تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/08/01 - 07:37
کد خبر: 287548

انتظار مجلس درباره وزرای پیشنهادی دولت

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور چهره‌های توانمندتری برای معرفی وزرا نداشته، بنابراین از همان نیروهای قبلی استفاده کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، حمید گرمابی، درباره تغییرات صورت گرفته در چهار وزارتخانه دولت، اظهار کرد: ظاهرا به نظر می‌رسد که دست دولت بسته است وگرنه در صورت داشتن چهره‌های جدید و چهره‌هایی که برای مجلس و مردم معقول باشند و بتوانند از عهده وظایف سنگین وزارتخانه بر بیایند، آن‌ها را معرفی می‌کردند.

گرمابی بیان کرد: مجلس انتظار داشت که چهره‌های جدید را در بین وزرا شاهد باشد اما این اتفاق نیفتاد.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور شرایط ویژه‌ای است، عنوان کرد: به دلیل این شرایط ویژه، حساسیت بر وزرایی که معرفی شده‌اند و در وزارتخانه‌هایی هستند که بار عمده اقتصادی بر دوش آن‌ها بوده، بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: باید دید که این وزرا در نهایت در صحن مجلس چگونه رای می‌آورند اما قطعا رای گرفتن در چنین شرایطی از مجلس کار چندان راحتی نخواهد بود.

گرمابی با اشاره به اینکه دولت بر مبنای تشخیص و تصمیم خود این وزرا را معرفی کرده است، تصریح کرد: در این خصوص چندان با فراکسیون امید رایزنی نشده اگرچه در موارد محدودی در جریان هستند و مشورتی صورت گرفته اما به طور کلی دولت و رئیس‌جمهور خودشان تصمیم گرفتند و این وزرا را معرفی کردند.

این عضو فراکسیون امید مجلس بیان کرد: قاعدتا بعد از مدتی که وزارتخانه‌ها بدون وزرا بودند، زمانی باقی نمانده بود و باید این کار انجام می‌شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور در این چهار وزارتخانه تعیین می‌شود و بخش عمده اقتصاد ما در آن‌ها رقم می‌خورد. ما در حال جنگ اقتصادی هستیم که در این صورت اهمیت این چهار وزارتخانه دو چندان می‌شود و وظیفه و کاری که بر عهده این وزرا قرار می‌گیرد، فوق‌العاده سنگین خواهد بود.

گرمابی اضافه کرد: امیدوارم در مجموع این چهار وزارتخانه به همراه سایر بدنه دولت بتوانند شرایط را مدیریت کنند، مشکلاتی که طی این ۶ ماهه اول سال ۹۷ با آن روبه‌رو شدیم را کاهش دهند و وضعیت معاش و اقتصاد مردم را بهبود بخشند به این دلیل که قشر میانی جامعه در حال کوچک شدن و تغییر به سمت دهک‌های پایین است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌شود؟
شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد
حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
چرا ژیلا صادقی از تلویزیون رفت؟ +فیلم
این غذاها قاتل کبد است!
ژیلا صادقی: من پاسپورت آمریکا دارم +فیلم
اشک‌های بی‌امان ژیلا صادقی در برمودا +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top