تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/10/19 - 20:22
کد خبر: 297758

کنایه تند روزنامه قانون به واعظی

روزنامه اصلاح‌طلب قانون نوشت: امثال محمود واعظی از تاریخ درس بیاموزند و به‌گونه‌ای عمل کنند که در آینده برای شستن رویشان نیاز به آب و صابون نباشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور بار دیگر اظهارات قبلی خود درباره عدم ائتلاف روحانی با اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۲ و ۹۶ را با ادبیات دیگر تکرار کرد.

رئیس دفتر روحانی با اشاره به اظهارات سعید حجاریان درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان با روحانی گفته است: "ائتلاف در ذهن برخی این معنی را می‌دهد که هر فرد و هر گروهی که از کسی حمایت کرده به‌معنی ائتلاف آن گروه با جریان پیروز بوده است، نه! ما می‌گوئیم اینها همراهان بودند و با ما کار کردند".

اظهارات رئیس دفتر روحانی با واکنش تند روزنامه اصلاح‌طلب قانون مواجه شد. این روزنامه با حمله به سران حزب اعتدال و توسعه نوشت: "حرکات زیرپوستی سران حزب اعتدال و توسعه همچنان ادامه دارد و مشخص است که این جریان می‌کوشد تا تسویه‌حساب‌هایی را با اصلاح‌طلبان انجام دهد".

قانون در ادامه خطاب به رئیس دفتر روحانی می‌نویسد: نکته‌ای را باید به امثال محمود واعظی و سایر افرادی که تفکری این‌چنینی دارند گوشزد کرد که رئیس شما که به‌خاطر طمع به جایگاه‌های حکومتی، مردم را از دست داد و بدنه حامی آن ریزش کرد، شما نیز از تاریخ درس بیاموزید و به‌گونه‌ای عمل کنید که در آینده برای شستن روی شما نیاز به آب و صابون نباشد.

این روزنامه اصلاح‌طلب با تهدید تلویحی طیف نزدیکان رئیس جمهور در دولت می‌نویسد: همان‌گونه که در انتخابات‌های مختلف مردم نشان دادند که اگر قرار باشد افرادی را کنار بزنند به‌راحتی این اتفاق خواهد افتاد این روزها نیز شما در رویه خود تغییر دهید و به‌گونه‌ای عمل کنید که بتوانید در آینده میان مردم زندگی کنید. قدرت نشان داده است که ماندگار نیست و دست به دست می‌شود بنابراین هزینه‌های گزاف برای این چند روز گذرای دنیا اقدامی عاقلانه نیست.

قانون در ادامه با کنایه به واعظی یادآور شده است: مسئولان ارشد دولتی که ریشه‌دار هستند باید به این فرد و آن‌هایی که با او همفکر هستند تذکر دهند و نگذارند افرادی که جایگاهی در میان مردم ندارند و به‌خاطر قحط‌الرجال بودن جایگاهی به دست آورده‌اند به‌گونه‌ای رفتار کنند که این اقدامات و عملکرد به پای همه دولت نوشته شود. حرکات خزنده و زیرپوستی امثال واعظی برگرفته از سیاست‌هایی که آن‌ها برای دوران پسا ۱۴۰۰ در پیش گرفته‌اند و کسانی که در این باره سکوت کرده‌اند باید بدانند که ولی‌نعمت آن‌ها مردم هستند و مماشات با خودبرتربینان سیاسی عاقبت‌به‌خیری برای آن‌ها نخواهد داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top