تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/09/12 - 14:46
کد خبر: 292828

اعتراض دانشجویان به حضور عباس آخوندی در دانشگاه تهران

عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی که امروز برای افتتاح تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به این دانشگاه رفته بود با اعتراض دانشجویان مواجه شد. دانشجویان به حضور آخوندی در دانشگاه تهران و همچنین نسبت به عملکرد وی در دوران تصدی بر وزارت راه و شهرسازی معترض بودند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی که امروز برای افتتاح تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به این دانشگاه رفته بود با اعتراض دانشجویان مواجه شد.

دانشجویان به حضور آخوندی در دانشگاه تهران و همچنین نسبت به عملکرد وی در دوران تصدی بر وزارت راه و شهرسازی معترض بودند.

دانشجویان معترض در زمان حضور آخوندی از وی درباره عملکردش پرسیدند و از او خواستند درباره به نتیجه نرسیدن مسکن اجتماعی توضیح دهد که با سکوت وزیر سابق راه روبرو شدند.

در زمان حضور آخوندی، نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران هم حضور داشت و البته شنیده می‌شود آخوندی به دعوت مسلی نژاد عضو هیات علمی دانشگاه تهران در این مراسم حضور پیدا کرده است.

بخش‌هایی از فیلم حضور آخوندی در دانشگاه تهران و اعتراض دانشجویان در ادامه آمده است:


نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top