تاریخ انتشار: شنبه 1397/09/24 - 09:00
کد خبر: 294391

معرفی اسنپ چت و نرم افزارهای مفید آذر ۹۷

این اپلیکیشن نیز در دسته تلگرام های غیر رسمی به شمار می آید. این تلگرام غیر رسمی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس و همچنین در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است. اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که این نرم افزار نسبت به نسخه معمولی چه امکاناتی دارد؟

خبرنامه دانشجویان ایران: در زمان حال حاضر استفاده نکردن از اپلیکیشن های پیام رسان تقریبا کار غیر ممکنی به شمار می آید. حتی اگر این نرم افزارها کارهای خاصی را هم انجام ندهند می توانند در انجام کارهای روتین روزانه سریع تر عمل کنند. اگر از افرادی هستید که علاقه خاصی به تجربه کارهای جدید دارید دانلود اسنپ چت برای شما هیجان انگیز خواهد بود. اسنپ چت یکی از پیام رسان های غیر ایرانی می باشد که برای کاربران خود همیشه بهترین امکانات را در نظر می گیرد. ویژگی بسیار خوب در مورد این پیام رسان این است که در آن می توانید ویژگی هایی را مشاهده کنید که عموما برای اولین بار است که ارائه می شود. خلاقیت در اپلیکیشن اسنپ چت یک اولویت به شمار می آید و به همین علت است که بسیاری از نرم افزار های معروف هم چون اینستاگرام از ویژگی های این نرم افزار کپی برداری می کنند.

در محیط طراحی شده برای این اپلیکیشن برقراری ارتباط با دوستان و آشنایانتان، آسان ترین کاری است که می توانید انجام دهید. اسنپ چت یک محیط کاربر پسند و در اصطلاح User Friendly برای کاربران خود فراهم کرده است که برقراری ارتباط های روزانه برایشان به ساده ترین شکل ممکن صورت پذیرد. شما پس از دانلود اسنپ چت باید یک حساب کاربری در آن برای خود بسازید که به کمک آن بتوانید در این نرم افزار فعالیت داشته باشید. این حساب کاربری مانند تمامی اپلیکیشن های دیگر رایگان انجام می پذیرد و فقط مخصوص به یک منطقه جغرافیایی خاص نیز نمی باشد.

معرفی اسنپ چت و نرم افزارهای مفید آذر ۹۷

یکی دیگر از نرم افزار هایی که پا به پای اسنپ چت پیش می آید و در زمینه پیام رسانی از دیگر رقبای خود پیشی گرفته است، نرم افزار پیام رسان تلگرام می باشد. این پیام رسان نیز برای به دست آوردن دل کاربران خودش تمام کارهای ممکن را انجام داده است. با دانلود تلگرام ایکس به کلکسیونی از این امکانات دسترسی مستقیم خواهید داشت. به طور کلی هدف انتشار تلگرام ایکس از طرف شرکت تلگرام، ارائه نرم افزاری دقیق تر و همچنین با اطمینان تر برای کابران این پیام رسان بود. ارتباط در تلگرام ایکس به کمک همان سرورهای تلگرام صورت می پذیرد با این تفاوت که سرعت این سرورها به مراتب بیشتر شده است.

در تلگرام ایکس برخی از امور ساده که از چشم کاربران هم به دور می باشند، به خوبی تقویت شده اند و همین تقویت های کوچک باعث شده است که تلگرام ایکس هم سریع تر باشد و هم قابل اطمینان تر. اگر برای استفاده از این پیام رسان دچار تردید شده اید و تلگرام ایکس را یک اپلیکیشن غیر رسمی می دانید، باید بگوییم که این اپلیکیشن به صورت کاملا رسمی توسط شرکت تلگرام وارد بازار شده است و به هیچ عنوان یک نرم افزار غیر رسمی نمی باشد. شما می توانید با دانلود تلگرام ایکس از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید که اطلاعات شما به هیچ عنوان در دست دیگران قرار نمی گیرد و سرورهای استفاده شده برای خدمت رسانی به شما کاربران تلگرام ایکس، سرورهای کاملا قابل اطمینانی می باشند.

 

اما دنیای بزرگ پیام رسان های مختلف روزانه بزرگ تر از قبل می شود. هر روز پیام رسان هایی وارد بازار شده و نبض بازار متزلزل آن را به دست می گیرند. تفاوتی نمی کند که شما یک پیام رسان قدرتمند را استفاده کنید یا یک نسخه غیر رسمی، کار برای ادامه مسیر دشوار خواهد بود. با دانلود تلگرام پلاس یکی از نرم افزارهایی را در اختیار دارید که به نظر می رسد آینده بسیار خوبی پیش روی خود داشته باشد. این اپلیکیشن نیز در دسته تلگرام های غیر رسمی به شمار می آید. این تلگرام غیر رسمی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس و همچنین در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است. اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که این نرم افزار نسبت به نسخه معمولی چه امکاناتی دارد؟

شما با دانلود تلگرام پلاس به امکانات ویژه تری نسبت به تلگرام رسمی دسترسی خواهید داشت. به طور کلی اگر بخواهیم کمی واقع بینانه تر بررسی خود را انجام دهیم، تلگرام معمولی یا همان نسخه رسمی دارای محدودیت هایی است که باعث می شود در طولانی مدت کمی از کار کردن با آن احساس نارضایتی داشته باشیم. در تلگرام پلاس می توانید به راحتی بین گروه ها و سوپر گروه های مختلف سوئیچ کنید و هر زمان که احساس کردید به این گروه ها باز گردید. می توانید لیست دلخواهی از کاربران مورد علاقه خود آماده کنید، و در کوتاه ترین زمان ممکن به آن ها دسترسی داشته و به رد و بدل کردن پیام بپردازید.

معرفی اسنپ چت و نرم افزارهای مفید آذر ۹۷

برای آن که بتوانید ارتباط خود را با دوستان خود مانند همیشه حفظ کنید، می توانید از یکی از بهترین پیام رسان ها و یا مسنجرهای حال حاضر در سطح بین المللی یعنی واتساپ استفاده کنید. واتساپ در بیشتر کشورهای توسعه یافته جهان به عنوان اصلی ترین پیام رسان کاربران به شمار می آید اما در کشور خودمان این مسنجر معمولا اولویت دوم کاربران ایرانی می باشد. یکی از دلایلی که باعث می شود کاربران کمتر از این پیام رسان استفاده کنند، عدم وجود شناسه های شخصی می باشد و به همین علت در واتساپ باید حتما با شماره تلفن موبایل خود اکانت ساخته و از آن استفاده کنید. اگر در آینده این ویژگی نیز به ویژگی های نرم افزار محبوب واتساپ اضافه گردد بدون شک یکی از برترین ها خواهد بود.

تلگرام با ارائه امکانات رایگان باعث جذب کاربران سایر نقاط دنیا شده است که تمایل زیادی به بهره گیری از امکانات رایگان نرم افزارهای موبایلی دارند. البته این پیام رسان دارای نسخه های پیشرفته تری نیز هست که برای استفاده از آن ها باید به صورت سالانه هزینه آن را پرداخت کنید. واتساپ معمولا هر 6 ماه یک بار یک نسخه کاملا جدید از اپلیکیشن خود را وارد بازار می کند که اگر آن را به روزرسانی نکنید نمی توانید از امکانات واتساپ استفاده کنید و محیط برنامه برای شما کاملا بسته خواهد شد. دلیل این موضوع این است که پس از بررسی های مدت دار توسط متخصصین واتساپ تمامی باگ های این برنامه مشخص می شود و در آپدیتی کامل، تمامی این مشکلات رفع خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top