تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/11/21 - 08:45
کد خبر: 301561

پروفسور و امپراطور به هم رسیدند

دیدارهای هفته هفدهم لیگ با برگزاری ۵ دیدار در روز یکشنبه ۲۱ بهمن آغاز خواهد شد که در مهمترین بازی در اهواز فولاد خوزستان و پرسپولیس با یکدیگر دیدار خواهند داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از وبسایت نود، دیدارهای هفته هفدهم لیگ با برگزاری ۵ دیدار در روز یکشنبه ۲۱ بهمن آغاز خواهد شد که در مهمترین بازی در اهواز فولاد خوزستان و پرسپولیس با یکدیگر دیدار خواهند داشت.

پرسپولیس-فولاد: ساعت ۱۵:۰۰ – ورزشگاه غدیر

تیم داوری: داور:رضا کرمانشاهی ،کمک ها: محمدرضا منصوری و حمید سبحانی ،کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان و رضا تارخ،داور چهارم: فرزاد بهرامی ناظر: علیرضا یزدانی

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس در شرایطی در هفته هفدهم به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که هفته گذشته با برتری مقابل پدیده در صدر جدول قرار گرفت و برای ادامه پیشتازی در کورس نفس‌گیر بالای جدول، احتیاج به پیروزی در این دیدار دارد.پرسپولیس اگر در این بازی هم بتواند روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنند رکورد تاریخ لیگ برتر را خواهند شکست و بیشترین تعداد بازی بدون باخت را در ابتدای فصل پشت سر خواهند گذاشت.

حریف پرسپولیس، فولاد خوزستان از هفته پانزدهم افشین قطبی را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته است.سرمربی‌ای که پرسپولیسی‌ها با او خاطره فراموش نشدنی قهرمانی در لیگ هفتم را دارند و همین امر جذابیت‌های این دیدار را مضاعف می‌کند.برانکو و قطبی علاوه بر اینکه دو سرمربی موفق پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر هستند هر دو در مقطعی سرمربی تیم ملی نیز بودند که البته حضور برانکو در تیم ملی طولانی‌تر و پرافتخارتر بوده است.

برانکو از زمانیکه عهده‌دار هدایت پرسپولیس شده نه تنها هیچ وقت مقابل فولاد خوزستان شکست نخورده بلکه هیچ تیمی را به اندازه فولاد مغلوب نکرده و در ۷ تقابل برابر این تیم صاحب ۵ پیروزی و ۲ تساوی شده است.قاطع‌ترین برد پرسپولیس و سنگین‌ترین شکست فولاد در این فصل در دیدار رفت اتفاق افتاد که پرسپولیس با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشت.

پرسپولیس در این دیدار شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و احتمالاً برای اولین بار محمد نادری در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت.مهدی ترابی ستاره ملی‌پوش پرسپولیس نیز این فرصت را دارد که نخستین تجربه خود را با پیراهن این تیم کسب کند.

علی غلام‌زاده و میلاد بدرقه را به دلیل محرومیت، فولاد را در این بازی همراهی نخواهند کرد و سینا مریدی و عبدالله کرمی به دلیل مصدومیت شانس بسیار کمی برای بازی مقابل پرسپولیس دارند. رافائل مسی بوولی، مهاجم کامرونی جدید فولاد نیز سورپرایز قطبی برای پرسپولیس خواهد بود. این بازیکن که از لیگ چین به فولاد آمده، قرار است اولین بازی‌اش برای فولاد را مقابل پرسپولیس انجام دهد.

سایر دیدارهای لیگ: به جز دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس، ۴ بازی دیگر در روز یکشنبه برگزار می‌شود.در تبریز دو تیم رکورددار تساوی یعنی ماشین‌سازی تبریز و صنعت نفت آبادان به مصاف هم می‌روند.در مشهد پدیده برای پایان روند ۴ بازی بدون برد و بازگشت به کورس قهرمانی، استقلال خوزستان که در قعر جدول جای دارد را باید از پیش رو بردارد.
در قائمشهر، نساجی میزبان تراکتورسازی تبریز است.لینکز سرمربی تراکتورسازی در اولین تجربه بازی خارج از خانه دیدار تیمی می‌رود که در ۷ دیدار اخیر خانگی خود شکستی نداشته است.در آخرین بازی نیز سپاهان میزبان سپیدرود رشت است.زردپوشان اصفهان مانند پرسپولیس به دنبال حفظ روند شکست ناپذیری خود و شکستن رکورد تاریخ لیگ برتر هستند.سپاهان برای بازگشت به صدر جدول و سپیدرود برای فرار از سقوط به امتیاز این دیدار احتیاج مبرم دارند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top