تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/09/11 - 12:36
کد خبر: 292604

حمایت تشکل‌های دانشجویی از امام‌جمعه کرج

در این مقطع زمانی، خلاء پرچم‌داری مطالبه‌گری به نفع مردم و نقد اشرافیگری و فسادطلبی بصورت جدی احساس میشود، و ما صد البته خرسندیم که جنابتان کما فی السابق پرچمدار عدالتخواهی در جامعه شهری البرز بوده اید. اخیرا هم شاهد مواضع قدرتمندانه و انقلابی شما در این برهه زمانی حساس در برابر سیاسی‌بازی و قانون‌شکنی برخی مسئولین شهر و صاحبان قدرت بودیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در پی انتقاد آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در تریبون نماز جمعه کرج در خصوص فساد و لابی‌گری مسئولین استان البرز، اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در پی نامه‌ای از مواضع ایشان حمایت کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: «در این مقطع زمانی، خلاء پرچم‌داری مطالبه‌گری به نفع مردم و نقد اشرافیگری و فسادطلبی بصورت جدی احساس میشود، و ما صد البته خرسندیم که جنابتان کما فی السابق پرچمدار عدالتخواهی در جامعه شهری البرز بوده اید. اخیرا هم شاهد مواضع قدرتمندانه و انقلابی شما در این برهه زمانی حساس در برابر سیاسی‌بازی و قانون‌شکنی برخی مسئولین شهر و صاحبان قدرت بودیم؛ به همین سبب مجموعه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی تشکر و قدردانی دانشجویان انقلابی این تشکل را از این مواضع صریح و عدالت‌طلبانه حضرتعالی اعلام می‌دارد و همچنین در مبارزه با فساد و لابی‌گری و اشرافی‌گری مسئولان بصورت همه جانبه از مواضع شما حمایت خواهیم کرد.»

در ادامه متن کامل این نامه را مشاهده می‌کنید:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
وَالَّذینَ .. وَ یُفسِدونَ فِی الاَرضِ اوُلئِک لَهُمُ الَّعنَتهُ وَ لَهُمُ الدّار ( رعد ۲۵ )

حضرت آیت الله حسینی همدانی؛ نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز
با سلام و عرض تحیت محضر حضرتعالی

بنابر اتفاقات اخیر در سطح استان، جمعی از دانشجویان انقلابی انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی بر آن شدیم تا مواضع این تشکل را به سمع و نظرتان برسانیم .

همانطور که حضرتعالی مستحضرید، مسئولین جامعه شهری بیش از اینکه به فکر آحاد ملت باشند و خود را خادم ملت شریف بدانند، درگیر مناسبات قدرت شده و بیشتر به سیاسی بازی بین حزبی پرداخته اند؛ همچنین در این اوضاع نابسامان اقتصادی و ناهنجاری در برخی امور اجتماعی، مردم رنج کشیده، مطالبات و نقدهایی را به قشر مسئولین دارند که صد البته هنگام بروز آن با هجمه‌های رسانه‌ای شدید موافقان دولت و همچنین سانسور رسانه‌ای قوی مواجه می‌شوند.

لذا در این مقطع زمانی، خلاء پرچم‌داری مطالبه‌گری به نفع مردم و نقد اشرافیگری و فسادطلبی بصورت جدی احساس میشود، و ما صد البته خرسندیم که جنابتان کما فی السابق پرچمدار عدالتخواهی در جامعه شهری البرز بوده اید.

اخیرا هم شاهد مواضع قدرتمندانه و انقلابی شما در این برهه زمانی حساس در برابر سیاسی‌بازی و قانون‌شکنی برخی مسئولین شهر و صاحبان قدرت بودیم؛ به همین سبب مجموعه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی تشکر و قدردانی دانشجویان انقلابی این تشکل را از این مواضع صریح و عدالت‌طلبانه حضرتعالی اعلام می‌دارد و همچنین در مبارزه با فساد و لابی‌گری و اشرافی‌گری مسئولان بصورت همه جانبه از مواضع شما حمایت خواهیم کرد.

ما دانشجویان مطالبه‌گر، قصدمان این است که تریبون و صدای مردم رنج دیده شهر و به تبع آن استان البرز باشیم، و قطعا در این امر خطیر به همراهی و راهنمایی‌های پدرانه شما همچون گذشته نیازمندیم .

باشد که ان‌شاءالله با مقابله انقلابی با جرثومه مفسدان و بانیان رانت قدرت دراین شهر و جامعه؛ به هدف متعالی انقلاب حقیقی مستضعفین که آرمان والای حضرت امام روح‌الله بود برسیم.

وَ مِنَ الله التوفیق
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top