تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/08/29 - 07:01
کد خبر: 291122

آل سعود از بیان کمک مالی به تروریسم ابایی ندارد

عضوهیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس می گوید:رژیم‌هایی مانند آل سعود،آل خلیفه و وهابی ها برای کشورهای بیدار مسلمان شناخته شده هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی  با اشاره به گزارش روزنامه گاردین درباره کمک مالی عربستان به منافقین،گفت: دنیای امروز  بهترین کمک کننده مالی به تروریست ها عربستان است.

وی افزود:آل سعود نیاز مالی داعشی ها،تکفیری‌ها ،طالبان و دیگر گروه های تروریستی را فراهم می کند واز گفتن این موضوع ابایی هم ندارد،خودشان هم از نظر تروریست بودن شاید در دنیا جزوبی نظیرها هستند.

نماینده مردم فلاورجان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم مظلوم عربستان حق هیچ اظهار نظری را ندارند،ادامه داد:شاید تا ۲،۳ سال قبل خانم ها در عربستان حتی اجازه رانندگی هم نداشتند و خیلی از کارهای دیگر را نمی توانستند انجام دهند؛در عربستان سعودی رژیمی نژادپرستانه حاکم است که به مردم خودش ظلم می‌کند و مردم یمن را به خاک وخون می کشد.

موسوی لارگانی ادامه داد:واقعاً جای بسی تعجب است که یک قاچاقچی که هزاران خانواده را نابود می کرده،اگر در ایران و یا در کشورهای دیگر محکوم ویا اعدام شود؛مجامع بین المللی صدای عربده کشی شان درباره نقض حقوق بشر بلند می شود و بحث زیرپا گذاشتن حقوق بشر را مطرح می کنند؛الان تصاویری از کودکان یمن در دنیا منتشر شده است که پوست ها به استخوان چسبیده و عده زیادی به خاک و خون کشیده شدند و عده زیادی درحال مرگ هستند و کسی واکنش نشان نمی دهد.

عضوهیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس با بیان این که دست گروهک منافقین آغشته به خون حداقل ۱۷ هزار شهید ترور در ایران است ،مطرح کرد:جدای از آنکه در جنگ تحمیلی بسیاری از هموطنان ما به واسطه خبررسانی های منافقین کوردل و صدام صدامیان به شهادت رسیدند،آن زمان فقط ۱۷ هزار نفر در اثر ترور همین گروهک سفاک شهید شدند که عده ای از آنها  زن و کودک بی دفاع آنها بودند.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است؛شهادت شهید رجایی، باهنر ، بهشتی ۷۲ تن از یارانشان اینها را رژیم سفاک آل سعود نادیده می‌گیرد و به یک چنین گروهی با افتخار کمک مالی می کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه روزنامه گاردین به دنبال اینکه از ایران حمایت کرده و یا به دنبال این که بخواهد منافقین را افشا بکند نیست،مطرح کرد:استعمار پیر انگلستان بیشتر به دنبال تفرقه افکنی است و به دنبال اجرای این حل مسئله است که تفرقه بیفکن و حکومت کن؛آنها به دنبال تفرقه افکندن هستند و می‌خواهند به اختلاف بین شیعه و سنی دامن بزنند.

وی با اشاره به اختلاف افکندن انگلیس بین ملت های مسلمان شاید هم علمای اهل تسنن و علمای اهل تشیع ادامه داد:ملت های بیدار اهل تسنن و تشیع باید مواظب باشند و گول نیرنگ های انگلیس و همچنین فریب نیرنگ صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را نخورند.

سعودی ها با دست خودشان به مسلمان کشی دامن می زنند
موسوی لارگانی با بیان اینکه رژیم‌هایی مانند آل سعود،آل خلیفه و یا برای کشورهای بیدار مسلمان شناخته شده هستند،تاکید کرد:کشورهای مسلمان جهان  می دانند که چنین جنایت هایی قطعاً به دست آنها انجام می‌شود،چنین جنایت های را مرتکب می شوند و باید مواظب باشند که اختلاف بین توده مسلمانان و بین مردم ایجاد نشود و آنها می‌خواهند با این اختلافات بازار مسلمان کشی را که از هدف‌های آل سعود هم است،داغ کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه عربستان با کمال وقاحت هزینه جنگ آمریکا علیه عراق را رسماً اعلام می کند که من ۵۰ درصد آن را می پذیرم،تصریح کرد:اما این روزها ترامپ از عربستان به عنوان گاو شیرده یاد می کند؛سعودی ها دارند هزینه های حضور آمریکا و دیگر کشورهای غربی در منطقه و کسانی که مدافع آمریکا هستند را می پردازند و با دست خودشان به مسلمان کشی دامن می زنند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در همان جنگ آمریکا و عراق چه تعداد از مسلمان بی گناه به شهادت رسیدند و یا در جنگی که خود آنها به این ملت شریف ایران و عراق ایجاد کردند و تعدادی از ملت مسلمان را در مقابل هم قرار دادند،تاکید کرد:این روش بیانگر این است که اختلاف افکنی می‌کنند و به نظر من شاید بیان این مطلب از طریق روزنامه انگلیسی توطئه‌ای باشد ؛اما در اینکه آل سعود خبیث به تروریسم کمک مالی می‌کند،هیچ تردیدی نیست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top