تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/11/03 - 19:20
کد خبر: 299528

اعتراض تشکل‌های دانشجویی پیرامون توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق

مطمئنا ادامه فعالیت ارتزاق کنندگان از فساد و قاچاق، سبب آلوده کردن افراد دیگر به این ویروس مهلک و سمی خواهد شد که فساد پایه های هر حکومتی را متزلزل خواهد ساخت و مبارزه با قاچاق و فساد نیازمند انسان های پاک و شجاع می باشد که در مقابل باند های قاچاق و مفسدان اقتصادی عرصه را خالی نکنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای به رحمانی فضلی وزیر کشور و نماینده رئیس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه نوشتند: شروع پیگیری طرح و همچنین برخورد جدی و قاطع با باندهای قاچاق و حامیانشان هستیم و تا حصول نتیجه، پیگیر موضوع خواهیم بود.

در این نامه آمده است:
در نهایت بهت و ناباوری شنیدیم که استانداری تهران که یکی از وظایفش تامین امنیت استان در برابر ناامنی اقتصادی و قاچاق است در حرکتی عجیب با توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه، موجبات خوشحالی قاچاقچیان و قاچاق فروشان و دلخوری تولیدکنندگان و کارگران زحمتکش کشورمان در سال «حمایت از کالای ایرانی» را پدیدآورده است.

طرحی که با اجرایش امنیت اقتصادی و سلامت و فرهنگ از گزند آسیب‌های ناشی از آن در حوزه فعالین و مصرف کنندگان پوشاک مصون می شد و تولید و اشتغال رونق بیشتری می گرفت.

نظر به مسئولیت شما در راس ساختار وزارت کشور و تعریف استانداری ها و استان داران ذیل این ساختار و نیز با عنایت به عضویت شما در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، و نیز تاکیدات فراوان ایشان در خصوص مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، خواهشمندیم چنانچه عزمی برای مبارزه با فساد دارید، در اسرع وقت، دستور لغو وقفه ایجاد شده و ادامه قاطعانه و جدی تر طرح را صادر نموده و با بررسی همه جانبه این رفتار قبیح، خاطیان از امور دولتی برکنار و به قوه قضاییه معرفی شوند بلکه با مجازات مجرمان، گامی در جهت احقاق حقوق تولیدکنندگان و کارگران عزیز کشورمان بردارید.

مطمئنا ادامه فعالیت ارتزاق کنندگان از فساد و قاچاق، سبب آلوده کردن افراد دیگر به این ویروس مهلک و سمی خواهد شد که فساد پایه های هر حکومتی را متزلزل خواهد ساخت و مبارزه با قاچاق و فساد نیازمند انسان های پاک و شجاع می باشد که در مقابل باند های قاچاق و مفسدان اقتصادی عرصه را خالی نکنند. در نظر داشته باشید که اگر ثبات و امنیت اقتصادی وجود نداشته باشد، افراد سالم و سرمایه گذار شریف هم در میدان تولید و خدمت باقی نخواهد ماند و از دور خارج خواهد شد.

منتظر اقدام مقتضی حضرتعالی و اعلام شروع پیگیری طرح و همچنین برخورد جدی و قاطع با باند های قاچاق و حامیانشان هستیم و تا حصول نتیجه، پیگیر موضوع خواهیم بود.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی


 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top