تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/10/10 - 14:27
کد خبر: 296487

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی:

صهیونیست‌ها باید همه جا منتظر ما باشند

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای هرگونه ماجراجویی نظامی جدید بر ادامه مقاومت تا آزادسازی کامل سرزمین فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها تاکید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه فلسطینی‌ها هرگز از اصول خود کوتاه نمی‌آیند، بر ادامه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس تا آزادی کامل فلسطین از اشغال این رژیم تاکید کرد.

وی هدف از طرح‌های سازش از جمله طرح موسوم به معامله قرن رئیس جمهوری آمریکا را حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی دانست و خاطر نشان کرد معامله قرن ترامپ، توطئه جدیدی برای تحمیل تروریسم بر منطقه است. وی در عین حال معامله قرن را طرحی شکست خورده دانست که هیچ تغییری در منطقه ایجاد نکرد.

النخاله درباره تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی که به سبب پاسخ قدرتمندانه مقاومت بسیار کوتاه بود و این رژیم بلافاصله عقب‌نشینی کرد، خاطر نشان کرد اگر این جنگ ادامه پیدا می‌کرد، مقاومت همه شهرهای صهیونیست‌نشین را هدف قرار می‌داد.

وی تصریح کرد که حضور پررنگ نیروهای مقاومت در درگیری های اخیر اشغالگران را سردرگم کرد، دشمن برای اولین بار از طریق میانجی مصری در درگیری های اخیر خواهان آتش بس شد و اگر به جنگ ادامه می داد همه شهرهایشان را هدف قرار می‌دادیم.

النخاله با بیان اینکه در هر جنگ احتمالی که رژیم صهیونیستی در آینده به راه اندازد، همه محورهای مقاومت شرکت خواهند کرد، درباره جایگاه کنونی مقاومت و  توانمندی‌اش گفت مقاومت با چالش‌ها قدرت می‌یابد و شیوه‌ها و با ابتکار خود ابزار جدیدی برای آن ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین تا از بین بردن کامل رژیم صهیونیستی در منطقه به مبارزات خود و بازپس‌گیری حقوق خود ادامه می‌دهند،اظهار داشت گروه‌های مقاومت هم توانمندی خود را برای رویارویی با رژیم صهیونیستی اثبات کردند، مردم فلسطین هم مقاومت را از آن خود می‌دانند و از آن حمایت می‌کنند.

النخاله که با العالم گفت‌وگو می‌کرد، از امکانات دفاعی و انسانی مناسبی که مقاومت در اختیار دارد، سخن گفت و خاطر نشان کرد: پیام ملت فلسطین این است که مقاومت عنوانی از یک آرمان به شمار می رود و ملت فلسطین نیز این گزینه را کنار نخواهد گذاشت، رژیم صهیونیستی به امید خدا رو به نابودی است.

وی با انتقاد از رویکرد سازشکارانه بسیاری از کشورهای عربی درباره توافق سازش اسلو هم گفت توافق اسلو ، ناکامی وحشتناکی را اثبات کرد، از این توافق اسلو صرفا هماهنگی امنیتی با اشغالگران باقی مانده است، ما با اشغالگری واقعی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و شهرک هایش روبرو هستیم.

نخاله افزود: از تشکیلات خودگردان می خواهیم برای مذاکره ، سر یک میز بنشینیم در غیر این صورت زمان مذاکره منقضی خواهد شد، هیچ کس حق ندارد از حقوق ملت فلسطین چشم پوشی کند.

وی با تاکید بر شکست طرح های سازش و افزایش توان گروه‌های مقاومت تصریح کرد مقاومت مسلحانه، راه اصلی در مقابله با اشغالگران باقی خواهد ماند.نیروهای مقاومت با اثبات حضور قدرتمند میدانی خود توانسته اند توازن قدرت در منطقه را تغییر دهند. به گفته وی، سازش فلسطینی(اشاره به ابومازن و تشکیلات خودگردان تحت ریاست وی) به بن بست رسیده است.

دبیرکل جهاد اسلامی با تاکید بر این مهم که مقاومت هم اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارد تصریح کرد: جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان از مقاومت حمایت می کنند، امکانات نیروهای مقاومت در حال به روز رسانی است.

النخاله تصریح کرد اسرائیل در هر درگیری‌ در آینده غافلگیر خواهد شد، در درگیری های اخیر هیچ یک از افرادی موشک انداز و نیروهای مقاومت در مرزها به شهادت نرسیدند که این مسئله دشمن را غافلگیر کرد، مقاومت توانایی حمایت از ملت فلسطین را دارد.

وی تاکید کرد: ما از زیر زمین و آسمان با دشمن مقابله می‌کنیم و صهیونیست‌ها باید همه جا منتظر ما باشند، ما یقین داریم که بر اسرائیل پیروز خواهیم شد و این رژیم نابود خواهد شد، به مقاومت ادامه می دهیم و عقب نخواهیم نشست، نیروهای مقاومت منطقه با یکدیگر در ارتباط هستند و این همکاری حد و مرزی ندارد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت: همه محورهای مقاومت در درگیری بعدی شرکت خواهند کرد، نیروهای مقاومت و محور مقاومت برنامه و طرح‌هایی برای مقابله با دشمن دارند، هماهنگی استراتژیکی میان گروه‌های مقاومت نوار غزه وجود دارد و اتاق عملیات مشترک را حفظ کرده و آن را تقویت می‌کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top