تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/10/12 - 20:07
کد خبر: 296830

بخش دوم و پایانی؛

پردانلودترین اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۸ +دانلود

پردانلودترین اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۸ +دانلود

سال ۲۰۱۸ با همه کم و کاستی هایی که در زمینه فناوری داشت و همه گجت ها و تکنولوژی هایی که زندگی بشر با تولید آن دست خوش تغییرات زیادی شد، پشت سر گذاشته شد. در کل دنیا درصد زیادی از جمعیت ساعت های زیادی از روز را صرف بازی و کار با اپلیکیشن های گوشی خود می کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مؤسسه‌ی App Annie فهرست پردانلودترین و سودآورترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی ۲۰۱۸ را منتشر کرده است که نام‌هایی مثل نتفلیکس و پاب‌جی موبایل در آن‌ها دیده می‌شود.

ظاهرا سال به سال میزان دانلود اپلیکیشن‌ها و البته میزان هزینه‌ای که مردم در آن‌ها صرف می‌کنند، در حال رشد است. مؤسسه‌ی App Annie در گزارش جدیدش مدعی شده تعداد دفعاتی که اپلیکیشن‌ها در سراسر دنیا دانلود شده‌اند، با رشدی ۱۰ درصدی در سال ۲۰۱۸، به ۱۱۳ میلیارد بار رسیده است.

از طرفی، همین‌رشد با سرعت بیشتری برای هزینه‌هایی که مردم در اپلیکیشن‌ها صرف می‌کنند، در سال ۲۰۱۸ به‌وقوع پیوسته است؛ بر این اساس، کاربران فروشگاه‌های آنلاین در سراسر دنیا طی سال اخیر میلادی بیش از ۷۶ میلیارد دلار در اپلیکیشن‌ها هزینه کرده‌اند که حدود ۲۰ درصد بیشتر از سال قبل است.

اپلیکیشن‌های دارای حق اشتراک توانسته‌اند نقش مهمی را در افزایش هزینه‌ی صرف‌شده توسط کاربران در سال ۲۰۱۸، ایفا کنند. مؤسسه‌ی App Annie پیش‌بینی می‌کند که هزینه‌ی صرف‌شده در فروشگاه‌های مبتنی بر اپلیکیشن (شامل فروشگاه‌های شخص ثالث در چین) در سال ۲۰۱۸ مرز ۱۲۲ میلیارد دلار را رد کند. این مؤسسه همچنین مدعی است که مردم در سال ۲۰۱۸، زمان بیشتری را پای گوشی‌های موبایل‌شان گذرانده‌اند.

بیشتر بخوانید// بخش اول؛ پردانلودترین بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ +لینک دانلود

گزارشی از پر دانلودترین اپلیکیشن ها به شرح زیر است:

1) Facebook Messenger
زمانی که اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک برای اولین بار عرضه شد، بسیاری از کاربران از ایده جدا کردن سرویس چت از اپلیکیشن اصلی خشنود نبودند، زیرا دانلود کردن یک اپلیکیشن دیگر کاری خسته‌کننده است. با این وجود در حال حاضر، مسنجر به یکی از پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌ها در دنیا تبدیل شده است.

به گفته کارشناسان اگر مسنجر همچنان با اپلیکیشن اصلی فیس بوک باقی می‌ماند، کاربران نمی‌توانستند از قابلیت‌های جالب آن بهره‌مند شوند.

گوگل پلی    اپ استور

2) Facebook
 فیس بوک شبکه ای اجتماعی است که در 4 فوریه 2004 توسط جوانی به نام مارک زاکربرگ به وجود آمد. از طریق فیس بوک می‌توان با دوستانی که دارای حساب کاربری در فیسبوک هستند به برقراری ارتباط پرداخت و از این طریق به مبادله اطلاعاتی از قبیل عکس، فیلم یا پیغام پرداخت. فیسبوک یک صفحه مجازی است که کاربران اینترنتی از سرتاسر دنیا، می توانند به طور رایگان از آن استفاده کنند.

پلی استور    اپ استور

3) WhatsApp Messenger
واتس‌اَپ به انگلیسی WhatsApp یک سرویس پیام رسانی چت برای تلفن‌های همراه است که در شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است.

علاوه بر قابلیت فرستادن متن می‌توان فایلهای عکس، صوتی، ویدیو و موقعیت جغرافیایی گوشی فرستنده را که بوسیلهٔ جی پی اس و آنتن‌های تلفن همراه پیدا می‌شود، نیز از طریق واتس اپ ارسال نمود. واتس اپ اطلاعات کاربر و مخاطبان را از آدرس بوک تلفن همراه می‌خواند و نیازی به وارد کردن لیست مخاطبان در نرم‌افزار نیست.

گوگل پلی   اپ استور

4) Tik Tok
نرم افزار Tik Tok نام یک برنامه جذاب و کاربردی جهت ساخت ویدیوهای کوتاه و تماشای ویدیوهای خلاق دیگران است این نرم افزار بیش از 50 میلیون کاربر دارد و شما در آن میتوانید با استفاده از ابزارهای رایگانی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می دهد میتوانید ویدیوهای کوتاه و خلاقی را ضبط کنید شما میتوانید انواع افکت های زیبا بر روی ویدیوهای خود اعمال کنید همچنین میتوانید از بین آهنگ های آنلاین موزیکی را برای پخش در پس زمینه انتخاب کنید.

گوگل پلی   اپ استور

5) Instagram
اینستاگرم یا اینستاگرام (Instagram) شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.اینستاگرم یا اینستاگرام (Instagram) شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

گوگل پلی  اپ استور

6) UC Browser
AC Browser حجمی برابر با ۷۰۰ کیلوبایت دارد و به دلیل همین سادگی در طراحی، از محیط بسیار روانی نیز برخوردار است به‌طوری که حتی گوشی‌های قدیمی‌تر نیز قادر به اجرای آن با بالاترین سرعت خواهند بود. تمامی امکانات پایه و اصلی که برای مرور یک وب‌سایت نیاز دارید، همگی در AC Browser وجود دارند؛ اما واقعیت این است که این مرورگر تنها برای افرادی ساخته و منتشر شده است که قصد مرور ساده و روزانه‌ی وب‌سایت‌های مورد علاقه‌ی خود را دارند.

پلی استور

7) SHAREit
تقریبا تمامی ما حداقل یکبار در موقعیتی قرار گرفته‌ایم که در آن قصد انتقال فایلی را داشته‌ایم. صرف نظر از حجم فایل، انجام چنین کاری یا باید به وسیله بلوتوث یا انتقال به وسیله یک حافظه خارجی مانند فلش، یا در مرحله آخر انتقال از طریق اینترنت صورت می‌گرفت. تنها وجه اشتراک تمامی روش‌های فوق، هدر رفتن زمان بسیار زیاد و دلخوری کاربر است.

ویژگی بسیار کاربردی دیگر SHAREit امکان به ارسال و دریافت فایل میان چندین دستگاه متصل به شبکه است. به این صورت که می‌توانید انتخاب کنید فایل مورد نظر شما به کدامیک اتز دستگاه‌های موجود در لیست، ارسال شود.

گوگل پلی   اپ استور

8) Snapchat
اسنپ چت یک شبکه‌ی اجتماعی/پیام‌رسان است که مبنای کار آن ارسال عکس به دوستان به صورت موقت است. یعنی اینکه عکسی را برای دوستتان ارسال میکنید که دوستتان فقط چند ثانیه(یا حتی یک ثانیه) میتواند آن را ببیند، سپس این عکس به صورت خودکار پاک میشود! البته به مروز زمان و با با زیاد شدن کاربران سرویس Snapchat، امکانات بسیاری به این سرویس محبوب اضافه شده است ولی همچنان ماهیت اصلیِ خود که همان ارسال تصاویر نابودشونده است را حفظ کرده است و این قابلیت به عنوان مهم‌ترین قابلیت اسنپ‌چپ شناخته میشود.

پلی استور   اپ استور

9) Netflix
نت فلیکس به انگلیسی NETFLIX یک سرویس پخش کننده ویدئو به شکل آنلاین است که فعالیت خود را در ۱۹۹۷ آغاز و از سال ۱۹۹۹ خدمات مبتنی بر ثبت نام خود برای کاربران را شروع کرده است؛ نت فلیکس در حال حاضر در پایگاه اطلاعاتی خود بیش از ۱۰۰۰ عنوان فیلم سینمایی و سریال را برای مخاطبانش ارائه می‌کند و بنا به آخرین گزارشی که منتشر کرده‌اند بیش از ۷۰ میلیون کاربر را به عضویت خود در آورده‌اند.

گوگل پلی  اپ استور

10) Vigo Video
این اپلیکیشن نرم افزاری به منظور ویرایش ویدیوهای شماست.

پلی استور  اپ استور

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top