تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/11/22 - 12:44
کد خبر: 301690

آغاز فرآیند آزمون از سوم اسفند، اعلام نتایج در فروردین ماه؛

۷ توصیه نهایی به داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۸

۷ توصیه نهایی به داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۸

از آوردن وسائل اضافی به جلسه آزمون و هرگونه وسیله ارتباطی، الکترونیکی، و محاسباتی ( از قبیل تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند، پیجر و ماشین حساب)، کیف دستی، ساک دستی،کتاب، جزوه، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن اکیداً خودداری کنید.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سازمان سنجش جزئیات جدید برگزاری کنکور دکتری سال 98 را اعلام کرد؛ بر اساس این اطلاعیه کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه 97/11/30 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. همچنین براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1398 از ساعت 8:00 صبح روز جمعه مورخ 97/12/03 در 58 شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد. گفتنی است  نتایج اولیه آزمون بصورت کارنامه در هفته آخر فروردین ماه سال 1398 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

این سازمان همچنین 12 نکته مهم را به داوطلبان توصیه کرده است:
1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات(شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، هیأت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ 97/12/03 منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

۷ توصیه نهایی به داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۸

2- چنانچه مغایرتی در اطلاعات سهمیه ثبت نامی کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد، برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید و امورایثارگران، رزمندگان سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی و ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ 97/12/03 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمائید تا در صورت تائید سهمیه توسط ارگان مربوط، بعداز برگزاری آزمون سهمیه مورد نظر برای شما اعمال گردد.

3- به داوطلبان توصیه می‏شود که مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون را که همراه با کارت شرکت در جلسه آزمون بر روی سایت سازمان قرار گرفته است و قابل پرینت می‌باشد دقیقاً مطالعه نمایند و با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورودی و بر اساس آدرس حوزه‏های امتحانی که بر روی کارت شرکت در آزمون درج گردیده است حوزة امتحانی خود را شناسائی نمایند.

4- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می‌باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... می‌باشد ضروری است در ساعات مشخص شده در بند «ب» شخصاً ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس 4*3 (که در سال جاری تهیه شده باشد) و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

5- داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار و چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد پاکن، مدادتراش و سنجاق به همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

6- از آوردن وسائل اضافی به جلسه آزمون و هرگونه وسیله ارتباطی، الکترونیکی، و محاسباتی ( از قبیل تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند، پیجر و ماشین حساب)، کیف دستی، ساک دستی،کتاب، جزوه، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هرکدام از وسایل مندرج دراین بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط برابر آیین نامه تقلب و تخلف رفتار خواهد شد.

7- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1398 از تاریخ 97/12/03 لغایت 97/12/10 بصورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمائید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
کاهش قیمت جهانی طلا
حمایت از صنایع پیشران برای رشد تولید
قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
افزایش امنیت با توسعه هوشمندسازی در طرح‌های پلیسی
ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز جامع خدمات سلامت کشور
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
آخرین وضعیت سیل سیستان و بلوچستان
شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
آمریکا درحال آماده‌سازی بسته کمکی یک میلیارد دلاری برای اوکراین
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top