تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/08/14 - 14:02
کد خبر: 289255

وزارت بهداشت اعلام کرد؛

ظرفیت جدید برای جذب فارغ التحصیلان فوق تخصصی پزشکی در هیات علمی

مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت به منظور رفع نیازهای ضروری دانشگاه های علوم پزشکی، ظرفیت جدید برای فارغ التحصیلان جهت انجام تعهد خدمات قانونی اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت اعلام کرد به منظور رفع نیازهای ضروری دانشگاه های علوم پزشکی، ظرفیت جدید برای فارغ التحصیلان رشته های فوق تخصصی پزشکی جهت انجام تعهد خدمات قانونی به صورت آموزشی اعلام شده است.

فارغ التحصیلان مقطع فوق تخصصی سال ۹۷ می توانند بر اساس سهمیه های اعلام شده از سوی مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت نسبت به انتخاب محل خدمت خود اقدام کنند.

دانش آموختگان باید به منظور تسهیل در امر تعیین محل و توزیع نیروهای فوق تخصصی مشمول خدمات قانونی نسبت به ارائه فرم تکمیل شده حداکثر تا ۱۸ آبان ۹۷ از طریق پست الکترونیکی Foghe.takhasos۹۷@gmail.com اقدام کنند.

همچنین کسانی که پیش از این انتخاب محل خود را انجام داده اند می توانند تا ۱۸ آبان ۹۷ نسبت به ویرایش انتخاب خود با توجه به رشته ها و دانشگاه های جدید اقدام کنند.

فرم انتخاب محل خدمت باید براساس جداول مربوطه به طور کامل و به ترتیب اولویت تکمیل و ارسال شود. درج تمام دانشگاه های اعلام شده مرتبط با رشته تحصیلی مربوطه در فرم انتخاب محل الزامی است. در غیر اینصورت کمیسیون جایابی فوق متخصصان نسبت به تعیین محل تعهدات رأسا اقدام خواهد کرد.

مراکز انتخابی باید قطعاً از سهمیه های اعلام شده باشد. موارد مندرج در فرم انتخاب محل که در جدول موجود نباشند مشمول کسب امتیاز این بخش نبوده و مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

درج نام و نام خانوادگی بر روی فرم محل انتخاب الزامی است و کادر «توضیحات» در فرم انتخابی جهت درج تذکرات لازم توسط دانش آموخته درخصوص انتخاب محل است.

فرم تکمیل شده توسط دانش آموخته (به صورت کاملاً خوانا و بدون خط خوردگی و خدشه) باید تا قبل از ۱۸ آبان ۹۷ به آدرس پست الکترونیکی اعلام شده ارسال شود. فرم هایی که پس از این تاریخ ارسال شود، بررسی نخواهند شد و کمیسیون جایابی نسبت به تعیین محل در این خصوص بر اساس ضوابط اقدام خواهد کرد.

نفرات اول رشته هایی که با علامت ستاره مشخص شده است علاوه بر سهمیه های مندرج در جداول اعلام پذیرش، مجاز به انتخاب سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور (در صورت ارائه اعلام نیاز از آن دانشگاه) نیز هستند.

دانش آموختگان متعهد خدمت که دارای اسناد محضری خاص هستند (مستخدمین سازمانها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور) مشمول الزام تکمیل فرم نبوده  و نامبردگان بر اساس اسناد فوق الذکر به محل تعهد تعیین شده معرفی می شوند.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top