تاریخ انتشار: شنبه 1397/10/01 - 12:09
کد خبر: 295247

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در محکومیت نماینده سراوان؛

این مجلس در راس امور است یا در راس زد و بندهای سیاسی؟

مطمئنا اگر مجلس محترم برای مشکلات اقتصادی هم با این شدت و حدت وارد شده بود، امروز مشکلات کمتری داشتیم. اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن محکوم کردن هتاکی و توهین نماینده مجلس به مردم ایران تا پیگیری نهایی جهت بررسی صلاحیت این نماینده اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در محکومیت توهین های نماینده سراوان به کارمند گمرک بیانیه ای را صادر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ، مجلس را عصاره فضائل ملت نامیدند و جایگاه  آن را در راس امور خواندند، اما نکته ای که توسط برخی نمایندگان نادیده گرفته میشود آن است که شرف المکان بالمکین،شرافت جایگاه مجلس به عملکرد نمایندگان ملت وابسته است متاسفانه شاهد مجلسی هستیم که به خاطر احساس تحقیر یک نماینده در برخورد با یک کارمند ساده پیگیر استیضاح وزیر می شود درحالی که همین نماینده ها از وزیری که هزاران حادثه مرگبار جاده ای،تصادف قطار و سقوط هواپیما در دوران وزارتش رخ داده به جای استیضاح تقدیر می شود.

این مجلس در راس امور است یا در راس زد و بند های سیاسی؟ ،مع الاسف  عملکرد برخی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به خصوص در برهه های حساس موجب وهن جایگاه مجلس شده است. رفتار اخیر نماینده مردم سراوان، نماینده ای که برای لاپوشانی اشتباهات خود به اشتباهات مکرر دیگری دست یازید.نماینده یک شهر محروم که بنا بر شواهدی که هنوز اثبات نشده است، برای سفارش کار یک وارد کننده خودرو به اداره گمرک مراجعه می کند و پس از مقاومت یک کارمند قانونمند درباره خواسته غیر قانونی خود لب به دشنام می گشاید و اما درد آور آن جاست که آقای نماینده به جای عذرخواهی خواستار اخراج کارمند قانونمند، عزل رئیس گمرک و استیضاح وزیر اقتصاد شد و هیئت رئیسه مجلس به جای برخورد با نماینده خاطی، جلسه فوری برای رسیدگی به درخواست آقای نماینده برگزار کرد وخواستار برخورد با پخش کننده کلیپ شد!

به راستی مجلس دهم برای کدام مشکل مردم تا این حد قاطع و فوری وارد شده است؟ مطمئنا اگر مجلس محترم برای مشکلات اقتصادی هم با این شدت و حدت وارد شده بود، امروز مشکلات کمتری داشتیم. جالب تر آن جاست که همزمان با جنجال آفرینی آقای نماینده! نوگلان دبستانی در همان استان، در آتش بی تدبیری سوختند اما خبری از تشکیل جلسه ای ویژه نیست، گویا جان آنها در برابر ناراحتی آقای نماینده ارزشی ندارد! و یا شاید رفتن به گمرک آورده بیشتری به همراه دارد!

ای ملت ایران!
نتیجه تکرار و انتخاب لیستی که به واسطه ی قبیله گرایی های سیاسی و رانت تنظیم شده است، بروز خارجی اش به جای پیگیری و حل مشکلات مردم سلفی حقارت می شود.

حمایت  از فردی که پلیس مملکت را بیشعور خطاب کرده،میشود اهانت به کارمند دولت  که الحق این اتفاق رسوبات آن سیلی است که یکی دیگر از نمایندگان مجلس به صورت پلیس فرودگاه نواخت.

و حال همان شورای سیاست گذاری جریانی که این اشخاص را راهی خانه ملت کرده است با عدم پاسخگویی خود صحه بر عمل وقیحانه گذاشته اند که علاوه بر عدم درک واقعیت و درد های مردم در حال تلاش برای انکار واقعه است. شاید اکنون که رای خود را از مردم گرفته اند دیگر لزومی بر تکرار کردن نمی بینند!

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن محکوم کردن هتاکی و توهین نماینده مجلس به مردم ایران تا پیگیری نهایی جهت بررسی صلاحیت این نماینده اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مراسم ترحیم پرویز داوودی
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top