهار داشت: باتوجه به رسالت دانشگاه علوم پزشکی مجازی تفاهم نامه‌هایی با موسسات بین المللی منعقد شده و دانشگاه علوم پزشکی مجازی مجری دوره‌های مهارتی این موسسات در ایران است.

وی خاطرنشان کرد: به این موضوع باید توجه شود که این دوره‌ها مهارتی است. دوره‌های مهارتی توسط موسسات داخلی در ایران نیز برگزار می‌شود و پس از گذراندن این دوره‌ها مدرک تحصیلی به افراد اعطا نمی‌شود بلکه یک گواهی حضور در دوره برای شرکت کنندگان صادر می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به اهداف این دانشگاه برای ارائه آموزش‌های مورد نیاز حوزه سلامت کشور به صورت مجازی و مطابق با استاندارد‌های بین المللی گفت: در کنار دوره‌های مهارتی که با همکاری مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای وزارت بهداشت در حال طراحی است، تفاهم نامه‌هایی نیز با برخی موسسات معتبر بین المللی برای برگزاری دوره‌ها منعقد شد.

وی اضافه کرد: هزینه این دوره‌ها توسط موسسات بین المللی برگزار کننده تعیین می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی مجازی صرفا مجری این دوره‌ها در کشور است.

استاد تاکید کرد: چنانچه به عناوین این دوره‌ها که در سایت دانشگاه مجازی درج شده دقت شود، این دوره‌ها برای ارتقای مهارت در افرادی است که یک مدرک دانشگاهی در حوزه علوم پزشکی دارند و مانند بسیاری از کارگاه‌ها و دوره‌های مهارتی که در کشور نیز برگزار می‌شود مدرک جدیدی به فرد داده نمی‌شود، بلکه تنها یک گواهی ارائه می‌شود که حضور فرد در این دوره را تایید می‌کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top