تاریخ انتشار: شنبه 1397/11/13 - 20:11
کد خبر: 300752

محمدرضا زمانیان؛

جوانان دهه هفتاد و هشتادی در چهار دهه انقلاب

جوانان دهه هفتاد و هشتادی در چهار دهه انقلاب

امامی که بار ها بر حفظ اقتدار و عظمت ایران و در هم کوبانیدن غرب و شرق فریاد سر میدهد چه لزومی بر تایید و تصویب قرار داد های همچون برجام و FATF و کرسنت و مواردی مشابه زین قبیل است؟

خبرنامه دانشجویان ایران: محمدرضا زمانیان*// چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد و همچنان راه و نهضت امام خمینی ادامه دارد.

انقلاب شکوهمند سال پنجاه و هفت جرقه ای بود در دل تاریکی ها و خفقان آن دوران، جرقه ای که  مردم را تحت رهبریِ امامی فرزانه از لجام ظلم و ستم خارج کرد و آتشی برجان فرقه ی فاسد شاهنشاهی و ایادی  وابسته به آنان انداخت.

در برهه هایی از تاریخ معاندین نظام و دشمنان ایران تلاش کردند تا بر جمهوری اسلامی سطله پیدا کنند اما نتوانستند و زین پس هم نخواهند توانست چرا که جوانان  نسل سوم و چهار انقلاب با تمام توان و نیرو  به این عرصه ورود پیدا کردند.

اهمیت به جوانان را مقام معظم رهبری چنان تعبیر میکنند که هرجا به جوانان فرصت داده شد و به آنها بها داده شد غالبا پیشرفت داشتیم.

با وجود تحریم های همه جانبه ی نظام سلطه بر جمهوری اسلامی پیشرفت های چشمگیری در صنعت هسته ای و بویژه صنعت موشکی داشته ایم  چرا که در صنعت موشکی و صنعت هسته ای  تفکر ما《میتوانیم》را حاکم کردیم و مهمتر از آن جوانانی این پیشرفت ها را برای ملت ایران رقم زدند که بدون هیچ چشم داشتی فدای انقلاب خویش شدند‌‌.

جنگ اقتصادی که مردم  را گریبان گیر کرده است و به نقل از شهید بهشتی فقر جامعه را به لجن میکشد آیا وقت آن نرسیده است که مجلس و دولت از خوی اشرافیگری به آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی روی بیاورند و به فریاد مردم شریف ایران اسلامی برسند؟معتقدیم اگر تفکرات لیبرالیسم و خوی سرمایه داری را حذف کنیم قطعاً نتیجه‌های خوبی همانند  پیشرفت در صنعت تولید و حل مشکلات معیشتی مردم خواهد داشت تفکر ما میتوانیم اگر عملی شود نتیجه های مثمر ثمری خواهد داشت که کمترین ثمره ی آن حل معضل بزرگ بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار است.

ذلت پذیری و امضای عهدنامه های مصیبت بار با آرمان های امام خمینی همخوانی ندارد. امامی که بارها بر حفظ اقتدار و عظمت ایران و در هم کوبانیدن غرب و شرق فریاد سر میدهد چه لزومی بر تایید و تصویب  قرار داد های همچون برجام و FATF و کرسنت و مواردی  مشابه زین قبیل است؟

جوانان دهه ی هفتاد و  دهه ی هشتادی به خوبی به ندای رهبر خود لبیک گفتند و آتش به اختیار  به عرصه های گوناگون ورود پیدا کردند و قطعا با ایمان به خداوند متعال و پیروی از راه امام رحمت الله علیه اجازه نخواهند داد که انقلاب اسلامی به دست خائنین و منافقین و نا اهلان بیفتد،همچنانی که  امام میفرماید بزرگترین چیزی که برای ما مطرح است مکتب است زین پس تمام مقصد ما مکتب ماست.

* دانشجوی مدیریت

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
رییسی با استقبال نخست‌وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
حال‌وهوای بیت رهبری در روز حضور کارگران +فیلم
فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
صعود بورس ادامه خواهد یافت؟
لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
حلقه اتحاد دانشجویان دانشگاه نیویورک برای اقامه نماز +فیلم
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top