تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/11/04 - 19:11
کد خبر: 299635

اولین بیانیه تحصن کنندگان مسجد لولاگر تهران

تجربه برجام به ملت ایران ثابت کرد که مذاکره بدون تضمین اجرا نهایتا منجر به تعمیق مشکلات و از دست دادن فرصت ها می شود فلذا این امر مسلمی است که دادن امتیاز های ننگین جدید نه تنها مرحمی بر درد جامعه نیست بلکه خود زخم عمیقی است که بوی تعفن اش مشام همگان را پر کرده است!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جمعی از دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم در مخالفت با لوایح مربوط به FATF ( پالرمو و CFT) از ظهر روز پنج شنبه در مسجد لولاگر تهران  تحصن کردند.  تحصن کنندگان از روزهای گذشته با روش های مختلف مخالفت خود را با تصویب پالرمو و CFT اعلام کردند.

تجمع کنندگان در بیانیه ای که منتشر کرده اند، آورده اند:

بسم الله الرحمن الرحیم
"فتری الذین فی قلوبهم مرض یسارعون فیهم یقولون نخشی ان تصیبنا دائره فعسی الله ان یاتی بالفتح او امر من عنده فیصبحوا علی ما اسروا فی انفسهم نادمین"

"کسانی که در دل هایشان بیماری است می بینی که در دوستی با یهود و نصاری شتاب می ورزند و می گویند آسیب و گزند ناگواری به ما برسد امید است خدا از سوی خود پیروزی یا واقعیت دیگری پیش آورد، تا این بیمار دلان بر آنچه در دل هایشان پنهان میداشتند پشیمان شوند"
آیه ی ۵۲ سوره مبارکه مائده

تجربه برجام به ملت ایران ثابت کرد که مذاکره بدون تضمین اجرا نهایتا منجر به تعمیق مشکلات و از دست دادن فرصت ها می شود فلذا این امر مسلمی است که دادن امتیاز های ننگین جدید نه تنها مرحمی بر درد جامعه نیست بلکه خود زخم عمیقی است که بوی تعفن اش مشام همگان را پر کرده است!

اولین بیانیه تحصن کنندگان مسجد لولاگر تهران

برجامی که در یک گمانه زنی اشتباه، قرار بود همه ی مشکلات کشور را حل کند و تمامی تحریم ها را رفع کند لکن مدتی نگذشت که به دلیل کمکاری دولت و وزیرانش و با معطوف کردن همه ی مشکلات به خارج از مرزهای کشور، فشار های طاقت فرسای اقتصادی به مردم عزیزمان علی الخصوص اقشار مستضعف جامعه وارد کرد.

چندی نگذشت که خالی بودن دست برجام تضمین شده با قسم و آیه و استدلال های از پایه اشتباه، برای همه روشن شد و تجربه تلخی شد که می توانست نقطه عطفی برای جبران رویکردهای بعدی مسئولین در واکنش به مواضع جدید بین المللی باشد اما باز با انفعال دولت و مجلس, عده ای با اصرار به تکرار تجارب اشتباه سعی در خیانتی دیگر دارند که ثمره آن چیزی جز القای بن بستی جدید نیست!

در حالی که برخلاف نظر کارشناسان خبره ی اقتصادی اکثر مشکلات کشور، راه حل هایش در داخل است، حال دوباره عده ای در کشور می خواهند هزینه های گزافی را با قرارداد ها و کنوانسیون های استعماری بر ملت شریف وارد کنند در حالی که به گفته ی خود مسئولین مربوطه، هیچ تضمینی برای حل شدن مشکلات بانکی و پولی با پیوستن به این کنوانسیون های استعماری وجود ندارد بلکه از نظر کارشناسان مشکلات فزونی می یابد!

ما متحصصین مسجد لولاگر  خواستار رد این کنوانسیون های استعماری در مجمع تشخیص مصلحت نظام و پیگیری حل مشکلات اقتصادی توسط مسئولین با اتکا به راه حل های روشن موجود و توان جوانان همین مرز وبوم هستیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top