تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/11/09 - 19:22
کد خبر: 300282

بهترین نرم‌افزارهای رایگان پخش فایل صوتی برای ویندوز ۱۰

بهترین نرم‌افزارهای رایگان پخش فایل صوتی برای ویندوز ۱۰

اپ‌های موبایلی زیادی برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS وجود دارند که لذت گوش کردن به‌موسیقی و فایل صوتی را افزایش می‌دهند. اما خیلی از کاربران کامپیوترهای شخصی معمولا از همان "ویندوز مدیا پلیر" پیش‌فرضی که داخل ویندوز وجود دارد برای گوش کردن به‌موسیقی و تماشای فیلم استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به‌همین دلیل در مقاله امروز بهترین نرم‌افزارهای پخش موسیقی برای ویندوز 10 که اتفاقا رایگان هم هستند را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

1- نرم‌افزار پخش موسیقی Dopamine برای ویندوز 10
نرم‌افزار Dopamine یکی از بهترین و سریع‌ترین نرم‌افزارهای رایگان پخش موسیقی برای ویندوز 10 است. مهم‌ترین ویژگی Dopamine منبع باز بودن ذاتی آن است و تم تاریک آن فضای جالبی برای کاربران فراهم می‌کند. این نرم‌افزار پخش موسیقی از طیف وسیعی از فایل‌های صوتی شامل AAC، M4A، OGG، FLAC و ... پشتیبانی می‌کند.

2- نرم‌افزار پخش موسیقی AIMP برای ویندوز 10
اگر دنبال نرم‌افزار پخش موسیقی برای ویندوز 10 هستید که گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی در اختیار کاربر بگذارد، AIMP بهترین است. گزینه‌های زیاد برای میکس صدا در کنار اکولایزر 18 باند باعث می‌شود تا AIMP انتخابی فوق‌العاده برای پخش موسیقی در ویندوز 10 باشد. علاوه بر آن، این نرم‌افزار پخش موسیقی از طیف وسیعی از فرمت‌های صوتی مانند CDA، AAC، AC3 و DTS پشتیبانی می‌کند.

3- نرم‌افزار پخش موسیقی MediaMonkey برای ویندوز 10
نرم‌افزار MediaMonkey یکی از بهترین نرم‌افزارهای پخش موسیقی برای ویندوز 10 است که از رابط کاربری فوق‌العاده‌ای برخوردار است. الگوریتم خودکار سازماندهی نرم‌افزار MediaMonkey که تمام فایل‌های صوتی را بر اساس سری، آلبوم، هنرمند و مواردی از این دست دسته‌بندی می‌کند باعث می‌شود که انتخاب فوق‌العاده‌ای برای افزایش لذت کاربران ویندوز 10 از گوش کردن به‌موسیقی باشد. از نرم‌افزار MediaMonkey می‌توان برای رایت فایل‌ها بر روی سی‌دی و دی‌وی‌دی استفاده کرد. نرم‌افزار پخش موسیقی MediaMonkey از طیف وسیعی از فرمت‌های صوتی از جمله AAC، OGG، WMA، FLAC و MP3 پشتیبانی می‌کند.

4- نرم‌افزار پخش موسیقی Winyl برای ویندوز 10
اگر از مدیا پلیر ویندوز راضی نیستید، حتما نرم‌افزار Winyl را تست کنید. Winyl یکی از بهترین نرم‌افزارهای پخش موسیقی است که هم سبک و هم دارای رابط کاربری ساده است. پشتیبانی از کدک‌های صوتی مختلف و ارائه ویژگی Smartlist از مهم‌ترین امکانات خوب نرم‌افزار Winyl است. قابلیت Smartlist به‌طور خودکار بر اساس آلبوم‌ها و هنرمندان پلی‌لیست می‌سازد. همین نکته باعث می‌شود تا Winyl یکی از بهترین نرم‌‌افزارهای پخش موسیقی در ویندوز 10 باشد.

5- نرم‌افزار پخش موسیقی Clementine برای ویندوز 10
اپلیکیشن Clementine یکی از بهترین پخش کننده‌های موسیقی برای ویندوز 10 است که امتیاز بالایی دارد. مهم‌ترین ویژگی Clementine پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت‌های صوتی مانند FLAC، MP3، AAC و OGG است. امکان پخش موسیقی از سرویس‌های مختلف استریمینگ موسیقی مانند اسپاتیفای و Grooveshark از جمله بارزترین خصوصیات فنی نرم‌افزار Clementine است.

6- نرم‌افزار پخش موسیقی MusicBee برای ویندوز 10
اپلیکیشن MusicBee یکی دیگر از نرم‌افزارهای جالب در زمینه پخش موسیقی برای ویندوز 10 است. رابط نرم‌افزار MusicBee فوق‌العاده جذاب است و علاوه بر ویندوز 10 روی سایر نسخه‌های ویندوز کار می‌کند. یکی از بهترین ویژگی‌های MusicBee پشتیبانی آن از تعداد زیادی از فرمت‌های صوتی از جمله M4A، FLAC، OGG، APE و TAK است. نرم‌افزار پخش موسیقی MusicBee پوسته‌های متعددی ارائه می‌کند که باعث می‌شود جذابیت ظاهری آن افزایش پیدا کند.

7- نرم‌افزار پخش موسیقی VLC برای ویندوز 10
اپلیکیشن VLC یکی از بهترین نرم‌افزارهای شناخته شده برای پخش فیلم است، اما علاوه بر آن، امکان پخش موسیقی هم دارد. نرم‌افزار پخش موسیقی متن‌باز VLC ویژگی‌های زیادی مانند امکان ساخت سریع پلی‌لیست از فایل‌ها بر اساس آلبوم‌ها و خوانندگان و هم‌چنین ارائه یک اکولایزر از پیش ساخته برای افزایش کیفیت موسیفی را دارد.

8- نرم‌افزار پخش موسیقی Bread Player برای ویندوز 10
یکی از بهترین نرم‌افزارهای پخش موسیقی برای ویندوز 10 که از تم تاریک استفاده می‌کند Bread Player است. رابط ساده آن به‌علاوه پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت‌های صوتی و هم‌چنین پشتیبانی از سینک متن آهنگ بومی باعث شده تا Bread Player نرم‌افزار فوق‌العاده‌ای برای پخش موسیقی در ویندوز 10 باشد.

9- نرم‌افزار پخش موسیقی Audacious برای ویندوز 10
اگر دنبال یک جایگزین ساده برای مدیا پلیر ویندوز 10 هستید حتما نرم‌افزار پخش موسیقی Audacious را تست کنید. ویژگی بارز نرم‌افزار پخش موسیقی Audacious پشتیبانی از پلاگین‌های مختلف است که باعث می‌شود با استفاده از آن بتوان فانکشن‌های داخل برنامه را اصلاح کرد تا بهتر از قبل شود. نرم‌افزار پخش موسیقی Audacious هم از طیف وسیعی از فرمت‌های صوتی مانند WAV، AAC و FLAC پشتیبانی می‌کند.

10- نرم‌افزار پخش موسیقی Winamp برای ویندوز 10
بدون شک Winamp قدیمی‌ترین نرم‌افزار پخش موسیقی است که اتفاقا در بین کاربران ویندوز از محبوبیت زیادی برخوردار است. نرم‌افزار Winamp یک برنامه تخصصی پخش موسیقی است که تقریبا از تمام فرمت‌های عمده صوتی پشتیبانی می‌کند. امکان پخش موسیقی از طریق پادکست‌ها، رادیوی اینترنتی و موارد دیگر باعث شده تا Winamp یکی از بهترین نرم‌افزارهای پخش موسیقی برای ویندوز 10 باشد. رابط این برنامه فوق‌العاده جالب و زیبا است و مسلما تمام کاربران ویندوز دوست دارند یکی از بهترین نرم‌افزارهای پخش موسیقی را روی دستگاه خود داشته باشند.

منبع: techviral.net

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top