تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/10/30 - 09:13
کد خبر: 298980

تشدید مشکلات کشاورزان در پی تداوم تعطیلی دولت آمریکا

شبکه تلویزیونی بلومبرگ گزارش داد طولانی‌ترین تعطیلی دولت آمریکا در تاریخ این کشور هزینه‌های زیادی برای کشاورزان در فصل آینده برداشت به همراه خواهد داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی بلومبرگ در گزارشی به بررسی تاثیر تعطیلی دولت آمریکا بر بخش کشاورزی این کشور پرداخت.

در ابتدا مجری این شبکه تلویزیونی گفت: «طولانی‌ترین تعطیلی دولت آمریکا در تاریخ کشور هزینه‌هایی را برای کشاورزان به همراه داشته است.»

سارا منکر مدیر یک سازمان نظرسنجی گفت: «بسیاری از پرداخت‌ها در بخش مالی متوقف شده است. این موضوع بر روی تولیدات در ماه ژانویه تاثیرگذار خواهد بود. این موضوع می‌تواند سبب مشکلاتی برای پرداخت بیمه به کشاورزان شود. این موضوع همچنین به میزان پولی که کشاورزان در بانک‌ها دارند، آسیب وارد می‌کند. آن‌ها باید این مبالغ را برای اقدامات کشاورزی خود در فصل آینده، برداشت کنند.»

مجری این شبکه تلویزیونی گفت: «وزارت کشاورزی آمریکا دویست نفراز کارکنان خود را برای رسیدگی به اسناد و وام‌ها به کار فراخوانده است.»

استرلینگ کارشناس مسائل بازار کشاورزی در پاسخ به این سوال مجری شبکه که پرسید: «خطری که به خاطر تعطیلی دولت و نبود اطلاعات لازم از طرف وزارت کشاورزی، کشاورزان را تهدید می‌کند، چیست؟» گفت: «بزرگترین خطر از نبود اطلاعات لازم درباره میزان صادرات ناشی می‌شود. اگر کشاورزان از میزان صادرات کالا‌های بخش کشاورزی و بهای آن‌ها مطلع نباشند آنگاه کشاورزان نمی‌توانند وضعیت موجود را تشخیص دهند و برای کشت محصولات خود تصمیم گیری کنند.»

وی افزود: «این مربوط به سالی است که همه چیز عادی است، اما همانطور که می‌دانید ما در جنگی تجاری با چین به سر می‌بریم و ما در سالی غیرعادی به سر می‌بریم. ما به خاطر جنگ تجاری با چین از نظر صادرات از آن‌ها عقب مانده ایم. کشاورزان هم اکنون در وضعیتی قرار دارند که باید درباره اینکه سال آینده چه محصولی کشت کنند، تصمیم گیری کنند. اگر ما نتوانیم میزان تولید لوبیای سویا، ذرت، لوبیا، و تراز مالی آن را تشخیص دهیم آنگاه کشاورزان دچار سردرگمی می‌شوند.»

وی در ادامه در پاسخ به این سوال مجری شبکه که پرسید: «اگر شفافیت در بخش اطلاع رسانی کشاورزی نباشد آنگاه ما شاهد چه وضعیتی خواهیم بود، گفت: «اگر اینگونه باشد وضعیت به مراتب بدتر خواهد شد. آنگاه معلوم نخواهد بود که چه گام‌هایی باید برداریم و ما با چشمانی بسته در بخش کشاورزی حرکت خواهیم کرد. این وضعیت در درازمدت بخش تجاری کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. اگر شما به اطلاعات لازم دسترسی نداشته باشید آنگاه بخش تجاری به خوبی نمی‌تواند کار خود را انجام دهد.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top