تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/10/12 - 14:51
کد خبر: 296780

دانشگاه آزاد اعلام کرد؛

ترخیص ۱۰ دانشجوی مصدوم واحد علوم و تحقیقات

۱۶ مصدوم حادثه واحد علوم و تحقیقات در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند که ۱۰ مصدوم ترخیص شده و ۶ مصدوم دیگر که دارای وضعیت وخیم بودند، خوشبختانه با دعای خیر مردم حال عمومی‌شان رضایت‌بخش است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در اولین دقایق پس از حادثه تأسف‌بار واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به معاونت علوم پزشکی دانشگاه مأموریت داد تا پیگیر وضعیت درمان دانشجویان مصدوم باشد؛ لذا نمایندگانی از معاونت علوم پزشکی به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، عرفان نیایش، حضرت رسول (ص) مستقر شدند.

16 بیمار سانحه که به مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) منتقل شده بودند، به‌محض ورود تحت درمان قرار گرفته و بلافاصله سی‌تی‌اسکن از مصدومان تهیه شد، همچنین وضیعت درمانی مصدومان با توجه به جراحات وارد شده، با انجام سونوگرافی، رادیوگرافی، سی‌تی‌اسکن و انجام آزمایشات اولیه تعیین تکلیف شد.

در همین رابطه با توجه به وضعیت حادثه دیدگان و تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری بیمارستان‌ها، تدابیر ویژه‌ای برای پذیرش مصدومان در بخش مراقبت‌های ویژه اتخاذ شد و حادثه دیدگان به آی‌سی‌یو منتقل و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند.

اقدامات اولیه برای بیمارانی که آسیب کمتری دیده بودند نیز انجام شد و در همان روز اول تعدادی از این مصدومان باحال عمومی مطلوب از بیمارستان ترخیص شدند.

دو مصدوم توسط اساتید فوق تخصص ارتوپدی و یک مصدوم توسط گروه فوق تخصصی جراحی مغز و اعصاب مورد جراحی و شش بیمار بستری در آی سی یو نیز تحت مراقبت‌های ویژه اساتید فوق تخصص بیهوشی قرار گرفتند تا در صورت بهبود شرایط عمومی‌شان، تحت عمل جراحی قرار گیرند.

خوشبختانه از ۱۶ مصدوم این حادثه که در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند، ۱۰ نفر از مصدومان ترخیص شده و ۶ مصدوم دیگر که وضعیت وخیمی داشتند با اینکه در آی‌سی‌یو بیمارستان بستری هستند با دعای خیر مردم وضعیت عمومی‌شان رضایت‌بخش است.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌های جان باختگان، تاکید دارد که از هیچ کوششی در مسیر بهبود کامل حادثه دیدگان و رفع آلام مصیبت دیدگان دریغ نخواهد کرد و پیگیر درمان مصدومان این حادثه دردناک تا مرحله بهبود کامل دانشجویان عزیز خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top