تاریخ انتشار: جمعه 1397/11/19 - 14:14
کد خبر: 301447

علم الهدی در نماز جمعه امروز مشهد چه گفت؟

امام جمعه مشهد گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی کشور حل شود نباید امیدمان به خارج از کشور باشد و باید مانند فناوری هسته‌ای به جوانان خودمان اعتماد کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آیت الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب مداوم توسط رسانه ها به اطلاع مردمی می رسد و باید گفت بیشتر این موضوعات دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و انقلاب ما ادامه دارد.

وی افزود: نظام اسلامی ابزاری برای انقلاب بود که به سرعت پیشرفت کرده و اکنون جهانی شده و دستاورد انقلاب در حقیقت آزادسازی اسلام از مسجد و حسینیه ها بود و توانستیم با تکیه بر این مهم مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیش از انقلاب آمریکایی ها سگی به عنوان اسرائیل در منطقه آوردند که به کشورها حمله می کرد و کسی قدرت اعتراض نداشت و فلسطینیان نیز جز افراد آواره چیز دیگری نبود.

علم‌الهدی تاکید کرد: امروز اسرائیل به برکت جریان مقاومت و قدرت جمهوری اسلامی ایران نفس های آخر خود را می کشد و این دستاورد انقلاب است که اسرائیل هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

وی گفت: مردم برای توسعه فناوری قیام نکردند بلکه هدف آنها توسعه دین و اسلام است و هنوز هم در میانه راه هستیم و روزی پیروزی نهایی حاصل می شود که اسلام در دنیا حاکم شود اما عده ای در کشور این واقعیت را درک نکرده اند و خسته شده اند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: عده ای افراد خسته از انقلاب داریم که نتوانستند مسیر را ادامه دهند و خود را کنار کشیدند وبه دنبال زندگی و رفاه خود رفتند و منتظر فرصت هستند که حکومت را از آن خود کنند.

علم‌الهدی اظهار کرد: نیروی سازشکار با آمریکا نمی‌خواهیم زیرا ما تجربه دوران پهلوی را داریم که کارشناسان آمریکایی و انگلیسی در این کشور مدیریت می کردند و وضعیت ما آنگونه بود و خاندان پهلوی نیز به دنبال عیاشی و جمع کردن پول بودند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیریت خارجی ها در این کشور درست بود پس چرا ما در همه حوزه ها وابسته به خارج بودیم و روستاها از آب و برق و جاده محروم بودند و در حوزه مهندسی جز خاک و آجر چیز دیگری نداشتیم.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: نباید برخی مسئولان ما چشمشان را به غرب بدوزند و اعتقاد داشته باشند مشکلات توسط خارجی ها حل می شود زیرا همین تفکر باعث مشکلات امروز اقتصادی مردم شده است. اگر اقتصاد به دست جوانان کشور داده شود مانند انرژی هسته ای و قدرت موشکی پیشرفت زیادی خواهیم کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top