تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/10/12 - 16:53
کد خبر: 296799

سردار اشتری:

حادثه واحد علوم تحقیقات باید از ابعاد مختلف بررسی شود

فرمانده ناجا با بیان اینکه ناجا اجازه نمی‌دهد حوادثی چون حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات به یک بحران تبدیل شود، گفت: دشمنان ۴۰ سال است در حال موج‌سواری بر روی اینگونه حوادث هستند که باید موضوع کارشناسی شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در جمع کارکنان فرماندهی استان خراسان رضوی، اظهار داشت: به ارواح طیبه شهدای اسلام، انقلاب، دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت، مدافعان حریم و حرم درود می‌فرستیم و یاد امام راحل را گرامی می‌داریم و برای فرماندهی معزز کل قوا آرزوی طول عمر داریم.

وی گفت:  نیروی انتظامی همواره آمادگی لازم برای برخورد با هرگونه اخلال را داشته و دارد، هر چند دشمنان ما همواره به دنبال تزریق ناامنی به کشور هستند و اینکه بتوانند در این کار موفق شوند یا نه بستگی به ما دارد که تا چه حدی از آمادگی برخوردار باشیم.

سردار اشتری  به شرفیابی فرماندهان و معاونان ارشد ناجا خدمت مقام معظم رهبری طی چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: معظم‌له بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر نیروی انتظامی برای انجام مأموریت‌ها تأکید داشتند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمن به هر بهانه‌ای به‌دنبال برهم زدن امنیت و آرامش کشور است، افزود: نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد حوادثی چون حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات به یک بحران تبدیل شود؛ دشمنان 40 سال است در حال موج‌سواری بر روی این گونه حوادث هستند که باید موضوع کارشناسی شود و اگر کوتاهی از سوی دستگاهی صورت گرفته حتما پاسخگو باشند.

وی امنیت موجود در کشور را بالاترین افتخار دانست و افزود: 40 سال است دشمن برنامه‌های خود را در راستای تغییر در ریل انقلاب گذاشته اما خوشبختانه با هوشیاری مردم و برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری هرگز نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

سردار اشتری استان خراسان رضوی را متفاوت‌تر از همه شهرها عنوان کرد و گفت: در این استان به دلیل حجم عظیم تردد زائران، امنیت نباید خدشه‌دار شود، از سویی با توجه به اینکه یک استان مرزی است باید مرزهای آن نیز امن و تقویت شوند.

فرمانده ناجا در پایان به فتنه‌های دشمن در سال‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 78 یک فتنه وجود داشت و در سال 88 فتنه‌ها عمیق‌تر و در سال 96 اوج فتنه‌ها صورت گرفت اما خوشبختانه نیروی انتظامی نیز جلوتر از فتنه‌ها عمل کرد و موفق شد بسیاری از توطئه‌ها را پیش‌دستانه نقش بر آب کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top