تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/10/24 - 20:20
کد خبر: 298389

بهترین محصولات در نمایشگاه CES 2019 +تصاویر

بهترین محصولات در نمایشگاه CES 2019 +تصاویر

بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری دنیا در شهر لاس‌وگاس آمریکا در حال برگزاری است. بیشتر از هزاران کارآفرین و استارت‌آپ با شرکت در نمایشگاه CES 2019 و معرفی جدیدترین محصولات خود ما را با چیزهایی که در سال 2019 باید انتظار آن‌ها را بکشیم آشنا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در مقاله امروز نگاهی می‌اندازیم به تمام ترندهای نوظهور که تا به اینجای کار در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شده‌اند.

جدیدترین محصولات شاخه تلویزیون در نمایشگاه CES 2019
ال‌جی که در CES 2018 ایده تلویزیون‌های OLED تاشوی خود را وعده داده بود در نمایشگاه CES 2019 این ایده را به‌سطح بالاتری برد. جدیدترین محصول ال‌جی در شاخه تلویزیون مدل LG Signature OLED TV R است. این تلویزیون 65 اینچ تاشو از ساندبار Dolby Atoms بهره می‌برد.

علاوه بر این، سازندگان مطرح تلویزیون دنیا ارائه محصولات 8K را اصلی‌ترین خبر خود برای سال 2019 معرفی کردند.

سامسونگ نیز از تلویزیون‌های 8K Plethora در اندازه‌های مختلف پرده‌برداری کرد. اما بزرگ‌ترین بمب خبری سامسونگ معرفی تلویزیون QLED با فرمت 8K و پشتیبانی از HDMI 2.1 بود.

سونی هم از قافله تلویزیون‌های فوق‌العاده بزرگ جا نماند و از تلویزیون 98 اینچ خود از سری Master Series Z9G رونمایی کرد.

پاناسونیک هنوز محصولی در حوزه 8K ارائه نکرده، اما از تلویزیون 65 اینچ 4K OLED خود با نام GZ2000 رونمایی کرد.

جدیدترین محصولات شاخه اسمارت‌فون در نمایشگاه CES 2019
تلفن‌های همراه در نمایشگاه فناوری لاس‌وگاس امسال روزهایی ساکت و آرام را سپری می‌کنند.

سامسونگ برخلاف انتظار محصول جدیدی معرفی نکرد. اما اعلام کرد که ارتباطات 5G اولویت اول این شرکت در سال 2019 است. برای همین پیش‌بینی می‌شود که گلکسی S10 با قابلیت 5G خیلی زود روانه بازارهای جهانی شود.

ال‌جی نیز وعده داده که به‌دلیل آغاز همکاری بسیار نزدیک با شرکت کوالکام، مصرف‌کنندگان منتظر یک اسمارت‌فون سازگار با 5G در سال جاری باشند.

اما یکی از دستگاه‌هایی که عنوان‌های خبری را از آنِ خود کرد اسمارت‌فون تاشوی FlexPai بود. این تبلت چینی 7.8 اینچی وقتی تا می‌شود تبدیل به اسمارت‌فون دو طرفه می‌شود.

جدیدترین محصولات شاخه پوشیدنی‌ها در نمایشگاه CES 2019
در طی سالیان اخیر، محصولات پوشیدنی در CES به‌طور دیوانه‌واری افزایش پیدا کرده‌اند. یکی از جالب‌ترین پوشیدنی‌های نمایشگاه CES 2019 که از سنسور الترا ساند بهره می‌برد با قیمت 500 دلار به‌کاربر اطلاع می‌دهد که چه زمانی باید از سرویس بهداشتی استفاده کند.

محبوب‌ترین پوشیدنی امسال CES 2019 در خصوص مانیتورینگ سلامتی مدل Welt است. این گجت که به‌شکل کمربند طراحی شده، میزان پرخوری و فعالیت‌های فیزیکی شما را زیرنظر دارد.

اگر دنبال مدل معمولی‌تر هستید که فقط به‌فعالیت‌های فیزیکی مربوط شود Garmin Vivoactive 3 Music watch گزینه فوق‌العاده‌ای است. پشتیبانی از ارتباطات LTE و فناوری 4G امکان دانلود موسیقی و اشتراک‌گذاری مکانی با دوستان را در اختیارتان قرار می‌دهد.

پاناسونیک در نمایشگاه CES 2019 چهار مدل هدفون جدید رونمایی کرده است. دو مدل پایین رده HF140 و NJ310 به‌قیمت 50 پوند که شامل سیستم Panasonic Extra Bass هستند و می‌توانند با شارژ کامل 8 ساعت‌ونیم موسیقی پخش کنند.

اما هدفون پاناسونیک HTX90 به‌قیمت 140 پوند با قابلیت حذف نویز و هم‌چنین دستیار صوتی تا 24 ساعت امکان پخش موسیقی به‌صورت وایرلس را دارد.

سونی از مدل 1000XM3 رونمایی کرده که علاوه بر وایرلس بودن از آمازون الکسا هم پشتیبانی می‌کند.

پوشیدنی‌هایی که خواب را ردیابی می‌کنند در نمایشگاه فناوری لاس‌وگاس امسال کم نیستند. فیلیپس گجتی را معرفی کرده که قادر به از بین بردن خروپف است. گجت SmartSleep Snoring Relief Band دور سینه بسته می‌شود و به‌شما کمک می‌کند در حالت‌هایی بخوابید که امکان خروپف کردن به‌حداقل می‌رسد.

جدیدترین محصولات شاخه خانه هوشمند در نمایشگاه CES 2019
در زمینه خانه هوشمند، دستیار گوگل و الکسای آمازون در رقابت شدیدی برای جلب توجه کاربران هستند. ال‌جی اعلام کرد که الکسا در کنار دستیار گوگل به‌تلویزیون‌های هوشمند این شرکت می‌آیند.

خیلی از شرکت‌ها روی امنیت خانه‌های هوشمند مانند زنگ در هوشمند و دوربین‌ها تمرکز کرده‌اند. به‌طور مثال، شرکت Netatmo از یک زنگ در ویدیوی هوشمند رونمایی کرده که با کارت حافظه microSD به‌ظرفیت 32 گیگابایت امکان ضبط ویدیو با زاویه دید 160 درجه را دارد.

شرکت Alro از دوربین هوشمند Ultra 4K HDR برای خارج از خانه رونمایی کرد.

یکی دیگر از محصولات ال‌جی که سروصدای زیادی به‌پا کرده "اسمارت استایلر" است که از طریق ارتباط با ماشین رختشویی و خشک‌کننده تمام چین‌وچروک‌های لباس‌ها را از بین می‌برد.

و شرکت Kohler از سرویس بهداشتی Numi smart toilet 2.0 رونمایی کرد که با صندلی گرمایشی، اسپیکرهای تو سازی‌شده و سیستم روشنایی مخصوص تجربه غوطه‌وری را ارائه می‌کند.

جدیدترین محصولات شاخه لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها در نمایشگاه CES 2019
در نمایشگاه لاس‌وگاس امسال بیشتر از این‌که فناوری‌های جدید و تازه در تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها معرفی شده باشد، شاهد پیشرفت و اصلاحات گوناگون در خصوص همان فناوری‌هایی هستیم که پیش از این در این محصولات استفاده شده‌اند. سامسونگ خبر از سری جدید لپ‌تاپ‌های خود به‌نام Notebook 9 Pro داد که به‌قلم جدید Notebook 9 Pen مجهز شده است.

سامسونگ علاوه بر این، از دستگاه مخصوص گیمینگ خود به‌نام Notebook Odyssey رونمایی کرد. این دستگاه به‌پردازنده اینتل i7 و کارت گرافیک Geforce RTX مخصوص گیمینگ مجهز است.

سامسونگ Space Monitor یک بازوی قابل حرکت است که با قرار دادن نمایشگر لپ‌تاپ روی دیوار فضای زیادی روی میز کارتان ایجاد می‌کند. جالب این‌که، کابل‌ها هم داخل این بازو پنهان شده‌اند.

ال‌جی از تعدادی لپ‌تاپ سبک Gram رونمایی کرد: مدل 17 اینچ با وزن 1.3 کیلوگرم و مدل 14 اینچ با وزن 1.1 کیلوگرم. مدل آخر دارای یک نمایشگر کاملا چرخشی است که این دستگاه دو در یک را به لپ‌تاپ و تبلت تبدیل می‌کند.

اچ‌پی هم از کروم‌بوک 14 خود با پردازنده‌های AMD A4 و AMD A6 رونمایی کرد. کروم بوک قدرتمند x360 14 G1 با رم و هارد بالاتر و پردازنده‌های اینتل i3، i5 و i7 معرفی شدند.

جدیدترین محصولات شاخه خودروها در نمایشگاه CES 2019
پاناسونیک با همکاری Harley Davidson ارتباطات کلاود را به‌موتورسیکلت‌های این شرکت مانند LiveWire الکتریکی با GPS از پیش‌ساخته می‌آورد.

فورد با به‌کارگیری فناوری C-V2X در کنار چیپ‌ست کوالکام 9150 به خودروهای خود این امکان را می‌دهد تا با استفاده از فناوری 5G با سایر خودروها و چراغ‌های راهنمایی در ارتباط باشند.

بازدیدکنندگان از CES 2019 می‌توانند با خودروهای خودران Aptiv و Valero از تمام نمایشگاه دیدن کنند.

تویوتا با معرفی سیستم "Guardian" که دو سال برای توسعه آن زحمت کشیده یک پل ارتباطی بین خودروهای کاملا خودران و مدل‌های معمولی است.

هیوندای با تعهد به‌ارتباطات و معرفی "Mobis team" سیستم جدید چراغ‌ها برای استفاده در خودروهای خودران را معرفی کرد که هدف آن جلوگیری از تصادف با عابران پیاده است.

اپل در نمایشگاه CES 2019
اپل هیچ‌وقت در نمایشگاه CES حضور رسمی نداشته اما همواره شاهد کنفرانس‌های خبری این شرکت بوده‌ایم. اما در سال 2019، اوضاع فرق می‌کند. اپل در بخشی از هتل Spencer Hill Marrirott یک آگهی بسیار عظیم نصب کرده است. اپل در این تبلیغ با جمله "هر چیزی که در آیفون اتفاق می‌افتد، روی آیفون می‌ماند"، موضوع حریم شخصی روی پلتفرم اندروید شرکت گوگل را به‌چالش کشیده است. یک لینک هم در آن استفاده شده که کاربران را به‌صفحات حریم شخصی اپل هدایت می‌کند. اما منتظر خبر دیگری نباشید، به‌نظر می‌آید که این تبلیغ تنها چیزی است که اپل حضور خود در نمایشگاه CES 2019 را اعلام کرده است.

گوگل در نمایشگاه CES 2019
گوگل در نمایشگاه CES تمام توجه خود را به‌نرم‌افزار معطوف کرده است. مهم‌ترین مصحول آن‌ها Google Assistant است که گوگل فضایی بین 6 تا 18 هزار متر مربع را به‌آن اختصاص داده است. در تمام معرفی‌های گوگل حتما نامی از "دستیار گوگل" برده می‌شود.

دلیل آن‌هم واضح است. گوگل به‌خاطر رقابت شدیدی که با آمازون و گردآوری اطلاعات دارد، می‌خواهد این نرم‌افزار را به‌تمام دستگاه‌هایی که امکان دارد بیاورد. به‌طور مثال، گوگل اعلام کرد که این نرم‌افزار سرانجام با اسپیکرهای Sonos یعنی Sonos One و Sonos Beam سازگار می‌شود.

دستیار گوگل در خیلی از تلویزیون‌های هوشمند شرکت‌هایی مانند سونی، فیلیپس و هایسنس به‌کار خواهد رفت.

علاوه بر این، گوگل با شرکت لنوو برای ساخت ساعت لمسی هوشمند به‌قیمت 80 دلار همکاری کرده است. اسپیکرهای از پیش‌ساخته در این محصول از طریق دستیار گوگل به سایر دستگاه‌های "گوگل هوم" وصل می‌شود.

اما گوگل مپس هم به دستیار گوگل مجهز می‌شود. گوگل در CES 2019 اعلام کرد که در به‌روزرسانی گوگل مپس برای اندروید و iOS از دستیار گوگل استفاده می‌شود تا کاربران با استفاده از صدای خود مسیریابی کنند.

منبع: wired

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بلینکن: تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
امیرعبداللهیان خطاب به همتای ژاپنی: پاسخ نظامی به رژیم اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود
توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی
اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
۵ سناریوی احتمالی اسرائیل پس از دفاع مشروع ایران
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود
واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
عملیات ایران، یکی از برترین قدرت نمایی های نظامی بود+ فیلم
قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
اعمالز جدید آمریکا علیه ایران بعید استر
قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top