تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/09/13 - 22:09
کد خبر: 292998

انتقال امن کالا با استفاده از کانتینر

همان طور که در بالا گفته شد کانتینر ها در انواع مختلفی وجود دارند که همین امر سبب ایجاد تفاوت از لحاظ اندازه، خصوصیات فیزیکی، تعداد درب های موجود، حداکثر وزن مناسب و مسائلی چند شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: امروزه با هدف جا به جایی کالا و اجناس، در کسب و کارهای بزرگ و در مقادیر بالا، نیاز به فضایی امن و مطمئن داریم که سبب شود هم کالا و اجناس را به طور یکباره و یکپارچه به مکان مورد نظر انتقال دهیم و علاوه بر آن از سالم رسیدن آنها اطمینان خاطر نیز داشته باشیم. کانتینر محصولی است که به این منظور طراحی و تولید شده است. شما با استفاده از این سیستم می‌توانید در مقیاس جهانی به نقل و انتقال کالا بپردازید. کانتینرها دارای گنجایش و مقاومت بالایی بوده و برای همه ‌ی شرایط محیطی نیز کارآمد می‌باشد. این محصول در حمل و نقل دریایی نیز به جهت مقاومت در برابر آب و شرایط محیطی، قابل استفاده می‌باشد. شرکت دپو کانتین از جمله با سابقه‌ ترین شرکت‌هایی است که شما قادر خواهید بود در رابطه با انواع کانتینر از این شرکت اطلاعات کسب کنید و کارشناسان آن، شما را در امر خرید یاری می‌بخشند.

انتقال امن کالا با استفاده از کانتینر

انواع کانتینر

کانتینرها بنا به شرایط استفاده در نقل و انتقالات، دارای انواع گوناگون می‌باشند. درواقع کانتینرها در جایگاه های خدماتی متفاوت، در اشکال و ویژگی‌های متفاوتی عرضه می‌شوند.

در زیر به ارائه انواع کانتینرها و ویژگی‌های آنها می‌پردازیم:

کانتینر 20 فوت

کانتینر 40 فوت

کانتینر سر باز

کانتینر تانکری

کانتینر یخچالی

کانتینر عایق دار

کانتینر حمل گاز

کانتینر تهویه‌دار

انتقال امن کالا با استفاده از کانتینر

  1. کانتینر 20 فوت

از ساده ‌ترین و معمولی‌ترین نوع کانتینر می توان به کانتینر 20 فوت اشاره کرد که به طور کامل از محصولات و کالاها محافظت می‌کند و دارای اندازه استاندارد می‌باشد. این گونه کانتینرها در جایگاه کیوسک‌های خدماتی، سازه های مسکونی و به عنوان فروشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتقال امن کالا با استفاده از کانتینر

  1. کانتینر 40 فوت

کانتینر 40 فوت در نقل و انتقالات دریایی، زمینی و هوایی قابل استفاده می‌باشد و از پرفروش ترین محصولات کانتینر به حساب می‌آید. فضای کاربری این کانتینر بسیار مناسب و بزرگ می‌باشد به همین جهت می توان محصولات در مقیاس بالا را به راحتی بارگیری و منتقل کرد. از این رو سرعت انتقال نیز افزایش می‌یابد و برای بارگذاری بر روی جرثقیل ها از تعداد دفعات کمتری استفاده می‌شود و این خود یک مزیت به حساب می‌آید.

انتقال امن کالا با استفاده از کانتینر

  1. کانتینر سرباز

در مواردی ارتفاع کالا و محصولات به اندازه ای است که در کانتینر های معمولی قابل جایگذاری نمی باشند. به همین جهت کانتینری طراحی شده است که به اصطلاح روباز می باشد و با استفاده از یک پارچه برزنتی سقف آن پوشانده می‌شود.

انتقال امن کالا با استفاده از کانتینر

  1. کانتینر تانکری

در برخی مواقع نیز کالای مورد نظر در قالب مایع می‌باشد که نیاز به تانکری برای جا به جایی احساس می‌شود. از این رو کانتینر تانکری برای مشتریان اینگونه محصولات ارائه شده است.

انتقال امن کالا با استفاده از کانتینر

  1. کانتینر یخچالی

برخی از کسب و کارها می‌بایست مواد فاسدشدنی را انتقال دهند. به همین جهت نیاز است تا شرایط مناسب آنها در فضای کانتینر ایجاد شود. در این کانتینر امکانات سرمایشی تعبیه شده است که مجهز به سیستم خنک کننده قوی می باشد و از فساد محصولات جلوگیری می‌کند.

  1. کانتینر عایق دار

در نوع دیگری از کانتینرها به کانتینر عایق دار می‌پردازیم. این نوع کانتینر در کسب و کارهایی که نیاز به نقل و انتقالات دریایی و یا شرایط آب و هوایی دشوار دارند، استفاده می‌شود. این کانتینر ها در برابر طوفان و آب و موارد این چنینی مقاوم می باشند و در حالت استانداردی عایق شده است و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

  1. کانتینر حمل گاز

این نوع کانتینر می بایست به طور کامل محافظت شود و از امنیت بالایی برخوردار باشد. شایان ذکر است که این نوع کانتینر ها در برابر فشار بالا، مقاوم ساخته شده اند.

  1. کانتینر تهویه دار

برای مواردی چون محصولات غذایی انواع میوه جات و سبزی جات، نیاز به کانتینرهایی با تهویه مناسب می باشد تا مواد غذایی تازه و سالم به مقصد انتقال داده شوند.

ویژگی های کانتینر

همان طور که در بالا گفته شد کانتینر ها در انواع مختلفی وجود دارند که همین امر سبب ایجاد تفاوت از لحاظ اندازه، خصوصیات فیزیکی، تعداد درب های موجود، حداکثر وزن مناسب و مسائلی چند شده است.

اما قابل ذکر است که بیشتر کانتینرها در دو اندازه ی استاندارد 20 فوت و 40 فوت عرضه می‌شوند.

براساس آمار دریافتی از شرکت دپو کانتین، علاقه ی مشتریان نسبت به این دو نوع کانتینر بسیار بیشتر از دیگر موارد بوده و هست.

مزایای حمل کالا از طریق کانتینر

دپو کانتین در مبحثی به فواید استفاده از کانتینر ها پرداخته است که در زیر به نکاتی در رابطه با آن اشاره می کنیم.

اکثر کسب و کارها امروزه با مشاغل مرتبط در سرتاسر دنیا در ارتباط هستند و از خدمات یکدیگر بهره می برند. حال آنکه برای استفاده از محصولات دیگر شرکت ها در هرجا، نیاز به نقل و انتقالات امن و سریع وجود دارد زیرا اگر امنیت برقرار نشود به دنبال آن ضرری به خریدار وارد می شود و همچنین اگر این انتقالات به کندی صورت گیرد ممکن است کارایی خود را از دست بدهد.

 نمونه هایی از مزایای کانتینر:

  • ارسال مرسولات به صورت کاملا امن و به دور از سرقت و یا شکستگی کالاها امکان پذیر شده است.
  • کاهش هزینه بسته بندی، بارگیری و تخلیه کالا
  • حمل یکباره و یکپارچه تمامی محصولات مدنظر
  • عدم وجود واسطه در امر سفارش و تحویل کالا به مشتری
  • تسریع زمان بارگیری و تخلیه بار
  • استفاده از روش های نوین انتقالات به جای روش های سنتی

خرید کانتینر

اگر شما نیز کسب و کاری دارید که نیاز به ارتباط با دیگر شرکت ها در جایی به جز مکان جغرافیایی خود دارید، به احتمال زیاد استفاده از کانتینر برای شما بسیار سودمند خواهد بود. شما می توانید از طریق شرکت دپو کانتین به خرید کانتینر و یا اجاره کانتینر اقدام کنید و یا اگر خواهان پرداخت هزینه پایین تری برای کانتینر خواهید بود می توانید از کانتینر دست دوم بهره ببرید. مشاوران شرکت دپو کانتین شما را در امر خرید کانتینر مناسب برای کسب و کارتان، شما را یاری می دهند و علاوه بر آن می توانید اطلاعاتی را نیز از آنان کسب کنید و از محصولات دیدن نموده و نسبت به خرید اقدام کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top