تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/08/07 - 18:18
کد خبر: 288472

معرفی اسنپ و اپلیکیشن‌های مفید آبان ۹۷

تمام کاری که باید شما در این باره انجام دهید این است که این اپلیکیشن بسیار پرکاربرد را متناسب با سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید. پس از راه اندازی اولیه این نرم افزار خیلی سریع و بدون هدر روی زمان قابل توجهی، تمامی نکات و قابلیت های فایل منجیر را فرا خواهید گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برای جا به جایی و نقل مکان به نقاط مختلف شهر، یکی از اولین انتخاب های ما همیشه تاکسی های درون شهری هستند. اگر بخواهیم این مسیر را به صورت دربست و مستقیم طی کنیم بدون شک تاکسی های اینترنتی و علی الخصوص آخرین نسخه رسمی اسنپ بهترین گزینه برای این کار می باشد. این برنامه بسیار پرطرفدار که یک رضایت دو طرفه را بین مسافران و رانندگان برقرار می کند، یکی از خبرسازترین نرم افزارهای سال گذشته است. اسنپ با وجود رقبای بسیار فعالی هم چون نرم افزار تپسی، بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن های ارائه دهنده خدمات تاکسی های اینترنتی می باشد.

 برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است در ابتدا به وسیله ایمیل و یک شماره تلفن همراه وارد آن شوید و پس از ثبت نام اولیه سفرهای درون شهری خود را آغاز کنید. با هر بار سفر موفق می توانید امتیازی کسب کرده و در سفرهای آتی از این امتیازات بهره مناسبی ببرید. مثلا یکی از بزرگترین ویژگی های این اپلیکیشن که کاربران آن را به شدت علاقه مند کرده است، تخفیف های دوره ای برای کاربران فعالی است که از اپلیکیشن اسنپ بیشتر از سایرین استفاده کرده اند و در طول هفته تعداد به نسبت زیادی سفرهای موفق را به ثبت رسانده اند.

یکی از از سبک ترین و در عین حال سریع ترین و پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی توییتر می باشد که با لوگوی زیبای پرنده اش مدت هاست در حافظه ها نقش بسته است. شما به عنوان یک کاربر در هر کجای این کره خاکی می توانید با دانلود توییتر و نصب و ثبت نام در این اپلیکیشن و پیام رسان اجتماعی، به سیل گسترده ای از اخبار، اطلاعات و نیازمندی های جدید دسترسی داشته باشید. همه این امکانات فقط در یک جا و آن هم در اپلیکیشن توییتر قابل دسترسی می باشد.

برای معرفی و اثبات اعتبار بسیار بالای اپلیکیشن توییتر به عنوان یک پیام رسان، اشاره به همین موضوع کافی است که بسیاری از شخصیت های برجسته و کاملا معروف دنیا از توییتر به طور مرتب استفاده می کنند. شخصیت های فعال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی که هر کدام بهترین بستر را برای ارتباط با طرفداران و رد و بدل کردن انتقادات و پیشنهادات خود، اپلیکیشن بسیار موفق و محبوب توییتر می دانند. ثبت نام در توییتر به ساده ترین شکل ممکن صورت می گیرد و شما با داشتن کمی اطلاعات کامپیوتری می توانید خیلی سریع نکات و ویژگی های توییتر را به همراه طرز استفاده از آن فرا بگیرید.

شما نیز با استفاده از تلفن های همراه هوشمند و دیگر دستگاه های دارای سیستم عامل های به روز دنیا، حتما یکی از بزرگترین چالش های پیش روی خودتان را مدیریت صحیح فایل های ذخیره شده بر روی حافظه های اصلی و جانبی خود می دانید. شما با دانلود اپلیکیشن فایل منیجر به بسیاری از کاربردهای مورد نیازتان درباره فایل های مختلف دسترسی خواهید داشت. فایل منیجر بیش از پیش برای مدیریت فایل ها مورد نیاز است چرا که افزایش ظرفیت حافظه های اصلی و جانبی پراکندگی بیشتری را برای فایل های دستگاه های هوشمند فراهم کرده است.

تمام کاری که باید شما در این باره انجام دهید این است که این اپلیکیشن بسیار پرکاربرد را متناسب با سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید. پس از راه اندازی اولیه این نرم افزار خیلی سریع و بدون هدر روی زمان قابل توجهی، تمامی نکات و قابلیت های فایل منجیر را فرا خواهید گرفت. این یادگیری نیازی به پیش زمینه قبلی ندارد و حتی می توانید با کمی آزمون و خطا کردن، طرز استفاده از فایل منیجر را بیاموزید. با توجه به این که اکثر کاربردهای مورد نیاز برای فایل ها و کار کردن با آن ها در فایل منیجر فراهم شده است، یادگیری استفاده صحیح از این کاربردها بسیار اهمیت دارد.

با توجه به برتری قابل توجه پیام رسان تلگرام نسبت به رقبای هم پای خودش، به نظر می رسد تمامی اپلیکیشن هایی که در رابطه با تلگرام باشند محبوبیت زیادی به دست می آورند. در حال حاضر نیز که بازار نرم افزارهای تلگرام های غیر رسمی بسیار داغ شده است،دریافت آخرین آپدیت فیلگرام می تواند یکی از برترین پیشنهادات در این مورد باشد. حالا که در این کش و قوس بازار نرم افزارهای موبایلی، بازی سازان و برنامه نویسان ایرانی زیادی دست به کار شده اند، بد نیست کمی هم مورد حمایت قرار گیرند.

فیلگرام یکی از بهترین پیام رسان های ساخته شده توسط برنامه نویسان کشورمان است که بدون اطلاع قبلی و بدون هرگونه تبلیغات خاصی وارد رقابت با بزرگان این عرصه شد. فیلگرام که از بستر نرم افزاری و سخت افزاری تلگرام برای کاربرانش بهره می برد در اکثر تلفن های هوشمند ایرانی قابل مشاهده می باشد. این محبوبیت درست از جایی بیشتر و بیشتر شد که تلگرام در کشورمان با مشکل فیترینگ مواجه شد و بخشی از کاربران خودش را به صورت کامل از دست داد. با روی کار آمدن فیلگرام بسیاری از این کاربران از دست رفته به این اپلیکیشن بازگشتند.

به عنوان یک کاربر فعال اینترنت و کسی که روزانه زمان قابل توجهی را به چک کردن اینترنت و استفاده از پیام رسان های مختلف و شبکه های اجتماعی اختصاص می دهد، چقدر امنیت این محیط و به خصوص پیام رسان های ارتباطی برایتان اهمیت دارد؟ با دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن وایرمسنجر خیال خودتان را از بابت امنیت ارتباطی تا حدود زیادی راحت کنید. پیام رسانی که برای شما و به دلیل نیازمندی های امنیتی دیده شده در سایر اپلیکیشن های پیام رسان، ساخته و انتشار یافته است.

وایر مسنجر در سراسر دنیا طرفداران خاص خودش را دارد. همان طور که می دانید همیشه تعداد زیاد مخاطب نشانه برتری یک اپلیکیشن و یا پیام رسان نمی باشد ولی وایر مسنجر به عنوان یک پیام رسان کاملا نو پا ثابت کرده است می تواند کیفیت بالا را با تعداد زیادی از کاربران نیز ارائه کند. ویژگی بسیار منحصر به فردی که در دیگر رقبای این پیام رسان خارجی کمتر دیده شده است. پشتیبانی از سرورهایی با سرعت بالا و استفاده از جدیدترین مکانیزم های امنیتی وایر مسنجر را در صدر اپلیکیشن های ارتباطی در تمامی مارکت های روز دنیا قرار داده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top