تاریخ انتشار: شنبه 1397/09/17 - 13:12
کد خبر: 293465

شرایط واگذاری دستگاه خودپرداز

محل نصب دستگاه باید پر رفت و آمد باشد تا در طول روز به تعدادکافی تراکنش از دستگاه صورت پذیرد. همچنین معمولا نباید در فاصله ی کمتر از 100 متری آن دستگاه دیگری نصب شده باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: واگذاری دستگاه خودپرداز به شخص حقیقی، حقوقی و شرکت ها منوط به داشتن یک سری شرایط است. خرید دستگاه خودپرداز و آگاهی از قیمت دستگاه خودپرداز امر دشواری نیست. اما برای اینکه بتوانید اقدام به خرید دستگاه خودپرداز کنید، نیاز است تا یک سری نکات را در این رابطه بدانید.

شرایط واگذاری دستگاه خودپرداز

عدم سوء پیشینه اولین شرط و از الزامات دریافت دستگاه ATM است. همچنین بانک از طریق شرکت واستیک سری مدارک و پیش نیاز ها را از مشتری دریافت می کند. همچنین بانک چک ضمانتی را جهت عدم سوء استفاده ی مشتری از سویچ بانکی، دریافت می کند. یکی از نکاتی که در واگذاری دستگاه خودپرداز اهمیت دارد، محل نصب دستگاه است. این محل باید توسط شرکت واست مورد بررسی قرار بگیرد تا شرایط لازم برای نصب دستگاه در آن وجود داشته باشد. با داشتن این شرایط می توانید برای خرید دستگاه خودپرداز اقدام کرده و از شرکت فروشنده قیمت دستگاه خودپرداز را جویا شوید.

شرایط محل نصب دستگاه خودپرداز

  • محل نصب دستگاه باید پر رفت و آمد باشد تا در طول روز به تعدادکافی تراکنش از دستگاه صورت پذیرد. همچنین معمولا نباید در فاصله ی کمتر از 100 متری آن دستگاه دیگری نصب شده باشد.
  • مکان نصب باید دارای اینترنت پر سرعت و پایدار باشد تا نوسانات اینترنتی در روند کار دستگاه اختلال ایجاد نکنند و باعث قطعی آن نشوند.
  • محل داری دوربین باشد تا امنیت آن تضمین شود.
  • برای حفظ نظافت و ظاهر محل از سطل آشغال مناسب در کنار دستگاه استفاده شود.
  • برق دستگاه ایمن باشد تا نوسانات برق باعث آسیب به دستگاه نشده. همچنین با استفاده از چاه ارت و یو پی اس از قطع دستگاه در هنگام قطع برق جلوگیری به عمل آید.

شرایط فوق توسط شرکت واست مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت تایید این شرکت، دیگر شرایط واگذاری دستگاه خودپرداز بررسی خواهند شد تا مجوز های لازم صادر گردند.

شرایط واگذاری دستگاه خودپرداز

قیمت دستگاه خودپرداز ویرا نگار
قیمت دستگاه خودپرداز به شرکتی که دستگاه را از آن خریداری می کنید و مشخصات فنی و ظاهری دستگاه بستگی دارد. شرکت تجارت الکترونیک ویرا نگار پردازش یکی از مراکز بزرگ جهت خرید دستگاه خودپرداز و مشاوره جهت واگذاری دستگاه خودپرداز می باشد. مدل های متنوعی از دستگاه خودپرداز در این شرکت موجود است که آماده ی ارائه می باشند. فعالیت شرکت ویرا نگار محدود به فروش دستگاه ها ATM نمی شود. بازدید رایگان محل نصب توسط کارشناسان مجرب، مشاوره در زمینه ی خرید دستگاه، میزان سود و محل نصب، تامین قطعات دستگاه و تعمیرات تخصصی دستگاه های خودپرداز در سراسر کشور از دیگر امکاناتیست که ویرا نگار در اختیار مشتری های خود قرار می دهد. در ویرانگار قیمت دستگاه خودپرداز بر اساس قیمت اتحادیه است و پایین ترین قیمتی است که می توانید یک دستگاه خودپرداز را خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر و خرید میتوانید به سایت www.viraATM.vom   مراجعه کنید.

کسب درآمد با خرید دستگاه خودپرداز
اگر شما به عنوان شخصی حقیقی یا حقوقی شرایط دریافت دستگاه خودپرداز را دارید، شروع به طی کردن روند واگذاری دستگاه خودپرداز کنید. خرید دستگاه خودپرداز می تواند برای شما شروع به کسب سود و درآمد ثابت ماهیانه کند. با یک سرمایه گذاری هوشمندانه می توانید به درآمد های قابل ملاحظه ای برسید که شرایط زندگی را برای شما و خانواده ی شما آسان تر می کند. نحوه ی کسب درآمد از دستگاه های خودپرداز به این گونه است که به ازای کارکرد و برداشت وجه نقد از دستگاه، درصد یا کارمزدی برای صاحب دستگاه در نظر گرفته می شود. با مراجعه به صفحات دیگر همین وبسایت می توانید از قیمت دستگاه خودپرداز و تخفیفاتی که توسط شرکت ویرا نگار برای شما در نظر گرفته شده مطلع شوید.کارشناسان فروش ما آماده ی پاسخگویی به تمام سوالات و ابهامات شما در زمینه ی واگذاری و خرید دستگاه های ATM هستند. همچنین پس از خرید دستگاه از ویرا نگار، کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات احتمالی شما هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ب،طهماسبي
1398/05/21 - 23:39

با سلام. سوال من اين که چجوري ميشه محل مناسب براي نصب دستگاه رو شناسايي کرد؟ و شايد جايي پيدا شد که مناسب و پر تردد بود ولي اينترنت و برق مناسب چجوري بايد براش تامين بشه؟ و اينکه اگه بخوابم براي خريد اقدام کنيم بايد روي داشتن چقدر پول حساب کنيم؟
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top