تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/09/27 - 14:38
کد خبر: 294885

بازار طب نگاهی متفاوت به طب سالمندان

شرکت بازارطب با تهیه اطلاعات افراد متخصص در حوزه زخم و دیابت و طب سالمندان در سرتاسر ایران تلاش می کند به معرفی افراد هویت داری بپردازد که در درمان زخم، استومی و توانبخشی مدارج علمی لازم را دارا هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران: شرکت بازار طب مجموعه ای از افراد جوان و متخصص است که به همراهی جمعی از پزشکان با تجربه و متخصص در زمینه محصولات پزشکی از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و با مطالعه بازار ایران به مشکلات بیمارانی می پردازد که دچار عارضه زخم و استومی هستند.

فروشگاه اینترنتی بازار طب جهت کمک به بیمارانی که دچار زخم دیابتی، زخم بستر، زخم های ناشی از حوادث، جراحات سوختگی، شیمیایی، رادیوتراپی و همچنین با نگاه به طب سالمندان که روزانه بر تعداد آن ها افزوده می شود پایه گذاری شده و در جهت فرآهم نمودن نیازهای آنان برآمده است.

بازار طب تمام تمرکز خود را بر روی درمان انواع زخم نظیر درمان زخم بستر، درمان زخم پای دیابتی و همچنین مشاوره و کمک به بیماران استومی برای انتخاب کیسه استومی مناسب و آموزش به آنها گذاشته است تا کمکی کوچک به حوزه طب سالمندی کرده باشد.

بازار طب نگاهی متفاوت به طب سالمندان

بازارطب با دارا بودن همه برندهای آمریکایی، اروپایی و بالاخص تولید کننده های دانش بنیان ایرانی در حوزه زخم، استومی و توانبخشی راحتی انتخاب، تصمیم گیری و خرید را به شما می دهد و مشاوران بازار طب بدون هیچگونه تعصبی بهترین انتخاب را با توجه به شرایط به شما پیشنهاد می دهند.

شرکت بازار طب با مطالعه گسترده در بین کشورهای مختلف که شرایط درمانی مناسبتری دارند، درصدد حل مشکلات در این زمینه می باشد تا این حفره را تا حد امکان ترمیم و کمتر کند.

تمرکز فروشگاه اینترنتی بازارطب آموزش و اطلاع رسانی است. ما مطمئن هستیم با مشاوره تخصصی به بیماران مبتلا به زخم، بیماران استومی، توانبخشی و کمک به سالمندان سبب می شود بهترین تصمیم قبل از درمان اتخاذ شود و در کمترین زمان ممکن بهترین درمان صورت گیرد.

فروشگاه اینترنتی بازارطب نوتریکا پروتکل های درمانی زخم ها را تهیه کرده و با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب خود حداکثر اطلاعات لازم و عمومی را به بیماران ارائه می دهد.

بازارطب با دادن مشاوره به بیماران و افراد سالمند در تمام طول شبانه روز مصمم است بهترین راه حل را برای مشکلات سلامتی در اختیار مراجعان قرار دهد.

شرکت بازارطب با تهیه اطلاعات افراد متخصص در حوزه زخم و دیابت و طب سالمندان در سرتاسر ایران تلاش می کند به معرفی افراد هویت داری بپردازد که در درمان زخم، استومی و توانبخشی مدارج علمی لازم را دارا هستند.

بازارطب از درمان های غیر مجاز و غیر علمی که سلامت و آینده بیمار را تهدید می کند تا حد ممکن جلوگیری می کند. بازارطب در تمام کنگره ها و ورک شاپ های مرتبط در بیشتر نقاط ایران حضور فعالی دارد و از تجارب افراد متخصص در این زمینه استفاده می کند.

مصاحبه با شرکت های وارد کننده کالا، مصاحبه با متخصصین مرتبط و به اشتراک گذاشتن تجارب این عزیزان برای همه مردم از خدمات مهم بازارطب می باشد.

بازارطب برای حمایت از مصرف کننده ها سعی در ارائه بسته های ژنریک محصولات زخم می کند تا بتواند محصولات با کیفیت را با  بهترین قیمت برای مصرف کننده ها تامین کند و لیست قیمت یکسانی را برای محصولات در سرتاسر ایران ارائه دهد.

طرح ژنریک محصولات زخم خدمت بزرگی است که بازارطب به مصرف کنندگان داده و توانسته هزینه های درمانی را که برای بیماران برای مدت طولانی استفاده می کنند را به حداقل برساند.

برای اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان زخم، استومی و طب سالمندان به وبسایت بازارطب https://bazarteb.ir مراجعه نمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top