تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/10/09 - 12:53
کد خبر: 296330

راهنمای انتخاب بهترین تور استانبول

آخرین عاملی که می‌تواند در قیمت تور تأثیر داشته باشد افزایش یا کاهش میزان تقاضا برای تورهای این مقصد است. طبیعتاً هر چه تقاضای بیشتری وجود داشته باشد هزینه بالاتر خواهد رفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: برای برنامه‌ریزی یک سفر لذت‌بخش، مقدماتی وجود دارد که آگاهی از آن‌ها می‌تواند کمک شایانی در کیفیت سفر داشته باشد. شاید مهم‌ترین بخش این مقدمات یافتن تور مناسب از آژانس مسافرتی معتبر باشد تا میزان مشکلات به خداقل کاهش یابد.

تور استانبول در میان مسافران ایرانی رتبه‌ی اول را در محبوبیت و تعداد سفر در دهه اخیر به خود اختصاص داده است. دلایل بسیار متفاوتی برای پیشتازی این مسیر و محبوبیت آن وجود دارد، نزدیکی این شهر در کنار جاذبه‌های فرهنگی که بسیار به روحیات ایرانیان مشابهت دارد و نهایتاً شرایطی استثنایی برای خرید و حضور در مراکز خرید شاید موثرترین عوامل استقبال ایرانیان از این شهر گردشگرپذیر جهان است. آژانس مسافرتی مقتدر سیر، به عنوان مجری مستقیم تور استانبول در یک دهه اخیر، تلاش کرده تا بهترین تورها را در اختیار مسافران خود قرار دهد، همچنین در راستای این هدف تلاش کرده تا دقیق‌ترین اطلاعات را به مسافران خود دهد تا ایشان توانایی انتخاب بین گزینه‌های مختلف را داشته باشند.

ویژگی‌های تور مناسب استانبول چیست؟

برای یافتن  یک تور مناسب برای سفر به استانبول گزینه‌های زیادی پیش روی هر فرد وجود دارد. شاید به نظر بیاید انتخاب بین آن‌ها ساده است و به راحتی می‌توان بهترین را برگزید اما وقتی با گزینه‌های واقعی ارائه شده روبرو می‌شویم متوجه پیچیدگی این انتخاب خواهیم شد. در حقیقت لازم است تا میان هدف سفر، شیوه‌ی سفر و همچنین بودجه‌ی در نظر گرفته شده یک بالانس منطقی ایجاد کرد تا انتخابی درست را داشت. بدین منظور لازم است تا اطلاعات دقیقی از شرایط یک تور داشت وگر نه امکان بر قراری این تعادل وجود نخواهد داشت. در ادامه کوشیده‌ایم کلیه پارامترهای اساسی مؤثر در یک تور استانبول را تشریح کنیم تا مسافران به راحتی امکان خرید را داشته باشند.

راهنمای انتخاب بهترین تور استانبول

علاوه بر این شما می‌توانید به منظور سهولت هر چه بیشتر در کارتان، با متخصصین تور استانبول در آژانس مقتدر سیر تماس گرفته و از راهنمایی و تبحر ایشان در زمینه‌ی هتل‌ها و شرایط تورهای استانبول بهره‌مند شوید.

اصلی‌ترین پارامترهای تور استانبول چیست؟

قبل از اقدام به خرید هر محصول می‌بایست مهم‌ترین عوامل در کیفیت و قیمت آن محصول را شناخت و سپس با دیدی درست و خریدی منطقی دست به کار شد. در این‌جا تلاش کردیم تا مهم‌ترین عوامل موجود در مورد خرید تورهای اینترنتی را برای شما شرح دهیم.

  • مکان اقامت:

در سفر یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند کیفیت سفر را به کلی متفاوت و زیر و رو کند هتل محل اقامت است. از این رو، انتخاب درست هتل می‌تواند همه چیز را در مورد سفر شما متحول کند. موقعیت مکانی هتل عامل بسیار مهمی در انتخاب هتل خواهد بود، نزدیکی به محل‌های مورد هدف سفر، کم سر و صدا بودن و همچنین قرارگیری در محله‌های خوب شهر کمک کننده این موضوع هستند. در رتبه‌ی بعدی تعداد ستاره‌ی هتل می‌توان تعیین کننده باشد، البته استانبول از آن دست شهرهاست که هتل خوب با ستاره متوسط مانند ۳ نیز می‌توان در آن یافت ولی هتل‌های ۴ و ۵ ستاره کیفیت بالاتری دارند. پیش از انتخاب هتل می‌توانید در سایت مقتدر سیر تحقیق کرده و راجع‌به هتل‌ها به دقت مطالعه کنید یا با کارشناسان مقتدر سیر تماس گرفته و شرایط خود را شرح دهید تا بهترین پیشنهادها را از طرف ایشان دریافت کنید.

راهنمای انتخاب بهترین تور استانبول

  • ایرلاین:

اگر چه شاید مجموع رفت و برگشت به استانبول ۶ ساعت زمان ببرد اما راحتی و کیفیت پرواز می‌تواند عاملی تعیین کننده در سفر شما باشد. استانبول یکی از پر سفرترین مقصدها برای ایرانیان است و روزانه چندین پرواز به این شهر انجام می‌شود. پروازهای ایرانی نظیر معراج، قشم ایر، ایران ایر در این مسیر فعال هستند در کنار این موارد خطوط هواپیمایی کشور ترکیه مانند ترکیش ایرلاین، اطلس جت و برخی دیگر نیز در این مسیر پرواز دارند. کیفیت خدمات پروازهای ترک بالاتر است و به طبع آن هزینه‌ی آن‌ها بیشتر هم هست. نکته‌ی مهمی که علاوه بر کیفیت پرواز وجود دارد ساعت پروازی‌ست که به شدت باید به آن دقت شود. در حقیقت این پارامتر باعث می‌شود تا مسافر مدت زمان‌های متفاوتی در مقصد حضور داشته باشد. توجه داشته باشید که بهترین زمان پروازی آن زمان‌هایی‌ست که در زمان رفت در ابتدایی‌ترین ساعت روز و زمان برگشت آن در پایانی‌ترین ساعت روز قرار گیرد.

  • طول مدت:

استانبول از آن شهرهایی‌ست که هر چقدر زمان داشته باشی می‌توانی در آن خوشگذرانی کنی، پس میزان زمانی که فرد دارد و همچنین هزینه‌ای که می‌خواهد متحمل شود می‌تواند تعیین کننده‌ی زمان اقامت باشد. ولی بهتر است حداقل ۳ شب در این شهر زیبا اقامت داشته باشید. ممکن است در نوروز مدت زمان اجرای تورهای استانبول تا ۱۰ روز نیز افزایش یابد.

  • تاریخ مسافرت:

آخرین عاملی که می‌تواند در قیمت تور تأثیر داشته باشد افزایش یا کاهش میزان تقاضا برای تورهای این مقصد است. طبیعتاً هر چه تقاضای بیشتری وجود داشته باشد هزینه بالاتر خواهد رفت. عید نوروز با توجه به تعطیلی سالانه در ایران اکثر افراد توانایی سفرهای طولانی مدت را دارند بنابراین با تجه به افزایش بیش از حد تقاضا بالاترین قیمت تورها را به خود اختصاص می‌دهد و پس از آن تابستان در تعطیلات و همچنین پایان هفته بیشتری قیمت را دارد و بر خلاف این موارد روزهای میانی هفته در فصل زمستان می‌تواند قیمت را به شدت کاهش دهد. اما زمستان نیز در این شهر بسیار زیباست و علاوه بر زیبایی تخفیف‌های زمستانی هیجان‌انگیری در آن وجود دارد که می‌تواند محلی برای خرید سالانه شما باشد.

انواع تورهای استانبول چیست؟

در رتبه‌بندی ارائه شده توسط سازمان میراث فرهنگی، تور ترکیه محبوب‌ترین مقصد برای ایرانیان بوده است. شاید قیمت‌های مناسب‌تر این مسیر به اضافه راحتی سفر به آن عامل اصلی این اتفاق بوده است. اما در مسیرهای استانبول انواع تورهای مختلفی عرضه می‌شود. به عنوان مثال تور کریسمس نوع توری‌ست که در روزهای اخیر در حال عرضه به مسافران است. همچنین نوع تور لحظه آخری نیز برای مسافران تقریباً جا افتاده است و ایشان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط خاص این تورها که در تاریخ‌های بسیار نزدیک به زمان پرواز با قیمت پائین‌تری به فروش می‌رسند به خرید این نوع تورها اقدام کنند. در کنار این موارد، تورهای مناسبتی نظیر تور استانبول نوروز 98 نیز در تاریخ‌های خاص ارائه می‌شوند که ممکن است در ایرلاین یا مدت زمان اقامت تفاوت‌هایی با دیگر تاریخ‌ها داشته باشد.

حالا که در ابتدای زمستان قرار داریم، برای سفر مقرون به صرفه به این شهر زیبا بهترین زمان ممکن به دست آمده است، شما می‌توانید با کارشناسان تور استانبول مقتدر سیر تماس گرفته و نسبت به خرید تور ارزان استانبول اقدام کنید.

منبع : ویرلن

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس
حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
مربی برزیلی از برزیل ایران خاطره خوب دارد
خوش‌آمدگوییِ مادر ۲ شهید سمنانی به رئیسی +فیلم
رئیس جمهور در بدو ورود به سمنان چه گفت؟ +فیلم
تهران رکورددار چند قلوزایی
تسلیحات استفاده شده در عملیات وعده صادق +فیلم
علی باقری: ایران نشان داد ضامن امنیت منطقه است
فواید بی‌نظیر ریواس
به آمریکا گفتیم کاری به شما نداریم و هدف اسرائیل است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top