تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/08/14 - 13:30
کد خبر: 289248

در نامه ای به وزیر علوم و رئیس کمیسیون آموزش؛

اقدام دانشگاه فنی حرفه‌ای برای تبدیل وضعیت حق التدریس‌ها تشریح شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای درجهت شفاف سازی فرایند و پاسخگویی به متقاضیان نامه ای خطاب به وزیر علوم و رییس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس درباره تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس قبل از سال۹۰ نوشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، ابراهیم صالحی عمران در جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی طی نامه های جداگانه ای خطاب به منصور غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و محمد رضا عارف رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس شورای اسلامی اقدامات صورت گرفته در خصوص بند ذال ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس قبل از سال ۱۳۹۰ این دانشگاه را شرح داد. بخش هایی از متن این نامه به شرح ذیل است:

به استحضار می رساند این دانشگاه در راستای عمل به تعهدات مربوط به بند ذ ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس، بر مبنای  قوانین ابلاغی سازمان برنامه و بودجه،   هیأت امنا و سازمان امور اداری و استخدامی و مکاتبات وزارت عتف، از اواخر سال ۱۳۹۶ ضمن اطلاع رسانی جامع، اقدام به بررسی پرونده متقاضیان کرده و در این مسیر، به منظور رعایت عدالت و پرهیز از تضییع حقوق افراد، خود را به شفاف سازی فرایند و پاسخگویی به تمامی مراجعه کنندگان مکلف و ملزم کرده است.

تعداد ۵۲۸ نفر از واجدین شرایط، پس از بررسی کامل پرونده آنها در مرحله گزینش هستند و باقی موارد در دست بررسی است. بر همین اساس، لیست اسامی و مشخصات این افراد به تفکیک استان ضمیمه می شود.

همچنین با عنایت به آمار و اطلاعات احصاء شده در خصوص افرادی که شرایط مطرح در دستورالعمل را نداشته اند، در صورتی که تغییراتی در دستورالعمل مذکور از سوی کمیته منتخب هیأت امنا انجام شود، امکان تبدیل وضعیت تقریبا ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر از مربیان حق التدریس قبل از سال ۹۰ آموزشکده ها که از آموزش و پرورش به وزارت متبوع منتقل شده اند نیز فراهم خواهد شد که نتیجه آن متعاقبا اعلام می شود.

امید است  دانشگاه فنی و حرفه ای را همچون گذشته، در طول فرآیند سامان دهی نیروهای حق التدریس نیز حمایت کرده و ما را از ارائه رهنمودهای ارزشمند و همراهی نهاد نظارتی  بر عملکرد این دانشگاه در طول فرآیند مذکور بهره مند کنید.

بنابراین گزارش طی نامه ای اسامی ۵۲۸ نفر از واجدین شرایط به تفکیک استان و شهرستان در اختیار مراکز تابعه سراسر کشور قرار گرفته است که متقاضیان با مراجعه به هر یک از دانشکده ها و آموزشکده ها امکان دریافت فایل مورد نظر را خواهند داشت.

مشمولان می توانند در صورت هرگونه ابهام و شبهه ای موارد را با ذکر جزئیات و مستندات با اداره کل امور اداری، مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت و یا حراست مرکزی دانشگاه مکاتبه کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top