تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/10/09 - 20:00
کد خبر: 296359

2 انتصاب جدید در معاونت برون مرزی صداوسیما

با حکم معاون برون مرزی رسانه ملی، سرپرست شبکه الکوثر و مدیرکل رادیوهای آسیای میانه ریال قفقاز و شمال خاورمیانه منصوب شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ پیمان جبلی معاون برون مرزی، طی احکامی جداگانه، مرتضی شمسی را به سمت سرپرست شبکه الکوثر و برهان حشمتی را به سمت مدیرکل رادیوهای آسیای میانه ، قفقاز و شمال خاورمیانه منصوب کرد.

در حکم معاون برون مرزی برای مرتضی شمسی آمده است ، شایسته است با وجود کثرت شبکه های رقیب ، تقویت و ارتقای ضریب نفوذ و پوشش محتوایی و برنامه ای حداکثری برای قشرهای مختلف مخاطبان ، حفظ و ارتقای کیفی برنامه های پرمخاطب و توجه ویژه و نوآورانه  به رسانه های مکمل در فضای مجازی و شبکه  های اجتماعی و پیام رسان از اولویت های مهم ماموریت شما در شبکه الکوثر باشد.

همچنین در حکم معاون برون مرزی به مدیرکل رادیوهای آسیای میانه ، قفقاز و شمال خاورمیانه  آمده است ؛ نظر به تنوع حوزه مخاطبان این اداره کل از نظر زبانی ، جغرافیایی ، مذهبی و فرهنگی لازم است در ارتباط مستمر و نزدیک با مدیران و برنامه سازان رادیوها ، سیاست های حوزه برون مرزی به طور دقیق پیگیری شود و میزان تاثیرگذاری آنها بر مخاطبان ارزیابی شود.

شایسته است تقویت و ارتقای ضریب نفوذ رادیوها و پوشش حداکثری محتوای برنامه  ها برای قشرهای مختلف مخاطبان و حفظ و ارتقای کیفی برنامه های پرمخاطب و نوآوری رسانه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و پیام رسان از اولویت های مهم آن اداره کل قرار گیرد.

مرتضی شمسی پیش از این مدیریت واحد نظارت و ارزیابی برون مرزی، مدیریت شبکه جهانی سحر، مدیریت دفتر نمایندگی صداوسیما در بیروت و ریاست مرکز صبا را برعهده داشته است.

برهان حشمتی نیز که در سمت جدیدش شروع به کار کرد، مدیریت دفتر نمایندگی صداوسیما در باکو و مدیریت کانال آذری شبکه جهانی سحر را در کارنامه مدیریتی اش دارد.

معاون برون مرزی رسانه ملی در این احکام از تلاش های سید سعید تهامی در دوران تصدی مدیرکلی آسیای میانه و قفقاز و از زحمات سید احمد سادات در دوران مدیریت شبکه الکوثر قدردانی کرده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
رییسی با استقبال نخست‌وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
حال‌وهوای بیت رهبری در روز حضور کارگران +فیلم
فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
صعود بورس ادامه خواهد یافت؟
لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top