تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/08/24 - 21:56
کد خبر: 290571

طالبزاده در دومین دوره «سفیران انقلاب»؛

حق حرف زدن درباره FATF در تلویزیون نداریم/ ترامپ آخرین رئیس جمهور آمریکاست +عکس

حق حرف زدن درباره FATF در تلویزیون نداریم/ ترامپ آخرین رئیس جمهور آمریکاست +عکس

اخیرا قانون گذاشتند که در شبکه های تلویزیون حق حرف زدن درباره fatf و cft را ندارید مگر شبکه های ما شبکه های غربی است که نمی شود درباره مسائل روز صحبت کرد. منظور کسانی که این چند روزه موضوع پولشویی را وسط کشیدند کاملا مشخص است که چه نهادها وافراد را می گویند باید گفت که شما خود استاد پولشویی و کودتا هستید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نادر طالب زاده با حضور در جمع دانشجویان حاضر در دومین گرده همایی «سفیران انقلاب» به سخنرانی پرداخت. او در ابتدای اظهارات خود ضمن تشکر از دعوت مسئولین برنامه به تحولات اهواز و به موضوع مشکلات این استان از جمله مشکلات آب خوزستان پرداخت و گفت: خوزستان منطقه نفت خیز است که زیر نظر و مورد توجه غربیان قرار دارد و نباید فراموش کرد خوزستان مردم وطن پرستی دارد که در ۸ سال جنگ تحمیلی خود را به خوبی نشان دادند.

طالب زاده افزود: در خصوص کار بین المللی باید توجه داشت که تقویت زبان یکی از اساسی ترین کار کسانی است که می خواهند در امر بین الملل کار کنند که در این امر متخصص باشید و ارتباط خوبی با جهان بگیرید. او گفت: تا زمانی که اتقلاب اسلامی وجود نداشت دنیای دیگه ای در غرب حاکم بود و زمانی که انقلاب شد باور داشتند و فیلمی ساختند که در آن اشاره کردند حضرت امام خمینی (ره) تاریخ را عوض کرد.

این فعال فرهنگی با اشاره به جریان های ابتدای انقلاب افزود: در روز های ابتدایی در نشست مطبوعات خارجی همه سولات این بود که جمهوری اسلامی چیست؟ که دیدیم یک سال نگذشت در اولین اقدام وقتی که امام روز قدس را اعلام کردند شمارش معکوسی برای اسرائیل رقم خورد. تسخیر سفارت آمریکا دومین اقدام جمهوری اسلامی بود و توانست از کودتا و جاسوسی هایی که از همان سفارت و خیابان سفارت آمریکا بود که مصدق را سال ۳۲ سرنگون کردند ازهمین سفارت بود که ایران را ۵۰ سال عقب راندند چون اون ساختمان سفارت نبود منطقه جاسوسی آمریکا بود و ایران با تسخیر سفارت آمریکا یک عمل پیشگیرانه انجام داد.

طالب زاده در ادامه بحث خود به چگونگی تاسیس شبکه های خبری جهان پرداختند و گفت: خبر تسخیر سفارت آمریکا مثل بمب در آمریکا صدا داد و سه شبکه اصلی آمریکا برای پخش این خبر با هم رقابت می کرد. دشمنان ابتدا با طراحی جنگ علیه ایران قصد داشتند انقلاب را سرنگون کنند و وقتی بعد از ۸ سال فهمیدند قدرت انجام این کار را ندارند با طرح دوم خود یعنی تحریم و فشار تحریم ها ادامه دادند که معتقد بودند با تحریم ها اقتصاد ایران را فلج خواهند کرد که با سومدیریت داخل توانستند ارزش پول کشور را کم کنند.

او با اشاره به نفوذ ایران در منطقه گفت: انقلاب اسلامی قلوب را تسخیر و کشورهای منطقه را با خود همراه کرد قدرت معنوی ایران بسیار بالاست که به شکلی کاملا اتوماتیک این کار را انجام داد. دشمنان قصد ناامیدی مردم را دارند و دوست دارند کسانی برسر کار بیایند که سست باشند تا بتوانند از داخل فروپاشی کشور را شروع کنند و این کار آنها دلیلی جز تهدید امنیت اسرائیل ندارد. دشمنان جمهوری اسلامی طراحی کردند که چطور ایران را خاموش کنند و ارتش امریکا را نزدیک ایران بیاورند و به بهانه حادثه از پیش طراحی شده ۱۱ سپتامبر طرح حمله به افغانستان و یکسال بعد حمله به عراق را رقم زدند اما هدف اصلی آنها ایران بود که با اقدامات به موقع به این هدف خود نرسیدند.

طالب زاده افزود: مقابله با تروریست بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر بود که بهfatf اضافه شد و اعلام کردند هر کسی را که ما اعلام کردیم تروریست است باید درآمدهای آن در جهان بلوکه شود در واقع می توان گفت fatf یکی از میوه های حادثه ۱۱ سپتامبر بود.

او با اشاره به رسانه های داخلی گفت: اخیرا قانون گذاشتند که در شبکه های تلویزیون حق حرف زدن درباره fatf و cft را ندارید مگر شبکه های ما شبکه های غربی است که نمی شود درباره مسائل روز صحبت کرد. منظور کسانی که این چند روزه موضوع پولشویی را وسط کشیدند کاملا مشخص است که چه نهادها وافراد را می گویند باید گفت که شما خود استاد پولشویی و کودتا هستید.

طالب زاده در پایان با اشاره به تحولات اخیر آمریکا گفت: ترامپ آخرین رئیس جمهور آمریکاست و بعد از ترامپ آمریکا رئیس جمهوری نخواهند داشت و طبق تحولات فعلی آمریکا احتمال امکان یک جنگ داخلی در آمریکا خواهد بود.

برای دفاع از مستضعفان نباید عرق بر پیشانی ما بنشیند
پیش از این سخنرانی، افتتاحیه دومین دوره «سفیران انقلاب» اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور حجت الاسلام والمسلمین شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان ،سرگرد شهریاری جانباز حادثه تروریستی اخیر اهواز و همسر شهید کجباف شهید مدافع حرم برگزار شد. حمزه دستیار دبیر واحد بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در این مراسم گفت: دشمن برای امام خمینی از واژه رهبر ایران استفاده می کرد و هرگز کلمه امام را در رسانه هایش استفاده نکرد در واژه رهبر مفهومی خاص و برای ملت است و در کنار موسلینی و هیتلر، امام خمینی هم یک رهبر برشمرده می شود، در حالی که امام کلمه ای فراتر از ملت است و پای امت اسلام در میان این یعنی نگاه فرامرزی.

وی در خصوص دوره سفیران انقلاب افزود: سفیر انقلاب اسلامی زنی است که در مسابقات آسیایی با حجاب کامل حضور پیدا می کند نه آن مسئول که به دشمن آتو می دهد.گاهی لازم است از یمن پایداری و از لبنان مقاوت بیاموزیم و از برخی کشورها تکنولوژی وارد کنیم.

* نباید برای دفاع از مستضعفان عرق بر پیشانی مان بنشیند
حجت الاسلام محسن شفیعی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان هم در ادامه در خصوص مولفه های اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از بنیاد های جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم در سراسر جهان است.

وی گفت: شخصی که بگوید دیگران ربطی به ما ندارند، انسان بی دردی است. یکی از مولفه های دیگر نیز استکبار ستیزی است، که امام خمینی نیز به ما آموخت باید بسوزیم و شعله ای در جان ما همیشه شعله ور باشد.

شفیعی ادامه داد: نباید برای دفاع از مستضعفان عرق بر پیشانی مان بنشیند و باید با کسی که بلند سخن می گوید با قدرت صحبت کنیم. زیرا ادبیات نرم برای جهان امروز مناسب نیست دشمنان ما بر کفر و باطل خود جسور و محکم اند و ما نیز باید بر حق خود محکم باشیم.

*  سینه‌های ما آماج حملات دشمن است
سرگرد شهریاری هم در ادامه این مراسم بیان داشت: سینه های ما آماج حملات دشمن است و ما نیز که در حادثه تروریستی اهواز مورد اثبات گلوله قرار گرفته ایم به سینه خورده است.

وی افزود: بسیاری نسبت به راهیان نور به ما ایراد وارد می کنند در حالی که هنوز برای آلمانی ها در لنین گراد و سربازان انگلیسی هرساله یادواره گرفته می شود. پس ما چرا نباید برای جوانانی که اولین جنگی را رقم زدند که خاکی در آن تصرف نشد یادواره برقرار کنیم؟

وی ادامه داد: وظیفه من نظامی حفاظت از مرز و ایجاد امنیت است و وظیفه دانشجو برافراشته کردن پرچم انقلاب در جهان است. دانشجوی امروز مدیر فردا است پیغام ما به شما ایستادن بر سر ایده های انقلابی خودتان است.

* باید اسلامی بودن انجمن های اسلامی اصل و محور باشد
گفتنی است در ادامه همسر شهید کجباف (شهید مدافع حرم) از لزوم پایبندی و رسالت انجمن های اسلامی و لزوم پایبندی به راه شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی  گفت و تاکید کرد: باید اسلامی بودن انجمن های اسلامی اصل و محور باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top