تاریخ انتشار: جمعه 1397/09/16 - 23:38
کد خبر: 293375

معاون دانشجویی دانشگاه خبرداد:

آغاز به کار شورای صنفی دانشگاه خواجه‌نصیر از فردا

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی اتفاق خوب این دانشگاه در آستانه روز دانشجو را تشکیل مجدد شورای صنفی بعد از یک وقفه یک‌ساله دانست و اظهار کرد: صرف حضور علمی دانشجویان در دانشگاه، بُعد اجرایی آینده کشور را به خطر می‌اندازد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دکتر عبدالمجید خشنود در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه شورای صنفی این دانشگاه طی یک سال گذشته تشکیل نشده است، توضیح داد: افراد شرکت‌کننده در انتخابات سال گذشته و اعضای کاندیدا به حد نصاب نرسیدند. امسال طی یک فوق برنامه، انتخابات را مجدداً در دو مرحله برگزار کرده‌ایم و اعضای جدید شورا در نهایت روز شنبه ۱۷ آذر به طور رسمی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر رغبتی برای فعالیت‌های صنفی در بین دانشجویان وجود ندارد، از این وضعیت انتقاد کرد و افزود: دانشجویان با توجه به فضای کلی اجتماعی کشور، فعالیت‌های تحصیلی و مسائل شخصی خود را در اولویت قرار داده‌اند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصرالدین طوسی این موضوع را همچنین ناشی از برخی سرخوردگی‌ها در این زمینه دانست و یادآور شد: برخی برخوردها و شرایطی که برای تشکل‌ها پیش می‌آید نیز بر فعالیت‌های آن‌ها تأثیرگذار است.

خوشنود با بیان اینکه در سال‌های مختلف، فراز و نشیب‌های گوناگونی در برخورد مسئولان خرد و کلان با تشکل‌های دانشجویی وجود داشته است، اظهار کرد: در برخی موارد انتقاداتی چه در عرصه سیاست‌های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و چه در حوزه سیاست‌های خرد دانشگاه‌ها، به مسئولان وارد است.

وی بسته بودن فضای تشکل‌ها در دانشگاه‌ را خطرناک دانست و با اشاره به اینکه مسئولان آینده کشور نیز از دل تشکل‌ها و کانون‌ها بیرون می‌آیند، تأکید کرد: صرف حضور علمی دانشجویان، بعد اجرایی آینده کشور را به خطر می‌اندازد.

افزایش رضایت‌مندی دانشجویان از غذا در پی واگذاری رستوران‌ها به بخش خصوصی

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصرالدین طوسی با اشاره به آمار ۱۳ درصدی رضایت‌مندی دانشجویان از وضعیت تغذیه دانشگاه، یادآور شد: طی نظرسنجی‌هایی که در سال گذشته انجام دادیم، معلوم شد بخش‌هایی که به بخش خصوصی واگذار شده‌اند، از آمار رضایت‌مندی خوبی برخوردار هستند که این موضوع باعث شد دانشگاه در صدد واگذاری باقی رستوران‌ها به بخش خصوصی برآید.

خوشنود با اعلام اینکه این موضوع در پرداختی دانشجویان در بخش تغذیه بی‌تأثیر است، گفت: پرداخت‌های دانشجویی در این بخش دارای مصوبه مخصوص به‌خود در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و تنها مبلغ تمام شده تغذیه دانشجویان برای دانشگاه، بیشتر از قبل خواهد بود.

وی اظهار کرد: روابط عمومی دانشگاه برنامه دارد که نظرسنجی جامعی را در این خصوص برگزار کند؛ با این حال آنچه روشن است، افزایش آمار رزرو غذا نسبت به سال گذشته و افزایش رضایت‌مندی دانشجویان در این‌باره است که می‌تواند ناشی از بهبود کیفیت غذا و شرایط اقتصادی کنونی باشد.

انتخاب اتاق‌های نمونه خوابگاهی در آستانه روز دانشجو

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصرالدین طوسی در پایان از برنامه این دانشگاه برای "انتخاب اتاق‌های نمونه خوابگاهی در حوزه دانشجویی" در آستانه روز ۱۶ آذر خبر داد و تشریح کرد: فرآیندهای مربوط به این مسابقه آغاز شده و اتاق‌های نمونه ۱۰ خوابگاه مربوط به این دانشگاه، طی بازدید نمایندگان معاونت دانشجویی و بر اساس معیارهای تعیین‌شده، انتخاب و معرفی خواهند شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top