تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/09/21 - 10:28
کد خبر: 294086

در انتخاب ریبون برای پرینترهای چاپ کارت باید چه مواردی را در نظر بگیریم؟

ریبونها انواع مختلفی دارند و دارای جنس های متفاوتی هستند. ریبونها از نظر شکل ظاهری یکسان می باشد ولی با توجه به مواد تشکیل دهنده آن دارای کاربردهای متفاوتی می باشند که این امر موجب اختلاف قیمت آنها نیز می گردد.

خبرنامه دانشجویان ایران: برای چاپ روی انواع باید از جوهر مخصوص این کار که اصطلاحاً ریبون نام دارد، استفاده نماییم. و علاوه بر این  برای هر نوع کارت، ریبون مخصوصی وجود دارد که متناسب با نوع چاپ بهترین کیفیت چاپ و ماندگاری به دست آید. ریبون ها ازنظر شکل ظاهری یکسان می‌باشد ولیکن با توجه به مواد تشکیل‌دهنده آن دارای کاربردهای متفاوتی می‌باشند که این امر موجب اختلاف قیمت آن‌ها نیز می‌گردد. با در نظر داشتن خواسته ما از چاپ که می‌تواند ماندگاری یا کیفیت و یا قیمت آن باشد ریبون ها انواع مختلفی خواهند داشت. پس باید اطلاعات کامل در خصوص انتخاب ریبون مناسب داشته باشیم که در ذیل به‌اختصار توضیحاتی ارائه شده است.

نکات طلایی و مهم در انتخاب ریبون مناسب
ابتدا روش چاپ پرینتر را تعیین نمایید و از روش چاپ انتقال حرارت اطمینان حاصل فرمایید. ریبونها را تنها توسط چاپگرهای انتقال حرارت می توان به کار برد. ریبونها دارای ابعاد خاص خود هستند یک ریبون طول متفاوت ولی عرض یکسان دارند. باید عرض ریبون ها مطابق با چاپگر برابر باشد. طول ریبونها هم تعیین کننده تعداد چاپ می باشد.

ریبونها انواع مختلفی دارند و دارای جنس های متفاوتی هستند. ریبونها از نظر شکل ظاهری یکسان می باشد ولی با توجه به مواد تشکیل دهنده آن دارای کاربردهای متفاوتی می باشند که این امر موجب اختلاف قیمت آنها نیز می گردد.

شرایط نگهداری انواع ریبونها
درباره ماندگاری ریبون و فیلم فارگو (پرینتر)باید گفت این ریبونها نباید در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرند.در صورتی که دور از نور مستقیم آفتاب، گرما و فضای باز باشند و نکات لازم در نگهداری این ریبونها رعایت شود  ۲ سال دوام و ماندگاری دارند.

برای ماندگاری ریبون  هایتی باید آن را در بسته بندی های مخصوص خود نگه داشت. این ریبونها نیز مانند ریبونهای فارگو باید دور از آفتاب و در شرایط مناسب نگهداری کرد.عمر مفید این ریبونها حدود ۲ سال می باشد.

شرایط نگهداری ریبون مجیکارد نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. برای اینکه بتوان کیفیت چاپ را بالا ببریم باید درمکان مناسب دور از نور آفتاب نگهداری شوند. این ریبونها طول عمر و دوام زیادی دارند و در صورت رعایت نکات مربوطه، میتوان کیفیت چاپ بالایی را با این ریبونها تجربه کرد.

درباره ریبون اولیس باید گفت بهترین و مناسب ترین زمان برای استفاده از این محصول، یک سال از تاریخ تولید می باشد. چرا که بعد از این زمان کیفیت چاپ کاهش می یابد.

طرز نگهداری ریبون نیسکا نیز با توجه به حساسیت به نور شرایط خود را دارد که حتما باید در هنگام باز شدن بسته دور از نور آفتاب نگهداری شود.چرا که اگر در معرض نور باشد کیفیت چاپ خود را از دست می دهد.

انواع ریبونهایی که برای پرینترهای چاپ کارت استفاده میشه عبارتند از:

  1. ریبون رنگی 2- ریبون تک رنگ 3- ریبون طلایی 4- ریبون نقره ای 5- ریبون اسکرچ

و برندهای موجود در Cardme  برای انواع ریبون چاپ کارت:

ریبون اولیس و ریبون رنگی اولیس، ریبون فارگو و ریبون رنگی فارگو ، ریبون زبرا، ریبون هایتی، ریبون هودو، ریبون نیسکا، ریبون Ciaat و ریبون رنگی سیات ، ریبون XID SC ، ریبون اسمارت و ریبون رنگی اسمارت، ریبون آنی کارت، ریبون بانکی، ریبون های R3011, R2011  ریبون QB10، ریبون نیم پنل، ریبون CIM

در بخش انتهایی هم به معرفی شرکت ایده کنترل سها که با برند کاردمی در بازار شناخته میشه بپردازیم. شرکت ایده کنترل سها با برند  Cardmeسابقه چندین ساله در زمینه فروش انواع چاپگر کارت شناسایی – پرینتر کارت PVC – پرینتر PVC – ریبون و لوازم جانبی. را دارا می باشد و با به کار گیری نیروهای متخصص در زمینه تهیه ملزومات دستگاههای پرینتر و چاپ به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت چاپ مطرح میباشد تمام اهتمام این شرکت ارائه محصولات با کیفیت به سازمان ها، افراد حقیقی و حقوقی به همراه پشتیانی میباشد تا مشتریان عزیز با خیالی آسوده از محصولات این شرکت بهره ببرند

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top