تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/08/22 - 11:43
کد خبر: 290224

بررسی شرایط و نحوه برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی؛

۴ نکته برای ثبت نام در جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر»

مدیران مسئول نشریات دانشجویی و صاحبان آثار می توانند از تاریخ ۲۰ آبان لغایت ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۷ جهت ثبت نام و ارسال آثار خود به سامانه جشنواره به نشانی titr11.ir مراجعه نمایند. هر فرد فقط می‌تواند آثار خود را در جشنواره ثبت کند و در صورت عدم مطابقت مشخصات اثر مربوطه در هر مرحله‌ای که باشد از جشنواره حذف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار صنفی- آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات، فناوری و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و با شعار «آگاهی، شفافیت، مسئولیت» کار خود را از ۲۰ آبان ماه به صورت رسمی آغاز کرد.

مدیران مسئول نشریات دانشجویی و صاحبان آثار می توانند از تاریخ 20 آبان لغایت 20 آذر ماه 1397 جهت ثبت نام و ارسال آثار خود به سامانه جشنواره به نشانی titr11.ir مراجعه نمایند.

هر فرد فقط می‌تواند آثار خود را در جشنواره ثبت کند و در صورت عدم مطابقت مشخصات صاحب اثر با مشخصات ارسال کننده (کاربر سامانه) اثر مربوطه در هر مرحله‌ای که باشد از جشنواره حذف خواهد شد.

نکات:
۱- در بخش آثار برگزیده در هر کدام از رسته‌ها باید فایل همه صفحاتی که مطلب مورد نظر در آن چاپ شده ارسال شود و اگر مطلب مورد نظر چند صفحه را به خود اختصاص داده است تمام صفحات باید فشرده (rar)شده و سپس ارسال شود.

۲- در خصوص آثاری که کل صفحه به آن اختصاص ندارد، شرکت کنندگان باید عنوان  و یا جانمایی اثر (خبر، تیتر، عکس و ...) در صفحه‌ای که اثر در آن منتشر شده است را هنگام بارگذاری در کادری که به همین منظور تعبیه شده مشخص کنند، در غیر این صورت اثر داوری نخواهد شد.

۳- در رسته گرافیک و صفحه‌آرایی شرکت‌کنندگان باید کل نشریه را بارگذاری کنند، ضمناً نام صفحه آرای نشریه الزاماً باید در شناسنامه نشریه درج شده باشد.

۴- هر فرد می تواند در هر یک از رسته‌های بخش آثار و بخش ویژه تا سه اثر ارسال نماید، و سامانه به صورت خودکار اجازه ثبت بیش از سه اثر در هر رسته توسط کاربر را نمی‌دهد. لذا شرکت کنندگان باید سه اثر از بهترین آثار خود را در جشنواره شرکت دهند.

لازم به ذکر است؛ تشخیص رسته نشریه صرفاً با شرکت کننده است که باید بر اساس غلبه موضوعی نشریه خویش(مانند فرهنگی، سیاسی، صنفی و ...) رسته مرتبط را انتخاب می‌کند. اگر در نشریه هیچ موضوعی غلبه محتوایی نداشته باشد، آن نشریه می‌تواند در رسته نشریات عمومی بارگذاری شود.

گفتنی است؛هر دانشجو می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشد و ساختن بیش از یک حساب کاربری تخلف محسوب شده و منجر به حذف کلیه آثار متخلف می‌شود.

جهت دریافت فایل دستورالعمل جشنواره تیتر11 بر روی دانلود کلیک نمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top