تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/09/07 - 19:09
کد خبر: 292249

خرید گل اینترنتی

آنچه مسلم است لذت از پرورش گل و ایجاد محیط زیبا و دلپذیر برای بسیاری از مردم جهان یک آرزوی دیرینه است.با این حال هر سال ملیون ها بوته گل زیبا در نتیجه عدم اطلاع از طرز پرورش و نگهداری و احتیاجات واقعی گیاه از بین می رود.

خبرنامه دانشجویان ایران: تمایل مردم دنیا نسبت به شهرنشینی و رفاه طلبی آنان از یک سو و از سوی دیگر زندگی ماشینی به دور از طبیعت زنده باعث شده است که تمایل انسان ها برای داشتن مدل کوچکی از فضای سبز و طبیعت برای برطرف کردن نیاز های روحی و دور شدن از وابستگی های ماشینی و خستگی های روزانه بالا برود و گل این موجود زیبا این مدل کوچک طبیعت است.

سالانه انواع گل ها و گیاهان به شکل،شاخه بریده،گلدان آپارتمانی،فصلی و درختچه های زینتی تولید و در اختیار انسان ها قرار می گیرد.

هم اکنون تجارت گل های شاخه بریده تبدیل به تجارتی سودآور شده است.یکی از پرمصرف ترین گل های شاخه بریده گل رز است که دارای اقسام و واریته های زیادی است که هر کدوم دارای زیبایی خاصی هستند که البته تمامیه آنها به عنوان گل های شاخه بریده به کار نمی رود.

آنچه مسلم است لذت از پرورش گل و ایجاد محیط زیبا و دلپذیر برای بسیاری از مردم جهان یک آرزوی دیرینه است.با این حال هر سال ملیون ها بوته گل زیبا در نتیجه عدم اطلاع از طرز پرورش و نگهداری و احتیاجات واقعی گیاه از بین می رود.

باید دانست هر گیاهی با شرایط خاص خود پرورش می یابد،بسیاری به اشعه مشتقیم خورشید نیاز دارند در صورتی که تعدادی در مقابل نور مستقیم آفتاب دوام نمی آورند،همچنین میزان رطوبت،درجه حرارت هوا،اسیدیته خاک،وزش باد و کوران هوا در رشد گیاه تاثیر مستقیم دارد.

انتخاب گل
قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای آپارتمان یا محل کار خود خرید گل داشته باشید باید به یک سری از مساِِئل دقت کنید.

آیا گیاه دائمی را ترجیح می دهید؟
اگر میخواهید همیشه آپارتمان شما سرسبز و با طراوت و شاداب باشد از خرید گل های گلدار احتراز کنید زیرا نگهداری گیاهان برگ سبز آسان تر است.

گیاهان همیشه سبز در شرایط و درجه حرارت اطاق بخوبی پرورش می یابند و چنانچه از آن مواظبت شود،برگ ها همیشه شاداب و خرم و براق و زینت بخش محیط زندگی شما خواهد بود

گیاهان گلدار خانگی احتیاج به مراقبت بیشتر و در شرایط اطاق و ساختمان بخوبی دوام نمی آورند.مادام که گل دارد بسیار زیبا است

چه مبلغی برای خرید گل حاضرید بپردازید؟
یکی از مشکلاتی که در رابطه با خرید گل به صورت اینترنتی مطرح می باشد، قیمت بالایی گلهاست ولی شما با جستجویی ساده در ایگل می توانید بهترین گل ها را بدون داشتن هیچ استرسی و با صبر و حوصله انتخاب نمایید و البته از مزیت مناسب بودن قیمتهای آنها بهره مند شوید.

قیمت گل ها و گیاهان بستگی به سرعت رشد و مهارت در پرورش آنها دارد گیاهانی که رشد بطنی دارند گران قیمت و بسیاری از گل های یکساله مانند شمعدانی قیمت ارزان تری دارند.همچنین اندازه و ارتفاع گیاه در قیمت آن ماثر است.

تخفیف ویژه در ایگل: اگر شما هم از افرادی هستید که همیشه به سراغ فروشگاه های باتخفیف می روید در ایگل نیز به دنبال تخفیف های ویژه باشید. روزانه گل های که تخفیف ویژه دارند در این فروشگاه اینترنتی به نمایش گذاشته می شوند همچنین مشاهده محصولات پر فروش و جدیدترین نیز برای شما وجود داشته است.

خرید گل اینترنتی

گلها به دلیل ظرافت ولطافتی که دارند باعث می شوند در روح انسان احساس لطافت تا چندین برابر نیز شود و تمام وجود انسان را رایحه خوش گل دگرگون می کند. البته بهتر است بدانید که نیازی نیست همیشه منتظر یک مناسبت باشید بلکه در هر زمانی که احساس کردید نیاز است تا عزیزان خود مثل پدر،مادر ، همسر، دوست و.... را خوشحال کنید برای خرید گل دست بکار شوید.

. در گذشته به این صورت بود که حتما باید به گل فروشی محل مراجعه می کردید تا بتوانید خرید گل را انجام بدهید ولی این روزها همه چیز پیشرفت کرده و امکان فروش آنلاین گل برایتان محیا شده و شما به سادگی می توانید خرید گل اینترنتی را برای خودتان داشته باشید.

مزیت های مهمی در خرید آنلاین گل وجود داشته است که می توانیم از آن ها استفاده کنیم. مثلا شما دیگر نیازی نیست از منزل یا محل کارتان خارج شوید تنها کافی است یک موبایل یا لپ تاپتان را روشن کنید و بدون اینکه در ترافیک خودروها بمانید برای انتخاب گل موردنظرتان اقدام کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
بانوی نماینده مجلس پاکستان: ایران تنها کشور پیشرو در حمایت از مردم غزه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top