تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/10/09 - 20:02
کد خبر: 296382

برگزاری نخستین استارت‌آپ ویکند شهر هوشمند

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیکی وزارت کشور از برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند از ۲۳ دی در مصلای امام خمینی خبر داد و گفت: درقالب این نمایشگاه، نخستین استارت‌آپ ویکند شهرهوشمند برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ امیرشجاعان گفت: در این نمایشگاه، تولیدات و دستاوردهای حوزه شهر هوشمند سازمان ها و نهادهای دولتی، اپراتورهای تلفن همراه، فعالان بخش خصوصی و استارت‌آپ ها در معرض دید تمام مدیران ارشد کشور خصوصا حوزه های شهری، شهرداران و عموم مردم قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی نمایشگاه با اشاره به اینکه دستاوردهای نمایشگاه شهر هوشمند به عنوان یک حرکت ملی مطرح است، گفت: این نمایشگاه، با هدف توسعه بازار شهر هوشمند و بهبود کیفیت زندگی در شهرها، ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بیشتر با نخبگان شهرهای هوشمند، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود حوزه خدمات شهر هوشمند شهرهای موفق، استفاده موثر از تجربیات موفق شهرهای هوشمند و آشنایی با آخرین دستاوردهای روز دنیا در حوزه شهری برپا می شود.

وی با تاکید براینکه باید زمینه حضور همه ذینفعان و حوزه های حاکمیتی و همچنین بخش های خصوصی را با تمام ظرفیت ها و توانایی های که دارند، در نمایشگاه فراهم کرد، افزود: این نمایشگاه با محوریت مواردی همچون دولت هوشمند، ساختمان هوشمند، حمل و نقل، محیط زیست و اقتصاد هوشمند با حمایت و مشارکت نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان فناوری اطلاعات ایران، شهرداری تهران و با حضور شرکت های بین المللی و شرکت ها و استارت آپ های داخلی برگزار می شود.

شجاعان با بیان اینکه نمایشگاه شهر هوشمند با هدف توسعه و ترویج فرهنگ شهر هوشمند با ارائه دستاوردها و توانمندی های موفق در سازمان ها، نهادها و شرکت های خصوصی برگزار می شود، گفت: در نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند، تولیدات و دستاوردهای حوزه شهر هوشمند در تمام زمینه ها به عنوان دستاوردها و توانمندی های سازمان ها و نهادهای دولتی، اپراتورهای تلفن همراه و فعالان بخش خصوصی در معرض دید تمام مدیران ارشد کشور خصوصا حوزه های شهری، شهرداران و عموم مردم قرار خواهد گرفت و نخستین استارت آپ ویکند شهر هوشمند نیز برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند  Smart City Expo ۲۰۱۹  از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه جاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top