تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/08/15 - 22:02
کد خبر: 289465

قدیری‌ابیانه در دانشگاه آزاد دامغان چه گفت؟

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: فتنه سازماندهی شده در آستانه چهل سالگی انقلاب در راه است که باید مردم را آگاه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد حسن قدیری ابیانه، عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در همایش بصیرتی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان برگزار شد، گفت: امروز باید با آگاه سازی تصورات غلطی که در توده مردم نسبت به درآمد‌های نفتی و اختلاس‌ها وجود دارد را اصلاح کرد.

قدیری ابیانه گفت: با توجه به شرایط حساس فعلی و نقشه‌های دشمن به منظور فشار بر جمهوری اسلامی ایران  دشمن در صدد براندازی با استفاده نیرو‌ها و پتانسیل‌های داخلی بوده و با متوسل شدن به حربه قدیمی تشکیک و تفرقه نیز این کار را انجام خواهد داد.

وی با توجه به چلهمین سالگرد انقلاب اسلامی و فشار‌های بی وقفه دشمن به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: فتنه سازماندهی شده در آستانه چهل سالگی انقلاب در راه است که باید مردم را آگاه کرد. باید با آگاه سازی و روشن کردن فضای فعلی جامعه، تصورات غلط مردم را نسبت به درآمد‌های نفتی و اختلاس‌ها اصلاح کرد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: با اصلاح این تصورات و تفکرات میتوان جلوی بسیاری از نقشه‌ها و حربه‌های دشمن به منظور ضربه زدن زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرفت. در میان توده مردم این تفکر که حکومت باید تمام نیاز‌های مردم را تامین کند، وجود دارد.

وی  افزود: در سراسر دنیا این مردم هستند که نیاز‌های حکومت را برطرف می‌کنند و امروز دشمن با مطرح نمودن اینگونه مباحث و شبهات قصد این را دارد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکار آمد جلوه دهد. متاسفانه تصور نا کار آمدی نظام جمهوری اسلامی ایران در تفکرات توده مردم شکل گرفته و بعضا دین را نیز نا کارآمد می‌دانند که خود این مسئله نیز باعث دین گریزی گردیده است و این همان چیزی است که دشمن روی آن سرمایه گذاری کرده است.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: این تفکر غلط که حکومت باید تمامی نیاز‌های ما را مرتفع کنند، باعث مطالبه گری نادرست شده است که این مطالبه گری نادرست نیز زمنیه ساز تنبلی اجتماعی شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top