تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/08/20 - 09:01
کد خبر: 289890

جزئیاتی از مراسم ازدواج دانشجویی امسال

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه امسال نیز طبق روال سال‌های قبل به برگزاری این مراسم مبادرت می‌ورزد با این تفاوت که در مسئله محتوایی اهتمام بیشتری ورزیده‌ایم و کتابی به عنوان سلوک با همسر بود نیز امسال به آن‌ها اهدا می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حجت الاسلام والمسلمین کرمی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران در گفتگو با دانشجو، پیرامون مسئله ازدواج دانشجویی در دانشگاه تهران در سال جدید گفت: دانشگاه تهران امسال نیز طبق روال سال های قبل به برگزاری این مراسم مبادرت می ورزد با این تفاوت که در مسئله محتوایی اهتمام بیشتری ورزیده ایم و کتابی به عنوان سلوک با همسر که سال گذشته به زوجین اهدا شده بود نیز امسال به آنها اهدا می شود اما امسال مسابقه ای برای خواندن این کتاب نیز گذاشته ایم تا از مطالعه این کتاب اطمینان حاصل کنیم. این کتاب حاوی مطالب بسیار ارزشمندی است نگاه توحیدی به زندگی دارد.

وی افزود: امسال زوج هایی که در ازدواج دانشجویی شرکت می کنند نسبت به زوج های قبلی کمی متفاوت تر هستند چرا که بسیاری از آنها در کارگاه های مهارت های ازدواج قبل از ازدواج که توسط نهاد رهبری برگزار می شد، شرکت کردند و طبق آیتم هایی که در کلاس ها مدنظر بوده است زوج خود را پیدا کردند و انتخاب نمودند.

کرمی گفت: امیدوار هستیم که با یک نگاه وسیع تری نسبت به زندگی، زندگی را شروع کرده باشند و عوارضی را که گاها برای برخی از زندگی ها پیش می آمد حل بشود.

وی ادامه داد: گروه مفاد که مستقر در مشهد هستند برنامه های جدیدتری را برای ازدواج دانشجویی تدارک دیده اند، برنامه ها کمی متنوع تر شده است و برنامه های آموزشی طوری تنظیم شده که افراد دچار زدگی نشوند و در عین حال برنامه های تفریحی و زیارتی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران گفت: از 21 آبان تقویم زمانی که برای دانشگاه تهران و استان های تهران در نظر گرفته شده است مشخص می شود و طی آن تقویم تاریخ دقیق برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی و سفر به مشهد مقدس مشخص می گردد. طی صحبت هایی که تاکنون انجام شده از نیمه دوم ماه ربیع مراسم آغاز می شود و تاکنون نشست هایی درباره این موضوع برگزار شده و بخش های مختلف اعلام آمادگی و اعلام برنامه نمودند.

وی افزود: طبق سال های قبل مراسم عقد زوج های جوان و دانشجو کنار تربت پاک شهدا را خواهیم داشت که در این برنامه هم ان شاالله با یک تغییر جزئی طبق سال های قبل حضور جدی خواهیم داشت. همچنین گفتنی است که سال گذشته 500 زوج را به سفر مشهد مقدس راهی کردیم اما امسال برآورد ما از سفر زوج ها به مشهد 700 نفر است. برنامه ها متنوع تر شده و جاذبه بیشتری برای افراد دارد همچنین بازه زمانی که برای سفر مشهد مقدس در نظر گرفته شده است بازه زمانی بیشتری است و فرصت بیشتری برای فرستادن آنها داریم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top