تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/07/25 - 13:38
کد خبر: 286744

گام بلند کیش در صنعت گردشگری

کیش یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی در ایران محسوب می‌شود و توسعه صنعت گردشگری مهم‌ترین ماموریت این منطقه می‌باشد. صنعت توریسم یکی از صنعت‌های پرسود و درآمدزا می‌باشد که هرساله مناطق مختلف در دنیا برای جذب توریسم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: در چند سال گذشته با توجه به نگاه ویژه‌ی دولت به توسعه و رونق بخش گردشگری در مناطق آزاد همانند جزیره‌ی کیش، فرصت زیادی را برای تکمیل زیرساخت‌های توریستی فراهم کرده است. گام بلند کیش در صنعت گردشگری تاثیر مثبتی در بحران اقتصادی حال حاضر ایران دارد که علاوه‌بر خارج نشدن ارز از کشور منجر به اشتغال‌زایی و افزایش درآمد می‌شود.

معرفی کیش در سطح بین‌المللی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان منطقه آزاد کیش به‌شمار می‌آید و با راه‌اندازی پرواز مستقیم از کیش به نقاط مختلف جهان و توسعه‌ی ناوگان هوایی از مهم‌ترین فاکورها در چشم‌انداز رونق گردشگری کیش به‌حساب می‌آید. برگذاری فستیوال‌های مختلف و تفریحات آبی هیجان‌انگیز در کیش سبب شده بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی از اقصی نقاط جهان خود را به کیش برسانند که این موضوع از جنبه‌های مختلف تاثیر مثبتی در این منطقه داشته باشد.

کیش یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی در ایران محسوب می‌شود و توسعه صنعت گردشگری مهم‌ترین ماموریت این منطقه می‌باشد. صنعت توریسم یکی از صنعت‌های پرسود و درآمدزا می‌باشد که هرساله مناطق مختلف در دنیا برای جذب توریسم با یکدیگر رقابت می‌کنند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این صنعت رشد و رونق اقتصادی آن است که می‌تواند در زمینه‌های مختلف اعم از اشتغال‌زایی، افزایش درآمد و… مفید واقع شود.

گام بلند کیش در صنعت گردشگری

پیدایش جزیره‌ی کیش به حدود ۲۰۰ میلیون سال پیش باز می‌گردد و نام این جزیره از نظر لغوی به معنی تیردان یا ترکش می‌باشد، و نام از آن‌جا گرفته شده است که همانند تیری در ترکش به‌نظر می‌رسد. این جزیره هوای بسیار شرجی و گرم دارد و تفاوت دما در سردترین و گرم‌ترین ماه‌ها نزدیک به هم است. این ساحل نقره‌ای دارای آسمان آبی و جوی آرامش‌بخش است که به جاذبه‌های دیدنی و توریستی زیادی را در دل خود گنجانده است.

این جزیره امروزه به قطب گردشگری تبدیل شده است و هرساله افراد زیادی ازسرتاسر دنیا به‌ویژه در ایام تعطیلات و در طی برگذاری جشنواره‌ی کیش از آن بازدید می‌کنند. آمارهای ورود و خروج مسافران نشان‌دهنده‌ی رشد و افزایش گردشگر در این منطقه بوده است، به‌طور مثال شاهد رشد ۹ درصدی ورود گردشگر نسبت به سال گذشته بوده‌ایم که می‌تواند نوید بخش رونق در این منطقه باشد. مشاوران در حال برسی ظرفیت‌های جزیره در حوزه‌های مختلف هستند. قوانین کیش به عنوان مناطق آزاد پتانسیل بالقوه‌ای را در اختیار مسئولان قرار داده است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از نحوه‌ی رزو تور کیش و اطلاع از آخرین قیمت‌ تور لحظه آخری کیش به وب‌سایت Tourtokish.com مراجعه فرمایید.

هتل‌های کیش

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد کیش در جایگاه خوبی از لحاظ گردشگری قرار گرفته است و از پتانسیل بالایی برخوردار است. از این جهت در این منطقه برای جلب نظر گردشگران خارجی و داخلی هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های خوبی وجود دارد که خدمات ایده‌آلی را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می‌دهند. براساس امتیازات و نظرات کاربران هتل کوروش، هتل داریوش، هتل ترنج و هتل پارمیس در رتبه‌های هتل‌های برتر قرار گرفته‌اند. شایان ذکر است که اکثر این هتل‌ها دارای خدماتی نظیر استخر، سونا، سالن ماساژ و حتی زمین تنیس هستند که گردشگران را شیفته‌ی خود می‌کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top