تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/10/25 - 17:48
کد خبر: 298521

حرف تازه ضرغامی درباره دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: در دوره مدیریت وی، شاهد تحولات مختلفی در شورای عالی انقلاب فرهنگی بودیم که می توان به سند تحول آموزش پرورش اشاره کرد که این سند بارها مورد استناد فرمایشات مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، عزت الله ضرغامی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه هنری گفت: من در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مخالفت با دکتر عاملی صحبت کردم و بنابراین در این جلسه اولین صحبت های خود را در خصوص ایشان مطرح می کنم.

وی افزود: دکتر عاملی توانست اعتماد رهبر انقلاب را برای عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کسب کند و اعضای عالی شورای انقلاب فرهنگی در اعتمادی که به وی داشتند وی را به عنوان دبیر این شورا، انتخاب کردند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آشنایی خیلی کوتاهی با دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی دارم و وی را فردی عادل، دل سوز و خونگرم نسبت به موضوعات مختلف می دانم.

ضرغامی اظهار داشت: بعد از صحبت های من در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر عاملی صحبت هایی را مطرح کردند که من آنها را پسندیدم و پس از آن علاقه من به وی بیشتر شد.

وی افزود: او رفتاری بزرگوارانه دارند و با توجه به اینکه ما دچار برهوت هستیم به این معنی که اکثر مدیران زمانی که شروع به فعالیت می کنند اقدام به تخریب نفر قبلی می کنند که در انتخاب جدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی چنین اتفاقی رخ نداده است.

ضرغامی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب با دکتر مخبر دزفولی آشنا هستم و وی فردی است که نسبت به مسائل انقلاب این نظام، ولایت فقیه، رهبری و امام خمینی (ره) تعهد ویژه ای دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: در دوره مدیریت وی، شاهد تحولات مختلفی در شورای عالی انقلاب فرهنگی بودیم که می توان به سند تحول آموزش پرورش اشاره کرد که این سند بارها مورد استناد فرمایشات مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی باید نگاه کلان به مسائل فرهنگی و اجتماعی داشته باشد اما برخی دوستان توقع دارند که این شورا نگاه سطحی به مسائل داشته باشد و تخلفات را به گردن شورا می اندازند که در این زمینه باید دستگاه ها مسئول و پاسخگوی کارنامه خود باشند.

ضرغامی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی هر زمانی که نیاز بود به نکات مختلف و ضروری روز کشور ورود پیدا کرد و گره ای از مشکلات کشور را باز کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: مصوبات اخیر این شورا در خصوص استعدادهای درخشان یکی از مسائلی بود که انجام شد و مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر این موضوع داشتند.

وی با اشاره به راه اندازی کانال های مختلف تلویزیونی در کشور خاطرنشان کرد: برخی دستگاه های نظارتی و برخی افراد معتقد بودند که راه اندازی کانال های مختلف تلویزیونی غلط است و این افراد نگاه سطحی و نادرستی نسبت به موضوع داشتند اما این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد و پس از آن به تأیید رهبری رسید و پس از آن شاهد ایجاد کانال های مختلف تلویزیونی در کشور بودیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top