تاریخ انتشار: جمعه 1397/11/12 - 23:46
کد خبر: 300612

گفتگوی جنجالی تاج با جلالی و حاج رضایی در تلویزیون

تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه آسیا 2019 مناظره ای نه چندان دوستانه همراه با دوکارشناس برنامه یعنی حاج رضایی و مجید جلالی داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در شرایطی میهمان تلفنی برنامه تلویزیونی "آسیا ۲۰۱۹" شده بود که حاج رضایی و مجید جلالی در آن به عنوان کارشناس برای تجزیه و تحلیل عملکرد تیم ملی حضور یافته بودند.

تاج پس از اینکه روی خط آمد وبا بینندگان سلام و احوالپرسی کرد، از میثاقی اجازه خواست تا در واکنش به انتقادات اخیری که برخی از کارشناسان، مجری ها و همینطور مردم در مورد عملکرد تیم ملی داشته اند و از مسئولان خواسته بودند تا پاسخگو باشد، حرف بزند و شروع به صحبت کرد: واقعیت این است که دیدم برخی مجریان محترم شما حتی در تلویزیون به حال تیم ملی گریه کردند و حقوق کی روش را به دقیقه و ثانیه حساب کردند؛ واقعیت این است که من این برخوردها را زیبنده نمی دانم. بالاخره یک قراردادی بوده مثل تمام مربیان ایرانی و خارجی که پرداخت کردیم و باید هم پرداخت می کردیم. مگر لیپی ۲۰ میلیون دلار نگرفت و تیمش باخت؟ ما هم نهصد هزار دلار دادیم و تصمیمی بود که در صلاحیت ما بود و گرفتیم. مگر ما در تلویزیون دخالت می کنیم و مثلاً می گویئم که تبلیغات قبل از بازی را ثانیه ای و دقیقه ای چقدر می گیرید؟! در این مورد هم باید طوری رفتار شود که نروند به سمتی که از یک نوجوان در مورد کی روش بپرسند و او بگوید می خواهم به کی روش یک کشیده بزنم به خاطر خیانتی که کرد. این اصلاً زیبنده ما نیست. تا قبل از بازی با ژاپن بسیاری از روزنامه های که شما می دانید، تیتر زدند که ای کاش اقتصاد ما کی روش داشت. حالا با یک باخت اینگونه شده و این دمدمی مزاجی واقعاً وجود دارد.

تاج در ادامه با اشاره به آخرین مکالمه ای که با کی روش داشته، اضافه کرد: من آخرین صحبتی که با آقای کی روش داشتم، گفت که من شرایط شما را می فهمم ولی بدانید که با تمام وجودم برای کشور شما جنگیدم. من هم گفتم بله من قبول دارم؛ شما مردانه جنگیدید و از فوتبال کشور من دفاع کردید و دقیقاً کاری کردید که ما می خواستیم. ما باید انصاف داشته باشیم و از برخوردهای این چنینی اجتناب کنیم.

تاج در ادامه صحبت هایش به انتقاد مطرح شده دیگری پرداخت و به این سوال پاسخ داد که می گویند طی حضور کی روش هیچ کار زیرساختی ای انجام نشده است؛ ریاست فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت: اگر کار زیرساختی نشده بود، ما اینگونه به جام جهانی می رفتیم؟ همیشه جام جهانی را بدون باخت و به این راحتی می رفتیم. آیاد در جام جهانی اینگونه می درخشیدیم که تحسین همگان را در پی داشته باشد. کدام جام جهانی اینطوری بازی کردیم. آیا بدون کار زیرساختی می شود تیم نوجوانان و جوانان به جام جهانی بروند و نوجوانان ما در یک هشتم با آلمان بازی کند و ۴-۱ ببرد؛ آلمان این کار را نکردند و همفکری کردند و در جام جهانی دوم شدند. بدون کارزیرساختی بانوان ما در آسیا اول می شد؟ فوتسال ما دوم می شد در جهان؟ ساحلی اول می شد؟ با چه پول؟ آقای میثاقی همین ژاپنی که شما این همه بالا بردید، با آقای کوزو (رئیس فدراسیون فوتبال آسیا) در ورزشگاه آزادی صحبت می کردم، دوستم است. از من پرسید که این پرسپولیس چطور فینال آمده؟ گفتم دو پنجره بسته بوده و در سه جام بازی کرده با سه میلیون دلار. گفت واقعاً این کار ستودنی است و غیرقابل باور و از ما هم ساخته نیست. البته من قبول دارم که ژاپن نقطه استاندارد فوتبال آسیا است و برای همین آقای میرشاد ماجدی را فرستادم که گزارش کاملی از ساختار آنها آوردند و ما داریم همین کار را می کنیم. همین قطر را ببینید؛ مگر قطر را ما نبردیم. بله ما الان باختیم و خانه هستیم؛ مگر همیشه باید برد، ولی ما قطر را قبل از جام ملت های آسیا بردیم.

در این لحظه میثاقی گفت اگر شش بار هم برده باشیم، فایده ای ندارد چون الان باختیم و خانه هستیم.

پس از صحبت های میثاقی، مهدی تاج با ابراز ناراحتی از واکنشی که جواد خیابانی در شبکه ورزش و میثاقی در شبکه سوم طی مسابقات داشته اند، با ناراحتی گفت: اجازه بدهید؛ من که دفاعی ندارم. شما ۴۰ روز است که در تلویزیون با آقای خیابانی حرف می زنید اگر من نتوانم ۴ دقیقه حرف بزنم که هیچی. شما خودتان گفتید که بیایم و و بدهم.

میثاقی مجری برنامه گفت وظیفه رسانه انتقاد است؛ چطور وقتی می گویند فدراسیون ۵ ستاره خوب است ولی وقتی انتقاد می کنند، خوب است.
تاج حرف هایش را اینگونه ادامه داد: نه اصلاً اینگونه نیست؛ نباید یک نوجوان را نشان بدهید که می گوید من می خواهم به کی روش سیلی بزنم. کی روش خودش هم به من گفت که بی عیب نبوده است. همین ساختمان پک زیرساختی نبوده. با هیچی این ساختمان را ساختیم. ما چه پولی داریم. باشگاه های ما چه پولی دارند.

سوال بعدی میثاقی از تاج در مورد هدف فدارسیون برای جام ملت های آسیا بود و تاج تصریح کرد: هدف تمام ارکان فدراسیون این بود که به فینال برویم. اصلاً قهرمان شویم. به هر حال یک بازی قبل از قهرمانی باختیم. بعد از ۱۵ سال به نیمه نهایی رفتیم. این را هم باید گفت. به هر حال بازی با ژاپن یک نپختگی گریبانمان را گرفت و مسئولیتش حالا با من و کادر فنی است.

تاج در پاسخ به سوال بعدی که اگر تیم ملی به فینال می رفت، قرارداد کی روش تمدید می شد، تاکید کرد: بله. قرارداد کی روش شش ماهه بود و حالا هم می گویم عملکرد ایشان مثبت بوده. خودتان هم این کاررا کردید و مردم گفتند مثبت است. بعد از بازی با ژاپن اما شرایط باید طوری می شد که دو طرف همدیگر را می خواستند. آقای کی روش گفتند خودشان بعد از بازی خداحافظی کرد و فدراسیون هم از زحمات ایشان تشکر کرد. اصلاً با کی روش برای بعد از جام ملت ها صحبت نشده بود وتمام تلاشش رسیدن به فینال بود که نشد.

سوال بعدی از تاج در این مورد بود که آیا فدراسیون فوتبال کمیته فنی دارد که تاج بیان کرد: بله داریم و همین الان در حال بررسی است عملکرد تیم ملی. کمیته فنی متناسب با شرایطی که ما ایجاد کردیم در حال فکر برای آینده تیم ملی و سایر رده های تیم ملی است. زیر ساخت فراهم است و در ساختمان پک همه تیم های ملی اتاق دارند.

سوال بعدی از کی روش در مورد دلیل عدم همکاری کی روش برای هدایت تیم های پایه بود که تاج پاسخ داد: نتوانستیم با کی روش این کار را انجام دهیم که به خاطر قرارداد بود و تفسیرهای متفاوتی از آن می شد.ما می گفتیم باید تعامل می شد که نشد ولی در قراردادهای بعدی این مورد را لحاظ می کنیم. قرارداد کی روش اگر دوباره امضا می شد، چیزهای جدیدی اضافه می کردیم.

در این لحظه میثاقی گفت جمله سنگینی بود که باید بیشتر فکر کنم و تاج پاسخ داد که اگر شما یک مقدار فکر می کردید خیلی حرف ها را نمی زدید.

بعد از خنده میثاقی در مورد مربی بعدی تیم ملی و اینکه گفته می شود، فدراسیون دنبال مربی بزرگ است و سانچس را به عنوان گزینه ای متصاد مثال زد، بیان کرد: ما زیر ساخت اسپایر را دیده ایم که برای تمام کشورها ساخته شده و ما هم جایی مثل آنها را درست کردیم ولی آنها تیم های مختلف را دارند و خیلی بزرگ است و برای ما کوچکتر است. ما زمین های خوبی داریم. زیرساخت خوبی داریم. باید در قرارداد در نظر بگیریم تا مشکل ایجاد نشود.

تاج در پاسخ به سوالات بعدی که چرا فدراسیون یک مربی ایرانی کنار مربی خارجی نمی گذارد تا این مربی در این برهه ها مربی موقت داشته باشد، تاکید کرد: آقای میثاقی اگر شما دلت برای تیم ملی می سوزد که مدت زیادی بازی ندارد. ما هم سعی داریم وقتی کی روش بزرگ و توانمند می رود، مربی استانداری بیاوریم. تلاشمان همین است. اول قرارداد و استانداردها معلوم شود و بعد متناسب با آنها یک مربی می آوریم. عجله ای هم نداریم.

تاج در ادامه در مورد اینکه دوست ندارد یک مربی ایرانی کنار مربی بعدی باشد، بیان کرد: من اگر کی روش الان ایران بود، اینطور از او دفاع نمی کردم، چون خودش جواب می داد ولی حالا که رفته دفاع از او وظیفه او است. اگر برای آینده حرف می زنید، بله حتماً باید یک مربی ایرانی کنارش باشد. در پیش بینی ها ما وجود دارد.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا برای تامین بودجه قرارداد کی روش با مشکل روبرو بوده است یا نه هم گفت: اولاً فدراسیون فوتبال به طور کلی مشکل مالی دارد. فدراسیون فوتبال با ۶۰ میلیارد تومان اداره می شود، یعنی ۶ میلیون دلار. شما که کارشناسان مورد علاقه می آورید می گویند ژاپن، کره، امارات و قطر باید بدانید همین کشور قطر برای ما ۲ اردوی تیم بزرگسالان، امید و پرسپولیس برگزار کرده است و هزینه های آن تقریباً همین مقدار شده است. عدد و ارقام فدراسیون ها با هم قابل مقایسه نیست. ما اهل سیاه نمایی نیستیم و با همین بودجه کم اصولی کار کرده ایم و ساخت و سازهای خوبی انجام داده ایم ولی به طور کلی بله مشکل مالی داریم.

او در مورد اینکه کی روش گفته است چون قراردادش ۶ ساله تمید شده وزارت ورزش گفته پولی پرداخت نمی کند هم گفت: «کی روش تحت شرایطی که شما ایجاد کردید و آقایی که غش و ضعف و گریه و زاری می کرد.» در این هنگام میثاقی میان حرف های تاج پرید و گفت که چطور وقتی فدراسیون فوتبال ۵ ستاره شد رسانه ها خوب بودند که رییس فدراسیون فوتبال به این شکل به آن پاسخ داد: من هم می گویم شما حمایت کردید فقط آنقدر ژاپن را بزرگ کردید که خود من ترسیده بودم. من می گویم سیاه نمایی نکنید، آنها تحت هر شرایطی نقطه استاندارد آسیا هستند.

وی افزود: آقای کی روش با ما قرارداد ۶ ماهه داشت که این قرارداد را به بهترین شکل پشت سر گذاشتیم. ما ۹۰۰ هزار دلار بابت قرارداد ۶ مامه و یک پول بابت پاداش عقب افتاده او پرداخت کردیم. این ۹۰۰ هزار دلار را از طریق afc پرداخت کردیم چون ما از ایران هیچگونه مبادله اسنادی نمی توانیم انجام بدهیم و هیچ پولی نمی توانیم مبادله کنیم. حتی ما دو سه پاداش تیم ملی را از طریقب هواپیما پول نقد بردیم یا از طریق وزارت امور خارجه پرداخت کردیم. از وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم که یکی دو پاداش را به طور کامل پرداخت کردند. چون با برنامه نود صحبت کرد و از همه مردم تشکر کرد و در آن ویدیو از تمام ارکان فدراسیون تشکر می کند و آن آخرین صحبت پایانی کی روش است که در برنامه نود پخش خواهد شد و از شما می خواهم که با تاکید این موضوع را به مردم اعلام کنید. کی روش بعد از این مصاحبه دیگرایران را ترک کردد و من در حال حاضر یک وویس دارم که اگر شما بخواهید می توانم آنرا به شما بدهم که پخش کنید. او دراین وویس می گوید که من دست های فدراسیون و بچه ها را می فشارم و آن شبی که با یک مسئولی رفته بودیم که مقداری پول را برای بچه ها بیاوریم ،گمرک مشکلاتی درست کرده بود و نتوانسیتم آن پول وارد وارد کنیم که پاداش بچه ها را به موقع بدهیم و آن موقع کاملاً عصبانی بود و من هم به او حق و می دادم که در مورد وزارت ورزش آن صحبت ها را بیان کند .

سوال بعدی از تاج در این مورد بود که آیا وزیر به شما می گفت که چرا با آقای کی روش قرار داد بستید که او پاسخ داد: ایشان یک بار در عصبانیت این حرف را زده و توضیحش را هم دادم. اما آقای میثاقی وزیر ورزش مگر می شود به تیم ملی کمک نکند. اما همان طور که وزارت ورزش گفت فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی اختیار تام در تصمیم گیری خودش دشته است ضمن آنکه با پیشکسوتان وعقلای فوتبال همیشه در این زمینه صحبت شده است و اگر شما دنبال یک جمله کلیدی هستید باید بگویم، کل کشوربه اوضاع فوتبال کمک کرده است.

در ادامه میثاقی پرسید، آیاشما توصیه ای از وزارت ورزش برای تمدید داشتید که تاج گفت:

نه توصیه تکذیب داشتیم و نه توصیه تمدید.

در ادامه این بحث به صورت پرسش و پاسخ به شکل زیر ادامه پیدا کرد.

*شما در یک سال گذشته با آقای برانکو در رابطه با تیم ملی صحبت کرده اید؟

نخیرهیچ صحبتی انجام نشده است. اما من واقعیتش این مجادله ها را نمی پسندم ولی شما بالاخره می دانید که مورینیو، کونته، ونگر فرگوسن و … همه با هم سر فوتبال با هم یک سری اختلاف نظر هایی دارند حالا هررقابتی اگرغیر مستقیم تا جایی که به افزایش کیفیت تیم ها برسد خیلی هم خوب است. من با آقای برانکو کهانسان بسیار محترمی هم هستند صحبت خاصی نداشتم و خوشحالم که پرسپولیس بعد از ۱۰ سال به فینال رسید. باید اشاره کنم بعد از باخت آقای حجازی در فینال آسیا خاطرتان هست که چه فشاری به او اوردند و او را به کم کاری و خیانت متهم کردند و یادم می آید وی در جواب گفت نکنید این کارها را اگر این کار ها را انجام دهید ۱۰ سال دیگر نمی توانید به فینال برسید و همین هم شد. الا ن هم همین است واقعاً آقای کی روش تمام تلاش خود را انجام داد تا نتیجه لازم را بگیرد و تمام توانش را هم گذاشت و باز توصیه می کنم باز هم برنامه را ببینید.اگر پخش شود

*گزینه بعدی شما ایرانی هست یا خارجی؟

ببینید ما طبق برنامه یک مجموعه استاندارد را تعریف و ساختمان پک را راه اندازی کرده ایم. دو زمین چمن در آن آماده و دو زمین دیگر هم در حال اماده سازی است و همه کار زیر ساختی انجام شده است. بنا شده است کمیته فنی یک استانداردی را تعریف کنند که تیم های ملی ما از نوجوانان وجوانان همه بروند در پک مستقر بشوند و وقتی این کار انجام شود و آن مربی که قرار است بیاید همه ان تیم ها می توانند ازاو بهره برداری کنند درست همین چیزی که ژاپن در حال اجرای آن است.

*می شود بگویید داخلی است یا خارجی؟

من به نظرم می رسد که به دنبال مربی خارجی هستیم

*اقای هروه رنار آیا بصورت اتفاقی کنار آقاس شکوری نشسته بد؟

خیلی ها اتفاقی کنار هم می نشینند و هیچ صحبتی در حال حاضر با هیچ کسی نشده است.

تاج در ادامه گفتگو و پس از اینکه چند دقیقه تبلیغات پخش شد و کارشناسان هم به گفتگو وارد شدند، خطاب به حاج رضایی میهمان برنامه آسیا ۲۰۱۹ گفت: به هر جهت ما شدیدترین حمله ها را از طرف آقای حاج رضایی به تیم ملی دیدیم. من مسئولم و باید پاسخ بدهم. بله من سعی می کنم صادقانه پاسخ بدهم.

حاج رضایی که به همراه جلالی به صحبت های رئیس فدراسیون گوش می داد، پس از این موضع تاج شروع به صحبت کرد و گفت: من فکر می کنم هر کسی که دیدگاهم با او یکسان نیست با او روش رفتارم نباید تفاوتی داشته باشد. سعی می کنم رعایت انصاف داشته باشم. تاج گفته دیدگاه های من را می داند ولی من هیچ وقت علیه تیم ملی نبودم. یک معلم ساده هستم و تیمم را دوست دارم. اینها صحبت های تاج با واقعیت مغایرت دارد. تیم ملی را دوست داریم ولی نخواهیم که نقدی نباشد.

تاج پس از این صحبت های حاج رضایی واکنشی جنجالی داشت و عنوان کرد: کاملاً آقای حاج رضایی یک معلم هستند ولی به هر حال زمانی بوده که مشاور باشگاه سپاهان هم بوده اند. می گویند پول فوتبال کثیف بوده ولی از همین پول کثیف استفاده کرده اند. ما مخالف شنیدن انتقادات نیستیم. من کاملاً و صادقانه همه چیز را گوش می کنم.

حاج رضایی پس از این صحبت های ریاست فدراسیون فوتبال عصبانی شد و گفت: آقای تاج چیزی را مطرح کردند که با شرافت یک مربی در ارتباط است.

در این لحظات برنامه دچار تشنج شد و حاج رضایی به شدت از صحبت های تاج ابراز ناراحتی کرد و به همین دلیل هم بود که چند ثانیه ای تاج، میثاقی مجری برنامه، جلالی و حاج رضایی به صورت توامان در حال صحبت بودند ولی هیچکدام نمی توانستند، حرف هایشان را کامل کنند.

بعد از چند دقیقه حاج رضایی برای صحبت کردن اجازه خواست و اینگونه این گفتگو رو ادامه داد: ما اینجا هستیم که در مورد شرایط تیم ملی صحبت کنیم. اینقدر ولی آقای تاج در تنگنا هستند که سعی می کنند با این حرف ها از وضعیت ایجاد شده فرار کند.

تاج بلافاصله وارد شد و بیان کرد: مردم از شرایط تیم ملی راضی هستند و من در تنگنا نیستم و دیگر هم در این مورد صحبت نمی کنم.

مجید جلالی دیگر کارشناس برنامه پس از اینکه میثاقی سعی بر آرام کردن تنش های ایجاد شده داشت، عنوان کرد: اولاً اینجا ما هر صحبتی می کنیم، دغدغه ما فوتبال است. همه سعی می کنیم شرایط فوتبال بهتر شود. اصلاً نباید در مورد شخص صحبت کنیم. الان جامعه دو قسمت است؛ یک قسمت کی روش را تخریب می کنند یک عده سعی در بازسازی دارند. اینجا ولی می خواهم یک سوال از آقای تاج بپرسم. ایشان در مورد آقای کی روش خیلی خوب صحبت کرد و اگر من هم بودم از مربی ام دفاع می کردم ولی این دفاع از مربی های قبلی نشده است. سال های سال است که فوتبال ما به جلو می آید. آقای تاج می گویند زیرساخت های خوبی داریم و اینها را ما هم می بینیم که هست. منتها وقتی ایشان می گوید کی روش بزرگ بوده ولی چرا بعد از این همه سال یک مربی نداریم که به او بزرگ بگوییم. در این مورد خیلی بحث دارم که چرا خودمان در ایران یک مربی بزرگ نداریم. سال ها فوتبال دست آقای تاج کفاشیان و مدیران دیگر بوده ولی چرا ما در رده های پایه هم مربی ایرانی نداریم. الان استقلال، پرسپولیس، تیم امید و تیم ملی دست مربیان خارجی است؛ چرا ما نباید مربی ایرانی داشته باشیم. اولین شرط توسعه مدیریت نیروی انسانی است و چرا ما برای بازیکن هم به دنبال بازیکن دوررگه باشیم.

تاج که پس از بحث با حاج رضایی آرام تر شده بود، در پاسخ به سوال مطرح شده از سوی جلالی تصریح کرد: حرف آقای جلالی درست است و باید در این زمینه کار کنیم. به خود آقای جلالی پیشنهاد دادم که در کمیته آموزش با همکاری کنند. این ایراد به ما و قبلی های ما وارد است ولی فوتبال به تکنولوژی هم نیاز دارد که ما نداریم. ما حتی مربیان خارجی ای آوردیم که کیفیت نداشتند ولی مربی خارجی برای تیم ملی کیفیت دارد و ما این کیفیت را در ایران نداریم. اینها واقعیت است. مربی بزرگی مثل برانکو نداریم. اگر باشگاه های بزرگ ایران و تیم ملی دست مربیان ایرانی باشد، خوب است ولی ما این کیفیت را نداریم. بد است ما تند حرف بزنیم و من عذرخواهی می کنم ولی مربی داخلی را ول نمی کنند. مگر نداشتیم. با همین آقای کی روش چه کردند. باید بپذیریم و فضا را بهتر کنیم. مربیان داخلی که آوردیم مثل آقای دایی و قلعه نویی چه کردیم. با آقای مایلی کهن که به کره شش گل زد، چه کردیم. ما فضاهایی داریم که بخشی از زندگی فوتبالی ما شده و نیاز به ترمیم داریم.

جلالی پس از این صحبت های تاج حرف هایش را اینگونه ادامه داد: شما مدیر باتجربه ای هستید. می گوئید فوتبال یک تکنولوژی است و ما نداریم. درست است ولی ما باید این فکر را طی این سال ها می کردیم. الان تحریم هستیم ولی مثلاً دو کارخانه نوشابه سازی معروف دنیا کار خودشان را در هر شرایطی می کنند. به من می گویند الان خارجی ستیز هستی ولی من فوتبال کشورم را دوست دارم. ما تکنولوژی می خواهیم و مهندس تکنولوژی هم می خواهیم (منظور جلالی تکنولوژی فوتبالی و مربی فوتبال بود). پول های زیادی برای مربی خارجی دادیم ولی برای پرورش مربی ایرانی کاری نکردیم. همین الان اگر از من بپرسند که مربی داخلی یا خارجی می گویم قطعاً خارجی ولی این جای بدی است که ما رسیدیم و برای فوتبال ما اصلاً خوب نیست.

تاج در ادامه با مثال زدن از دو صنعتی که ایرانی ها در آن شرایط خوبی دارند، بیان کرد: ما در صنعت فولاد بهترین کار را بدون حضور هیچ تکنسین خارجی انجام می دهیم و در تکنولوژی هسته ای هم همینطور. پزشکی ما، خلبان های ما خیلی خوب هستند ولی در بحث فوتبال باید همه دست به دست هم بدهیم که این اتفاق بیافتد تا در تمام رده ها مربی داخلی داشته باشیم و این خیلی مهم است.

جلالی ادامه صحبت هاش را با یک سوال از تاج خاتمه داد و عنوان کرد: من احترام و ادب را حفظ می کنم. اینجا در مورد فوتبال ملی صحبت می کنیم. این سوال را از آقای تاج داریم. ما طی دوران حضور کی روش شاهد درگیری های زیادی بودیم حالا چه ایشان محق بودند و چه نبودند. البته ایشان گفتند چند مربی هست که همینگونه هستند. مثلاً برنامه ای یکی از مربیان ایرانی داد و کی روش گفت آیا این را یک راننده تاکسی نوشته یا در مورد آقای نمازی گفت که ایشان فقط مسئول گذاشتن کنز و انجام تدارکات در تیم ملی بوده است. حالا اینکه بگوئیم یک مربی جنتلمن باشد و توهین نباشد، چیز زیادی است. من می خواهم بدانم که رفتار مدیران فدراسیون در قبل این رفتار چه بوده است، چون به یاد ندارم زمانی آقای تاج در این موارد دخالت داشته. بخشی از جامعه ما تاثیرات فنی کی روش را قبول دارند ولی رفتار ایشان را نه و من سوالم این است که چرا آقای تاج از حیثیت مربیان ایرانی دفاع نکردند؟

تاج در نهایت با پاسخی کوتاه به این گفتگوی تلفنی پاسخ داد. تاج با تشبیه کی روش به یک پکیج حرف هایش را خاتمه داد: بسیاری از این رفتارها نباید اتفاق می افتاد و این گفتارها درست نبود. من آخرین مصاحبه ای که شد، عذرخواهی کردم. من یک مثال می زنم. وقتی یک بسته تنقلات به شما می دهند، شما فقط نمی توانید پسته آن را بخورید و همه چیزش در هم است. در مجموع آقای کی روش یک پکیج بود که فقط پسته نیست و شما در یک پکیج هم باید همه را با همه بخورید.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top