تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/10/03 - 10:59
کد خبر: 295546

فعالیت خیریه دانشجویان علامه در تهران

دبیر کانون خیریه دانشگاه علامه گفت: کانون فرهنگی خیریه‌ی دانشگاه علامه، با همکاری کانون صنایع دستی، هنر‌های تجسمی و کانون گویندگی و اجرا، جشنی برای کودکان کار مدرسه‌ی مهربانی در منطقه‌ی ۱۷تهران تدارک دیدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، پریا عباسی دبیر کانون فرهنگی دانشگاه علامه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون اقدامات خیرخواهانه اخیر این کانون گفت: کانون فرهنگی خیریه‌ی دانشگاه علامه، با همکاری کانون صنایع دستی، هنرهای تجسمی و کانون گویندگی و اجرا، جشنی برای کودکان کار مدرسه‌‌ی مهربانی در منطقه‌ی ۱۷تهران تدارک دیدند.

دبیر کانون فرهنگی دانشگاه علامه گفت: دانش‌آموزان این مدرسه در دو شیفت صبح و بعداز ظهر تحصیل می کنند، پسرها در شیفت صبح به مدرسه می‌روند و دخترها در شیفت بعدازظهر و هردو گروه قبل یا بعد از مدرسه به کارهایی مثل دست‌فروشی مشغول هستند. متاسفانه این مدرسه فضای بسیار کوچکی دارد و فقط از پایه‌ی اول تا سوم ابتدایی در آن تحصیل می‌کنند. دانش‌آموزان باوجود استعدادهای فوق‌العاده، بعد از مقطع سوم دبستان رها می شوند و ممکن است حتی در همان مقطع درجا بزنند.

وی افزود: گروه خیرین دانشگاه علامه، برای حدود 2 ساعت اجرای برنامه را در سالن شهید زهتابی شهرداری برای دانش آموزان  این مدرسه برعهده گرفت. این برنامه ها شامل: نقاشی روی صورت دانش‌آموزان، دوبله‌ی همزمان، مسابقه، اجرای موسیقی، اهدای هدیه، پک‌های خوراکی شب یلدا و... بود که همگی توسط خود دانشجویان علامه و بهترین شکل انجام شد.

عباسی ادامه داد: هدف شاد کردن دل کودکانی بود که شاید کمتر فرصتی برای جشن گرفتن و یا داشتنن یک شب یلدا مثل تمام مردمی که در رفاه هستند داشته باشند. کودکان محرومی که گناهی جز فقر و محرومیت ندارند، از این جشن بسیار شاد شده و دوساعت از شب یلدا را با دلی خوش گذراندند.

وی در پایان اشاره کرد: البته کانون خیریه همچنان پیگیر مشکلات این مدرسه و دانش‌آموزان آن هست . سعی می‌کنیم تاجایی که می‌توانیم در کنارشان باشیم و کمک‌هایمان را تنها به یک روز و یک برنامه محدود نکنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top