تاریخ انتشار: شنبه 1397/10/08 - 12:00
کد خبر: 296181

بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت نهمین سالگرد حماسه نهم دی

در قسمتی از این بیانیه آمده است: در این شرایط حساس و مهم برخی این گونه وانمود می کنند که عامل همه مشکلات اقتصادی که امروز دامن کشور را گرفته ایستادگی و مبارزه با آمریکاست در حالی که عمده این نابسامانی ها نامرتبط با فشار و تحریم های دشمن و معلول سوء مدیریت کسانی است که با فلسفه لیبرالیستی بیگانه مدار می خواستند کشور را اداره کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، جبهه پایداری انقلاب اسلامی همزمان با نهمین سالگرد حماسه نهم دی بیانیه ای را منتشر کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سال از قیام بصیرت بخش ملت ایران در ۹ دی ۸۸ می گذرد روزی که ملت ایران با تمام وجود به صحنه آمد و باحضور پر شور و حماسی خویش ابرهای سیاه فتنه را کنار زد و با آموزه قرآنی «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» امید دشمنان دین و ملت را به یأس مبدل ساخت و دوستی و محبت در میان ملت را تعمیق بخشید. روز نهم دیماه ۸۸ را به حق می توان روز عید بصیرت و انقلاب سوم نامید که ملت ایران توانست در فضای غبارآلود سیاسی با شاخص حرکت در مسیر ولایت، راه نورانی خود را بیابد و نقشه های شیطانی دشمن را نقش بر آب سازد. خنثی سازی فتنه ۸۸ نه تنها خاموش کردن یک فتنه که تجربه بزرگی برای نابودی فتنه های پیچیده تر آینده بود. دشمنان انقلاب اسلامی از آن زمان تاکنون درصدد ساز کردن فتنه های پیچیده تری بوده اند از جمله فتنه ای که از دی ماه ۹۶ آغاز شد و با حضور ده ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی گردید و امروز شیطان بزرگ با جمع کردن همه لشکریانش به دنبال راه اندازی جنگ احزابی است تا از هر سو بر این ملت مقاوم فشار بیاورد. خروج آمریکا از برجام و اعمال فشارهای تحریمی جدید، وقت کشی اروپایی ها در موضوع برجام، فشار برای خلع سلاح موشکی، ‌تلاش در جهت تحمیل FATF، افزایش نرخ ارز و کاهش شدید ارزش پول ملی، تورم افسار گسیخته، رکود بی سابقه و بالا بردن خط فقر که عمدتا از سوی عناصر اقتصادی نفوذی در دولت بر مردم تحمیل شده است، همه و همه اقدامات هماهنگ و مکارانه دشمنان بیرونی و درونی برای تعبیر خواب آشفته جدا سازی ملت ایران از انقلاب اسلامی است.

اعلان خروج نیروهای امریکایی از منطقه و ورود همزمان ناو جنگی آن ها به خلیج فارس برای پوشاندن افتضاح خروج از منطقه، ‌حلقه دیگری از سناریوی احتمالی دشمن برای ایجاد فتنه جدیدی است که برنامه ریزان کاخ سفید طراحی کرده اند.

در این شرایط حساس و مهم برخی این گونه وانمود می کنند که عامل همه مشکلات اقتصادی که امروز دامن کشور را گرفته ایستادگی و مبارزه با آمریکاست در حالی که عمده این نابسامانی ها نامرتبط با فشار و تحریم های دشمن و  معلول سوء مدیریت کسانی است که با فلسفه لیبرالیستی بیگانه مدار می خواستند  کشور را اداره کنند. افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی در برابر ارزهای خارجی  و تورم افسار گسیخته می رفت تا فاجعه بیافریند. اگرچه امروز نرخ ارز در اثر تذکرات بزرگان نظام و برخی اقدامات مثبت بانک مرکزی تا حدودی مهار شده است ولی هنوز به قیمت واقعی خود نرسیده و لازم است دولت نسبت به روند کاهشی قیمت کالاها اقدامات موثرتری انجام دهد.

در بودجه پیشنهادی سال ۹۸ دولت نقاط ابهامی وجود دارد که لازم است مورد توجه مجلس و ملت عزیز قرار گیرد. آیا شایعه گران کردن بنزین، پیش بینی در اختیار قراردادن برخی بودجه های یارانه ای به مسئولین محلی در ایامی نزدیک به انتخابات و دیگر مواردی که فشار را بر گرده مردم شدت می بخشد جای سؤال ندارد؟

همه آحاد ملت به خصوص مسئولین لازم است نسبت به آمادگی برای توطئه های احتمالی دشمن در فعال سازی منافقین در سال پیش رو، ملتهب کردن مرزها با انتقال نیروهای داعشی و تروریست ها به مناطق نزدیک به مرزهای ایران عزیز هوشیار و پیش بینی و آمادگی لازم را داشته باشند. در شرایط حساس کنونی که لازم است نیروی دفاعی خود را در برابر توطئه های احتمالی دشمن تقویت کنیم کاهش ۵۰ درصدی بودجه نظامی به تنها توجیه پذیر نیست بلکه حاکی از نفوذ عناصر دشمن در تصمیم سازی هاست که در این مورد به دولت محترم هشدار می دهیم.

لازم است نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در بررسی بودجه سال ۹۸ نسبت به هر برنامه ای که فشار بر ملت را افزایش می دهد، بودجه های غیر ضرور جاری در شرایط جنگ اقتصادی، پیش بینی بودجه دفاعی لازم، تقویت بنیان های فرهنگی و ارزشی حساسیت لازم را داشته باشند تا در سال پیش رو ضمن تضمین مالی موارد مورد نیاز در شرایط ویژه کنونی توطئه های دشمن را نیز خنثی کنند و باری از دوش ملت بردارند. و بدانند خداوند متعال حاضر و ناظر اعمال و گفته ها و جهت گیری های آنان است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، عهد و پیمان مجدد خویش را با آرمان های انقلاب و رهبری فرزانه اعلام داشته، بدون شک با اعتماد به قدرت لایزال الهی و تضرع به پیشگاه خدای متعال و چنگ زدن به ریسمان متصل ولایت امام عصر عجل الله فرجه و نایبش و ولی فقیه زمان امام خامنه ای ودر پرتو استفاده از توان داخلی و جوانان این مرز و بوم نقشه های پیچیده دشمن را خنثی و ملت سرافراز ایران در راه پر افتخار خود پیروز خواهند شد.

و الحمد لله اولا و آخرا

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top