تاریخ انتشار: جمعه 1397/09/09 - 08:43
کد خبر: 292391

محسن هاشمی: برخی مسئولان خود اپوزیسیون شده‌اند

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی مسئولان خود اپوزیسیون شده‌اند افزود: باید مدیران به سمتی بروند که راه حل ارائه داده و فقط انتقاد نکنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی عصر پنج شنبه در شصت و دومین اجلاس روسای شوراهای شهری و شهرداران کلانشهرها در همدان با بیان اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین است و به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی انتخاب شده است، گفت: این موضوع نشان از ظرفیت‌های همدان دارد.

وی با بیان اینکه فضای همکاری خوبی در استان همدان ایجاد شده و به فکر توسعه شهر هستند، گفت: در تهران فضا سیاسی‌تر است و وقت ما بیشتر صرف مسائل دیگر می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه امیدوارم جاذبه‌های گردشگری استان همدان سرمایه عظیمی برای توسعه و عمران استان و شهر همدان باشد، ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز بزرگترین نماد مردمسالاری دینی محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: وضعیت کشور و به خصوص وضعیت مدیریت شهری وضعیت خطیر و دشواری است و چالش‌های همزاد مدیریت شهری مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان و بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل کرد که این موضوع تکرار نشود، به لایحه مدیریت یکپارچه شهری اشاره کرد و گفت: این لایحه اهمیت بسزایی دارد و اگر مجلس قوانین محکم در اختیار ما قرار دهد تا بتواند درآمد پایدار ایجاد کند آن زمان مدیریت یکپارچه شهری را خواهیم داشت.

هاشمی با اشاره به اینکه موضوع مهم دیگر بحث تورمی است که اواخر امسال و اوایل سال آینده پیش رو داریم، افزود: این مسائل هزینه شهرداری‌ها را به شدت بالا می‌برد.

وی با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انتظارات مضاعفی از شهرها وجود دارد، افزود: همیشه کشور با مشکلاتی مواجه بوده و همیشه از مشکلات عبور کرده ایم و این بار نیز باید با مدیریت پیش رویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به خاطر عملکرد برخی مسئولان مردم اعتماد کافی ندارند و همراهی مردم با مسئولان نیز کم شده است، افزود: افزایش شکاف بین مدیران و اختلاس‌ها و مشکلات باعث بی‌اعتمادی مردم شده و همین موضوع موجب شده عبور از مشکلات سخت‌تر و سرمایه‌های اجتماعی کمتر شود.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان خود اپوزیسیون شده‌اند افزود: باید مدیران به سمتی بروند که راه حل ارائه داده و فقط انتقاد نکنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه عدم رضایتمندی مردم موجب عدم مشروعیت می‌شود، گفت: باید در شورای عالی استان‌ها و شوراهای شهر روز به روز خود را کارآمد کنیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت همیشه ما در شهرها باید خدمات‌رسانی باشد افزود: بعد از خدمات‌رسانی مسایل دیگر مانند ورزش همگانی، مسائل فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی مد نظر است که به آنها نیز پرداخته می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top