تاریخ انتشار: جمعه 1397/09/16 - 23:01
کد خبر: 293372

فیروزی خطاب به علی لاریجانی:

تا کجا می‌خواهید از مطالبات دانشجویان فرار کنید؟

دبیرسیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل: واضح و بی پرده سوالمان از رئیس مجلس این است که آقای لاریجانی تا کجا میخواهید از پاسخ به سوالات و مطالبات دانشجویان فرار کنید؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علیرضا فیروزی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، ضمن تاکید بر اهمیت ۱۶ آذر به عنوان یک فرصت ویژه برای گفتگو و تعامل میان بدنه حکومت و دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور اظهار کرد: با وجود اینکه خیلی از مسئولان فقط ایام ۱۶ آذر یادشان می‌افتد به میان دانشجویان آمده و پای درد دل و مطالبات آن‌ها بنشینند، باز با این حال مسئولینی هم پیدا می‌شود که از فضای گفتگو با دانشگاهیان هراس دارند که قطعا نشان دهنده عملکرد وکارنامه ضعیف آنان است.

وی با اشاره به جلسات تشکل‌ها و اتحادیه‌های دانشجویی با مسئولین مختلف افزود: ذات جنبش دانشجویی مطالبه گری ایت و در این ایام تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها با مسئولان مختلف جلساتی داشته اند که قطعا فرصت مغتنمی برای دو طرف جهت بیان نظرات و دیدگاه‌های خود بوده است.

فیروزی همچنین با اشاره به اینکه در روز‌های گذشته با مسئولین مختلفی از رئیس جمهور و رئیس صدا و سیما تا رئیس کمیته امداد و تولیت آستان قدس رضوی و... جلساتی برای بیان انتقادات و مواضغمان داشته ایم گفت: با وجود نقدی‌هایی که به شیوه برگزاری برخی از این جلسات داریم، اما همین که این مسئولان پای حرف دانشجویان می‌نشینند شایسته تقدیر است که البته انتظار بیش از این هاست و باید در میدان عمل شاهد رفتار این مسئولان باشیم.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با انتقاد از مسئولانی که نسبت به ورود به فضای دانشگاهی و گفتگو با دانشجویان هراس دارند گفت: مقام معظم رهبری به عنوان شخص اول مملکت هرسال چند دیدار با دانشجویان دارند و صحبت‌های آن‌ها را می‌شنوند. رئیس جمهور هم کم و بیش خود را ملزم به شرکت در مراسم ۱۶ آذر میداند و به برخی دانشجویام هم تریبون می‌دهد. رئیس قوه قضاییه هم سال گذشته در بک جلسه هشت ساعته پای صحبت‌ها و انقادات دانشجویان نشست، اما در این میان رئیس مجلس مثل همیشه در سال‌های گذشته خود را از این فضا دور نگه داشته که جای بسی تامل دارد.

علیرضا فیروزی با اشاره به لزوم پاسخگویی رئیس مجلس به ابهامات و سوالات زیاد درمود آرای نمایندگان، تصویب لوایح مختلف و تصمیات عجیب و غریب مجلس تصریح کرد: واضح و بی پرده سوالمان از رئیس مجلس این است که آقای لاریجانی تا کجا میخواهید از پاسخ به سوالات و مطالبات دانشجویان فرار کنید؟

وی خاطر نشان کرد: لازم است آقای لاریجانی هرچه سریعتر، ضمن عذر خواهی بخاطر سال‌ها عدم ارتباط و بی اعتنایی به جنبش دانشجویی، هرچه سریعتر درمیان دانشجویان حاضر شده و پاسخگوی ابهامات زیادی که درمورد عملکرد شخص ایشان و فضای مجلس داریم داریم باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top