تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/10/18 - 07:39
کد خبر: 297488

خروج آمریکا از مجامع و تعهدات بین‌المللی فرار رو به جلو است

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوزه های بین المللی تحت فشار هستند و برای فرار رو به جلو و مقابله با این فشارها از مجامع و تعهدات بین المللی و جهانی خارج می شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، مرتضی صفاری نطنزی با بیان اینکه خروج آمریکا و رژیم صهیونیستی از مجامع بین المللی و توافقات جهانی خیلی به نفع آنها نیست ،گفت:خروج  آمریکا و رژیم صهیونیستی از یونسکو و از شورای حقوق بشر سازمان ملل و دیگر توافقات بین المللی به نفعشان نیست.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس افزود:جمهوری اسلامی در طولانی مدت  اعلام می کرد که آمریکا و اسرائیل قابل اعتماد نیستند و نمی شود به آن ها اتکا کرد.

صفاری نطنزی بابیان اینکه برای فرار از فشارها از تعهدات سرباز می زند،مطرح کرد:اساساً دیگر از حالا به بعد باید  بگوییم که آنها قوانین و مقررات بین المللی را هم رعایت نمی کنند و بنابراین نمی‌توان پذیرفت که اینها تعزیه گردان جریان های بین المللی باشند.خروج آمریکا و رژیم صهیونیستی هم  دستاویزی برای ما و دیگرانی که علیه آنها اقدام می کنند.

عضوفراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا اعلام کرده است که یونسکو ساختار ضداسرائیلی دارد،تاکید کرد:آمریکایی ها در شورای حقوق بشر هم دچار مشکل بودند و مسئله دارند،در حوزه های بین المللی هم تحت فشار هستند و برای فرار رو به جلو و مقابله با این فشارها این اقدام ها را می کنند نه اینکه خروج آنها از توافقات و پیمان ها دستاوردی برایشان داشته باشند.

صفاری با اشاره به رد بسیاری از توافقاتی آمریکایی ها خودشان بانی آن بودند،تصریح کرد:آمریکایی ها کارهای غیرقانونی و توافقاتی که  در جریان های بین المللی و بین اسرائیل و فلسطین که سال‌های سال خودشان بانی آن بودند را هم همه را نادیده گرفتند و دارند کنار می‌زنند؛ آنها دریگر جایگاهی ندارند و حتی اگر در این تعهدها بمانند باز هم همیشه متهم هستند چرا که آنها را نقض می‌کنند و سوژه و موضوع دیگر کشورها هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بالاخره دنیا هم این حرکت‌های آمریکا و اسرائیل  را رصد می‌کند،تصریح کرد:آن ها متهم هستند؛واقعا به نقض حقوق بشر و در واقع پایمال کردن حقوق فلسطینی‌ها در این منطقه متهم هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top