تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/08/14 - 23:51
کد خبر: 289310

انجمن اسلامی‌ دانشجویان‌ دانشگاه صنعتی‌ خاتم‌الانبیاء‌ بهبهان پیرامون ۱۳ آبان

کو کجاست این مواضع آمریکا که یکی پس از دیگری درهم شکسته شد. بشار اسد میماند، سوریه یکپارچه خواهد ماند، انرژی هسته ای حق همیشگی ایران است، ایران توان موشکی خود را حفظ و هر روز بر آن میافزاید و اعتلاف منحوس سعودی در منجلابی که آمریکا درست کرده غرق میشود و نفت ایران تا آن زمان که ایران بخواهد صادر خواهد شد و تمام این موارد میشود چون اراده ملت ایران بر این است، این قدرت دولت و ملت ایران است.

به گزارش سرویس صنفی- آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی‌ دانشجویان‌ دانشگاه صنعتی‌ خاتم‌الانبیاء‌ بهبهان طی بیانیه ای به مناسبت 13 آبان با اشاره به شکست طرح های آمریکا در منطقه و ایران، رمز موفقیت را در اعتماد به نسل جوان و نسل دانشجو دانست.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحیم

امروز ۱۳ آبان ماه سالروز فروپاشی قدرت پوشالی آمریکا و امپریالیسم و روز رسوایی استکبار ستمگر است.

شنیده شد که برخی کوته فکران وابسته گفتند ۱۳ آبان سالروز حمله وحشیانه عده ای تند رو به سفارت قانونی یک کشور بود.کدام قانون!!؟ کاپیتولاسیون، قانونی که مارا در کشور خودمان برده میکرد.
یا با تحریف شعار مرگ بر آمریکا میگویند که ایران به یک ملت مرگ میگوید، مرگ بر آمریکا فریاد مرگ بر سیاست های ضد انسانی آمریکا است.

در ۱۳ آبان دانشجویان انقلابی و آزاده تیر خلاص بر پیکر تفکرات این نظام سلطه گر زدند،تفکری که گمان میکرد بعد از انقلاب هم میتواند بر این ملت حکمرانی کند. 13 آبان متعلق به دانشجو و دانش اموز است و انجمن‌ اسلامی‌ دانشجویان‌ مستقل پاسداری از این روز را وظیفه خود میداند به خصوص که دشمن ۱۳ آبان ۵۷ را علم عثمان کرده و با قرار دادن موج جدید تحریم ها در این روز قصد سست کردن عزم مردم ایران را دارد.

اما باید آگاه بود و دید آمریکایی که دم از پیروزی مقابل مقاومت مردم ایران و جبهه مقاومت میزد چگونه شکست خورد. بشار اسد باید برود، سوریه تجزیه شود، ایران نباید انرژی هسته ای داشته باشد، ایران نباید موشک بسازد و آخرین هنرنمایی رییس جمهور دیوانه آمریکا که جنگ یمن و عربستان باید ضرر آمریکا در خاورمیانه را جبران کند و آخرین سناریو ضد ایرانی که ایران را تحریم نفتی کنیم.

کو کجاست این مواضع آمریکا که یکی پس از دیگری درهم شکسته شد. بشار اسد میماند، سوریه یکپارچه خواهد ماند، انرژی هسته ای حق همیشگی ایران است، ایران توان موشکی خود را حفظ و هر روز بر آن میافزاید و اعتلاف منحوس سعودی در منجلابی که آمریکا درست کرده غرق میشود و نفت ایران تا آن زمان که ایران بخواهد صادر خواهد شد و تمام این موارد میشود چون اراده ملت ایران بر این است، این قدرت دولت و ملت ایران است و امروز دوباره قرآن ها بر نیزه شده آمریکایی که جنگ یمن را میسازد درخواست آتش بس میدهد و رییس جمهور دیوانه اش درحالی که ما را تحریم میکند با لبخند به میز مذاکره دعوت میکند لبخندی که بیشتر شبیه لبخند گرگ است، دندان نمایی است تا لبخند.

انجمن‌ اسلامی‌ دانشجویان‌ مستقل دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و دانشجویان آگاه و انقلابی دوباره پیام رهبر خود را لبیک گفته و با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق میکنند و اعلام میکنند مخالف هرگونه مذاکره با آمریکا در هر زمینه ای و در هر سطح دیپلماتیک هستند که نتیجه اعتماد به گرگ را قبلا در برجامی بدفرجام دیده اند. امروز راه حل مشکلات جایی در خارج از مرزها نیست امروز راه حل درون کشور است راه حل اعتماد به نسل جوان است، راه حل در نخریدن کالای خارجی است راه حل در حمایت تولید و صنعت داخل است راه حل در مشورت‌ با اندیشمندان جوان است و راه حل در اقتصاد مقاومتی است و راه حل اینجاست به دست همین نسل جوان؛نسل دانشجو و راه حل در  تلاش و همت همراه باصبر "و الله مع الصابرین"

وسلام علی من تبع الهدی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top