تاریخ انتشار: جمعه 1397/07/27 - 16:34
کد خبر: 286960

حسن عباسی در دیدار اعضای جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره حکمش چه گفت؟

بد است بعد از چهل سال، در کلام مسئولین هنوز مشکل توحید باشد +عکس

بد است بعد از چهل سال، در کلام مسئولین هنوز مشکل توحید باشد +عکس

این خیلی بد است که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب، در کلام مسئولین ما هنوز مشکل توحید داشته باشیم. او همچنین اضافه کرد: اینکه ما باید به عده ای از مسئولین یادآوری کنیم که امثال بنی صدر و منتظری به دلیل خط لیبرالیستی شان برکنار شدند خودش قابل تامل است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی پس از صدور حکم حسن عباسی با او دیدار و به گفتگو نشستند. در این جلسه حسن عباسی با اشاره به اینکه حکم صادره بر اثر تجمیع پنج پرونده است و اتهامات وارده نشر اکاذیب و توهین به مسئولین ذکر شده است گفت: "در هیچ کدام از پرونده ها نشر اکاذیب اثبات نشده و صرفاً جهت توهین به مسئولین حکم صادر شده است".

او همچنین اضافه کرد: "یکی از شکایات این بوده که بنده تفاوت صحبت های آقای رئیس جمهور که میفرمایند مبنای علوم اسلامی و غیر اسلامی ندارد با صحبت های رهبری که میفرمایند باید مبنای علوم توحیدی باشد را نشان دادم و دادگاه هم با توجه به مستنداتی که ارائه شد تائید کرد که این حرف ما درست است. آنچه دادگاه مدعی بود این بود که چرا گفته‌اید نظر فلانی با نظر رهبری تفاوت دارد".

بیشتر بخوانید// بررسی سابقه شکایت دولت از منتقدان به بهانه حکم حبس برای حسن عباسی

حسن عباسی همچنین گفت: "این خیلی بد است که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب، در کلام مسئولین ما هنوز مشکل توحید داشته باشیم. اوهمچنین اضافه کرد: "اینکه ما باید به عده ای از مسئولین یادآوری کنیم که امثال بنی صدر و منتظری به دلیل خط لیبرالیستی شان برکنار شدند خودش قابل تامل است".

وی در ادامه جلسه افزود: "من همه تلاشم این است که بدهکار مردم نباشم و ابداً قائل به نقض حکم نیستم. از دانشجویان نیز می خواهم از آنجایی که همه این پرونده ها به سبب مطالبه دغدغه های رهبری بوده است مطلوب است محتوای پرونده ها پیگیری شود نه حکم شخص بنده".

بیشتر بخوانید// حکم ۷ ماه حبس قطعی حسن عباسی ابلاغ شده است

او همچنین افزود: "در این چندسال تقریبا ماهی نبوده که دادگاه نرفته باشم و با مشکلات قوه قضائیه از نزدیک دست و پنجه نرم نکرده باشم. قوه قضاییه باید اصلاح شود ولی در این بین که مطالبه ی اصلاح آن را داریم باید حواسمان باشد که جریان مطالبه بوی انقلاب بدهد و ضد انقلاب نتواند از سو استفاده کند".

عباسی در ادامه با اشاره به نقد برخی جریان‌های سیاسی به قوه قضائیه تاکید کرد: "خیلی از این جریان‌ها زمانی نقد به قوه را شروع کردند که پای معاونان و همکاران خودشان به قوه قضائیه افتاد و انتقاد به قوه در ادبیات‌شان خیلی دیرپا نیست. فرق ما این است که من و امثال من در ادبیات مطالبه گری عدالتخواهان نباید مهم باشیم و اصلاح قوه قضاییه جمهوری اسلامی است که مهم است".
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top